OOOOH Tamara lees je dit?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef KneusTeun het volgende:
Maar sowieso hypocriet want je ziet ook niemand meer 40 dagen vasten. Vieze kut katholieken allemaal.
Alsof mensen die carnavallen nog katholiek zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef KneusTeun het volgende:
Maar sowieso hypocriet want je ziet ook niemand meer 40 dagen vasten. Vieze kut katholieken allemaal.
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
OOOOH Tamara lees je dit?
Teun denkt verder, Teun volgt niet klakkeloos de massa.
Ben je nu ook boos op Teun?
Ik zou nooit vreemdgaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al een relatie achter de rug met een Brabander die vervolgens vreemdging. En nee niet tijdens carnaval Teun.
Ik ben niet boos.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
OOOOH Tamara lees je dit?
Teun denkt verder, Teun volgt niet klakkeloos de massa.
Ben je nu ook boos op Teun?
Als je dat als man niet zegt dan is het ook al zo snel voorbij....quote:
Het is heel het jaar behalve begin maart.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer is Carnaval? Ik wou ergens eind volgende week naar Limburg om weekendje met de vriendin daar te chillen. Maar als dan toevallig Carnaval is dan is het een NO GO!
Ja ach, ik was 16 en naïef.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je dat als man niet zegt dan is het ook al zo snel voorbij....
Vind je die chick in je fobo mooi?quote:
Ja ik heb het ook mee gemaakt. Ligt niet eraan of je naïef bent of niet, mee hoe de ander denkt dat het zich gedragen moetquote:
Vind je die foto in jou fobo mooi?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vind je die chick in je fobo mooi?
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind je die foto in jou fobo mooi?
Ja dat is ook wel zo. Maar in dit geval was het meer mijn eigen schuld.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook mee gemaakt. Ligt niet eraan of je naïef bent of niet, mee hoe de ander denkt dat het zich gedragen moet
Dat chicks zichzelf van zoiets de schuld kunnen geven snap ik nooit.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar in dit geval was het meer mijn eigen schuld.
Wat denk je wel niet, buurman? Wij hebben het volste recht hier te barbecueën met de familie. Gr gr Henk, Ingrid en de kids.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Michhas het volgende:
Jongens kan het misschien wat rustiger?
Er proberen hier kinderen te slapen.
Gr gr Jos, Anja en de kids.
OMG! dat is wel sick!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef Fsmxi het volgende:
Waarom heeft CoD geen forge. Of gewoon map making tools
Wie noem jij buurman? Ik woon tegenover jequote:Op maandag 14 februari 2011 12:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, buurman? Wij hebben het volste recht hier te barbecueën met de familie. Gr gr Henk, Ingrid en de kids.
Oke, het is niet mijn schuld dat hij vreemd ging. Maar had er veel eerder een punt achter kunnen zetten aangezien iedereen mij waarschuwde en ik te naïef was om dat te geloven, want nee zoiets doet ie toch niet. Een beetje het bekende puber verhaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat chicks zichzelf van zoiets de schuld kunnen geven snap ik nooit.
Je was nog jongquote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, het is niet mijn schuld dat hij vreemd ging. Maar had er veel eerder een punt achter kunnen zetten aangezien iedereen mij waarschuwde en ik te naïef was om dat te geloven, want nee zoiets doet ie toch niet. Een beetje het bekende puber verhaal.
Krijg echt de kriebels van ''de kids''quote:Op maandag 14 februari 2011 12:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, buurman? Wij hebben het volste recht hier te barbecueën met de familie. Gr gr Henk, Ingrid en de kids.
Jouw vriendje is echt een halve pedo trouwens.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg echt de kriebels van ''de kids''
Whut?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jouw vriendje is echt een halve pedo trouwens.
Nee, dan die hond van jullie. Altijd begint hij om half 9 's-ochtends te blaffen. Dat zijn toch geen tijden meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wie noem jij buurman? Ik woon tegenover je
Je Citroën Picasso blokkeert overigens al weken onze oprit. Ik verzoek je nog eenmaal deze weg te halen, anders schakel ik John en Natascha in. Ja je hoort het goed, oa bekend van 'Bonje met de buren', elke dinsdagavond om 21:00 op RTL4.
Gr gr Jos met de snor.
Je moet zijn pc eens zien.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jouw vriendje is echt een halve pedo trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |