Je moet eens dat filmpje op z'n fobo kijken en z'n reactie aan een 15 jarig meisje.quote:

Als we het over pedo's hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Michhas het volgende:
The Storm Is Over Now"
I was in a tunnel
And couldn't see the light
And whenever I'd look up
I couldn't see the sky
Sometimes when I'm standin'
It seems like I done walked for miles
And my heart could be cryin'
Dead in the middle of a smile
But then I climbed the hills
And saw the mountains
I hollered help 'cause I was lost
Then I felt the strong wind
Heard a small voice sayin'
The storm is over
(The storm is over now)
And I can see the sunshine
(Somewhere beyond the clouds)
I feel Heaven, yeah
(Heaven is over me)
Come on and set me free, whoa
Now in the midst of my battle
All hope was gone
Downtown in a rushed crowd
And felt all alone
And every now and then
I felt like I would lose my mind
I've been racin' for years
And still no finish line, oh
But then I climbed the hills
And saw the mountains (Mountains)
I hollered help 'cause I was lost
Then I felt the strong wind
And then a small voice sayin'
The storm is over
(The storm is over now)
I can feel Heaven, yeah
(Heaven is over me)
Come on and set me free
Somehow my beginning stepped right in (Right in)
Then faith became my friend (My friend)
And now I can depend
On the voices of the wind
When it's sayin' (Sayin')
The storm is over
(The storm is over now)
I can feel Heaven, yeah
(Heaven is over me)
Won't you come and set me free
Won't you set me free
The storm is over
(The storm is over now)
I can feel Heaven, yeah
(Heaven is over me)
Won't you come and set me free

Hier ook. Wel een aparte map uiteraard.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet zijn pc eens zien.Zit niet vol kleine meisjes hoor wees niet bang. Maar wel erg veel tetten.

What?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je moet eens dat filmpje op z'n fobo kijken en z'n reactie aan een 15 jarig meisje.

Dat filmpje zie ik nu pas.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je moet eens dat filmpje op z'n fobo kijken en z'n reactie aan een 15 jarig meisje.

Ik volg het niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Die chick heeft wel een goed lijf.Zij is rechts.

Ze staat in zo'n ongemakkelijke houding dat je juist helemaal niets van haar figuur kan zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Die chick heeft wel een goed lijf.Zij is rechts.

Ik zie tieten. Niet veel, maar toch.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze staat in zo'n ongemakkelijke houding dat je juist helemaal niets van haar figuur kan zeggen

Posten die handel.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit op mijn vriend zijn laptop, even zijn mapjes door speuren.

Hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zie tieten. Niet veel, maar toch.
Een pedotopic en rossdale is er ineens als de kippen bij.![]()

Begrijpelijk, wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef Michhas het volgende:
Wacht even, Rossdale houdt van jailbait?

quote:Op maandag 14 februari 2011 12:51 schreef tliciouz het volgende:
Dit bijvoorbeeld. Lekker wijf, jammer van haar tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sommige vrouwen met tattoo's
Alleen je hebt met je opmerking wel gelijk, maar dat zegt nog niks over haar sprankelende karakter!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun

Vrouwen met tattoo's.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sommige vrouwen met tattoo's
Alleen je hebt met je opmerking wel gelijk, maar dat zegt nog niks over haar sprankelende karakter!

Dat heb ik ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Vooral voor de mannen waarschijnlijk deze.
Maar wie herkent het dat je op een kleine foto of een filmpje een chick ziet waarvan je gewoon één oogopslag ziet dat het wat is en dat je er niet meer van kan vinden. Dat je door de "geheimzinnigheid" juist meer aangetrokken wordt!
Of heb ik nu een rare fetish?

Ik snap je.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Vooral voor de mannen waarschijnlijk deze.
Maar wie herkent het dat je op een kleine foto of een filmpje een chick ziet waarvan je gewoon één oogopslag ziet dat het wat is en dat je er niet meer van kan vinden. Dat je door de "geheimzinnigheid" juist meer aangetrokken wordt!
Of heb ik nu een rare fetish?

Of juist niet. Het is en blijft fok.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
Gelukkig, ik ben dan toch nog beetje normaal.

Met de nadruk op een beetje.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
Gelukkig, ik ben dan toch nog beetje normaal.

Sorry, ik had geld nodig voor lunch op werkquote:Op maandag 14 februari 2011 13:05 schreef tliciouz het volgende:
Handig, ja schat doe jij straks de boodschappen en koken. Ja hoor. Moet je wel verdomme mijn pinpas thuis laten.

quote:Op maandag 14 februari 2011 13:05 schreef tliciouz het volgende:
Handig, ja schat doe jij straks de boodschappen en koken. Ja hoor. Moet je wel verdomme mijn pinpas thuis laten.

Mensen die een gezamenlijke rekening hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hebben jullie een gezamenlijke rekening?

Gelukkig, ik schrok al.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen die een gezamenlijke rekening hebben.
Nee mijn pinpas zat in zijn portemonnee aangezien ik mijn tas niet bij had.

No thanks, 10 jaar jonger gaat me te verquote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zie tieten. Niet veel, maar toch.
Een pedotopic en rossdale is er ineens als de kippen bij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |