quote:Op maandag 14 februari 2011 05:51 schreef KoningStoma het volgende:
Juist niet! Ik bedenk steeds nieuwe dingen, maar ik weet niet wat ik nou wel en niet kan gebruiken
1) Mounts. Haaien om precies te zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 07:15 schreef KoningStoma het volgende:
Welke gameplayelementen zie jij in dat plaatje?
Misschien leuk als easter eggquote:Op maandag 14 februari 2011 07:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
1) Mounts. Haaien om precies te zijn.
2) Uit water springen als verassingsaanval.
Man, als ik ooit überrijk wordt, zet ik een dev team aan de gang om de grootste bullshit game ooit te maken. Wacht, ik zal wel ff wat pics uploaden met dingen die ik bedoelquote:Op maandag 14 februari 2011 07:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Misschien leuk als easter egg
Wat, mijn dump of jouw game?quote:Op maandag 14 februari 2011 07:50 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat ik al een idee heb hoe dat gaat worden
quote:Op maandag 14 februari 2011 07:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nog steeds beste gamesoundtrack die ik ken
Altijd leuk om na een escalerende borrel de volgende dag je kleren te onderzoeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Valt wel mee toch?
Zaterdag trouwens maar een nieuwe jas gekocht. Na het stappen van vrijdag zat er een flinke babyblauwe streep op mijn mouw die ik er met geen mogelijkheid meer af kreegVraag me echt af hoe en wanneer dat gebeurd is
Dat heb ik laatst nog gehad, er zat een mega gat in mijn panty en en dikke splinter in mijn been. Weet nog steeds niet hoe dat is gebeurd.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Altijd leuk om na een escalerende borrel de volgende dag je kleren te onderzoeken.
Was je toen ook zo boos?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst nog gehad, er zat een mega gat in mijn panty en en dikke splinter in mijn been. Weet nog steeds niet hoe dat is gebeurd.
Ik heb hier nog een string van mij liggen die eerst mooi wit was met kant enzo, en nu zit er een grote, bruine streep inquote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef kutkabouter het volgende:
Ik heb hier ergens een overhemd slingeren die eerst gewoon standaard wit was en die nu geen knoopjes meer heeft en egaal lichtblauw is.
Geen knoopjes meer heeft? Wilde seks gehad?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef kutkabouter het volgende:
Ik heb hier ergens een overhemd slingeren die eerst gewoon standaard wit was en die nu geen knoopjes meer heeft en egaal lichtblauw is.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen knoopjes meer heeft? Wilde seks gehad?
Geen idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen knoopjes meer heeft? Wilde seks gehad?
Nu al genomineerd tot kutgrap van de dag.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een string van mij liggen die eerst mooi wit was met kant enzo, en nu zit er een grote, bruine streep in
Op valentijnsdag ja? Ik zou maar oppassen als ik jou was, dadelijk ga je nog carnaval vieren.quote:
Ja, sleep die vent even mee naar Den Bosch.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op valentijnsdag ja? Ik zou maar oppassen als ik jou was, dadelijk ga je nog carnaval vieren.
Hoi Tammyquote:Op maandag 14 februari 2011 10:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op valentijnsdag ja? Ik zou maar oppassen als ik jou was, dadelijk ga je nog carnaval vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |