tliciouz is boos omdat ik carnaval en valentijnsdag en kerstmis afkraakquote:
Mensen die carnaval afkraken zijn ook kut en kortzichtig.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz is boos omdat ik carnaval en valentijnsdag en kerstmis afkraak
Ze vindt me een zuurpruim
Ik ben niet boos hoor. Maar je bent wel een zuurpruim. Je vind dat iedereen die kerst viert en carnaval etc. Oogkleppen op hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz is boos omdat ik carnaval en valentijnsdag en kerstmis afkraak
Ze vindt me een zuurpruim
Ja, ík ben degene die kortzichtig isquote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Mensen die carnaval afkraken zijn ook kut en kortzichtig.
Als jij met carnaval nou eens een dagje naar Den Bosch komt, dan neem ik je mee naar de gaybar leukste kroegen in Den Bosch.
Ik ga begin maar ook elke dag zuipen tot ik niet meer kan lopenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor. Maar je bent wel een zuurpruim. Je vind dat iedereen die kerst viert en carnaval etc. Oogkleppen op hebben.
Ik ga begin maart elke dag zuipen tot ik niet meer kan lopen en lekker feesten met mijn oogkleppen op. Misschien ga ik wel verkleed als paard, past het meteen bij mijn outfit.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor. Maar je bent wel een zuurpruim. Je vind dat iedereen die kerst viert en carnaval etc. Oogkleppen op hebben.
Ik ga begin maart elke dag zuipen tot ik niet meer kan lopen en lekker feesten met mijn oogkleppen op. Misschien ga ik wel verkleed als paard, past het meteen bij mijn outfit.
Daar zie je wel al je rondingen in.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zo'n ding ga kopen.
Beetje onhandig bier drinken zonder opening voor je mondquote:Op maandag 14 februari 2011 11:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zo'n ding ga kopen.
Hoi Tamaraquote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar zie je wel al je rondingen in.![]()
Nee, ik vind een pak waar je niet ziet wie er in zit altijd eng, komen ze op je af gelopen en dan draai ik me altijd om.
Kan gewoon:quote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje onhandig bier drinken zonder opening voor je mond
Maargoed valentijnsdag en kerstmis zijn ook klote. Dat zijn gedwongen feestjes, terwijl carnaval juist het toppunt van vrijheid is
Carnaval is fantastisch, alleen jammer dat ik dit jaar die week op wintersport ga. Carnaval in Den Bosch is top, maar Breda kan er ook wat van
Ja tranen gelachen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi TamaraBen je nog boos
Moest je lachen om mijn mop?Ja he, ik weet dat je moest lachen
Rondingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar zie je wel al je rondingen in.![]()
Nee, ik vind een pak waar je niet ziet wie er in zit altijd eng, komen ze op je af gelopen en dan draai ik me altijd om.
Ik doelde meer op andere rondingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rondingen.Al mijn spierbundels ja.
De manboobs!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Rondingen.Al mijn spierbundels ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zal het weten.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:27 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
De manboobs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice one
Ahh, die ronding.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op andere rondingen.
Waar ga jij carnaval vieren? Ik weet nog steeds niet hoe ik verkleed moet.
Woon je zelf ook in Den Bosch? Heerlijke stad is dat!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ahh, die ronding.Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Niet dat dat heel veel boeit met carnaval, en ik doe wel een strakke boxer aan ofzo.
Edit: Den Bosch natuurlijk.Maar ik zit er over te denken om ook een avondje Einhoven, Breda of Tilburg mee te pakken. Al betwijfel ik of Tilburg heel erg leuk is (Sorry Pierre
).
Ik woon dichtbij Den Bosch. Tenminste, mijn ouders. Ik woon nou in Delft.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Woon je zelf ook in Den Bosch? Heerlijke stad is dat!![]()
Ik zit er aan te denken om een avondje DB of Breda mee te pakken en de rest in mijn dorp en omgeving.
Mijn vriend gaat niet mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij Den Bosch. Tenminste, mijn ouders. Ik woon nou in Delft.
Als je een plek om te tukken nodig hebt, de deur staat altijd open. Je hebt een vriend.
Waarom niet? Hij is toch geen carnaval hater he?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is toch geen carnaval hater he?
Zit je ons een beetje te haten, heb je zelf een man die ook niet aan die hypocriete vreemdgaan bende doetquote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is ook niet opgegroeid met carnaval dus dan krijg je dat.
Wtf. Ik had hem allang gedumpt voor een mooie Brabo.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is ook niet opgegroeid met carnaval dus dan krijg je dat.
Ik heb al een relatie achter de rug met een Brabander die vervolgens vreemdging. En nee niet tijdens carnaval Teun.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wtf. Ik had hem allang gedumpt voor een mooie Brabo.
Michhas kom er maar in.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef KneusTeun het volgende:
Maar sowieso hypocriet want je ziet ook niemand meer 40 dagen vasten. Vieze kut katholieken allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |