Ik dat dat jij gestopt was met werken... Maar ik moet morgen ook gewoon om vijf uur op hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik heb heul geen avondmorgen om 5u opstaan en tot 19u werken
Is ze 10 ofso?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n date nietWat overigens gewoon m'n vriendin is
[..]
Gezeik met d'r ouders.
Mja, ik weet 't niet. Ze heeft hele typische ouders. Als ik die verhalen zo hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ga je toch juist weg en naar de film ofzo?
Jaquote:
om niet 24/7 thuis te zitten (wat ik sowieso niet doe, maar goed) heb ik een bijbaantje genomen, verkeersregelaar bij de jaarbeurs. Super leuk werk, lekker weer zoals ik vroeger (heb t eerder 4jr gedaan) deedquote:Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dat dat jij gestopt was met werken... Maar ik moet morgen ook gewoon om vijf uur op hoor
Ja, nou misschien draaien dr ouders nog bij. Anders heb ik niemand die mee wilquote:
Niet meer thuis wonenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet 't niet. Ze heeft hele typische ouders. Als ik die verhalen zo hoor.
[..]
Ja
Welke film zou je gaan dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou misschien draaien dr ouders nog bij. Anders heb ik niemand die mee wil
Misschien evengoed wel wat om toch zelf te gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nou misschien draaien dr ouders nog bij. Anders heb ik niemand die mee wil
Mja, die mogelijkheid moet je ook hebben. Ik ken haar situatie en die mogelijkheid heeft ze dus (nog) niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet meer thuis wonenalle vrijheid hebben
echt nog noooit spijt gehad dat ik op mn 18e op kamers ging om te studeren
Die lijkt me mooi, wil ik ook nog heenquote:
Oh, gezelligquote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht mijn afspraak van vanavond niet doorgaan, dan ga ik wel met je mee
Is ze lekker?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet 't niet. Ze heeft hele typische ouders. Als ik die verhalen zo hoor.
[..]
Ja
ligt eraan wat je onder die mogelijkheid verstaat? ik had ook nooit echt de "mogelijkheid" wat t ook mag zijn, gewoon gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die mogelijkheid moet je ook hebben. Ik ken haar situatie en die mogelijkheid heeft ze dus (nog) niet.
En dan? In een doos gaan wonen omdat je geen geld hebt?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder die mogelijkheid verstaat? ik had ook nooit echt de "mogelijkheid" wat t ook mag zijn, gewoon gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |