Exact!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
"thuis.". "een film". "vertraging."
Arronofsky én ballet:quote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gister gezien -thuis- foei! Mooie film
Dan nog, zit zelf ook noodgedwongen bij ouders maar als ik uit wil dan ga ik gewoon hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die mogelijkheid moet je ook hebben. Ik ken haar situatie en die mogelijkheid heeft ze dus (nog) niet.
Mja, ik heb eigenlijk niet zo'n zin om haar situatie helemaal uit te gaan leggen. Ik snap waarom ze niet op haarzelf gaat/kan.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder die mogelijkheid verstaat? ik had ook nooit echt de "mogelijkheid" wat t ook mag zijn, gewoon gedaan
Zal ik haar er even bij halen om te getuigen?quote:
Nou, niet in ieder huishouden werkt dat blijkbaar zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, zit zelf ook noodgedwongen bij ouders maar als ik uit wil dan ga ik gewoon hoor
Kennen jullie elkaar eigenlijk wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht mijn afspraak van vanavond niet doorgaan, dan ga ik wel met je mee
een baantje zoeken en ik kreeg stufi maar ik heb mn ass eraf gewerkt in de meest stomme baantjes die je kan hebben om t te reddenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan? In een doos gaan wonen omdat je geen geld hebt?
Knap van je, maar dat moet je ook maar kunnen he. Is niet voor iedereen weg gelegd, denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Memento-Mori het volgende:
w
[..]
een baantje zoeken en ik kreeg stufi maar ik heb mn ass eraf gewerkt in de meest stomme baantjes die je kan hebben om t te redden
met de juiste studie kan je voldoende werken om 1200 in de maand te verdienen (buiten stufie ed)quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Knap van je, maar dat moet je ook maar kunnen he. Is niet voor iedereen weg gelegd, denk ik.
Nu ja. Als ik een film echt wil zien, dan ga ik ook wel alleen. Bios doe je toch voor de gezelligheid.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:
Dat moet idd ook voor een bioscoopavondje
Nee?quote:Maar remember de meet in Enschede?
Dan mag je d'r nemen als je eindelijk eens deze kant op komtquote:
De juiste studie? De studie die niet veel tijd kost, bedoel je dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met de juiste studie kan je voldoende werken om 1200 in de maand te verdienen (buiten stufie ed)en dan nog tijd over houden om helemaal los te gaan in t weekend (werken deed ik alleen door de week).
Was wel apart bedacht ik me achteraf.
nee niet voor iedereen maar er zijn genoeg mensen die het niet willen doen en maar klagen dat ze nog thuis wonen en ouders moeilijk doen en in 8/10 gevallen heb je dat wel zelf in de hand imho en helemaal als student met de mogelijkheid tot uitwonende stufi en een klein baantje er naastquote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Knap van je, maar dat moet je ook maar kunnen he. Is niet voor iedereen weg gelegd, denk ik.
Ze kan altijd alleen gaan, ik houd haar niet tegenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:13 schreef Kreator het volgende:
Nu ja. Als ik een film echt wil zien, dan ga ik ook wel alleen. Bios doe je toch voor de gezelligheid.
Voetbal? Realzeus/engel?quote:Nee?
Nemenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan mag je d'r nemen als je eindelijk eens deze kant op komt
Ja, of die goed aansluit bij je werk. Zo kon ik deels studeren onder werktijd en omdat het aansloot, kreeg ik wat meer betaald.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
De juiste studie? De studie die niet veel tijd kost, bedoel je dan?
Die mensen zijn er vast. Maar dan heb je ook nog de 2/10 die echt geen mogelijkheid hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee niet voor iedereen maar er zijn genoeg mensen die het niet willen doen en maar klagen dat ze nog thuis wonen en ouders moeilijk doen en in 8/10 gevallen heb je dat wel zelf in de hand imho en helemaal als student met de mogelijkheid tot uitwonende stufi en een klein baantje er naast
Je gaat je studie toch ook niet uitkiezen omdat ie weinig tijd kost, zodat je dure dingen kunt gaan kopen van je bijbaantje? Ik zou een studie kiezen die je wilt doen, ongeacht de lengte en zwaarte ervan..quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
De juiste studie? De studie die niet veel tijd kost, bedoel je dan?
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:15 schreef Kreator het volgende:
Oja. Dat had ik serieus verdrongen.
.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat je studie toch ook niet uitkiezen omdat ie weinig tijd kost, zodat je dure dingen kunt gaan kopen van je bijbaantje? Ik zou een studie kiezen die je wilt doen, ongeacht de lengte en zwaarte ervan..
ach studenten die zeggen geen tijd te hebben om te werken maar ELKE dag zich kapot zuipen op de vereniging of in de stad hebben genoeg tijd om te werken, die willen t alleen nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat je studie toch ook niet uitkiezen omdat ie weinig tijd kost, zodat je dure dingen kunt gaan kopen van je bijbaantje? Ik zou een studie kiezen die je wilt doen, ongeacht de lengte en zwaarte ervan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |