He, beetje respect tonen ja! Dat jij nog zon broekie bent, dat kunnen Michhas, kutkabouter, KneusTeun, Soldmayor, Parvus, Bozz187, ik en wie er nog meer roken ook niet helpen!quote:
Godver.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michhas, kutkabouter, KneusTeun, Soldmayor, ik
Kan ik een amen krijgen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
He, beetje respect tonen ja! Dat jij nog zon broekie bent, daar kunnen Michhas, kutkabouter, KneusTeun, Soldmayor, ik en wie er nog meer roken ook niet helpen!
Zuipen met Rossdalequote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef kutkabouter het volgende:
Zullen we een keer een rook-meet houden. Met z'n allen gezellig sigaren roken en cognac drinken in de rokersruimte, en dan kunnen rossdale en fs met z'n 2en aan de bar zitten.
Gaan jullie maar buiten in de kou staan, primaquote:Op maandag 14 februari 2011 15:51 schreef kutkabouter het volgende:
Zullen we een keer een rook-meet houden. Met z'n allen gezellig sigaren roken en cognac drinken in de rokersruimte, en dan kunnen rossdale en fs met z'n 2en aan de bar zitten.
Binnen roken is alweer volledig mogelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaan jullie maar buiten in de kou staan, prima
Mooi dat tegenwoordig bij sommige clubs buiten al bijna gezelliger is dan binnen! zelfs de niet rokers gaan mee naar buiten om ff gezellig buiten te staan met alle hippe mensenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaan jullie maar buiten in de kou staan, prima
Rossdale is niet zo van de gezelligheidquote:Op maandag 14 februari 2011 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi dat tegenwoordig bij sommige clubs buiten al bijna gezelliger is dan binnen! zelfs de niet rokers gaan mee naar buiten om ff gezellig buiten te staan met alle hippe mensen
Tell him Teun, tell him.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi dat tegenwoordig bij sommige clubs buiten al bijna gezelliger is dan binnen! zelfs de niet rokers gaan mee naar buiten om ff gezellig buiten te staan met alle hippe mensen
Natuurlijke selectie, alle meelopers zonder ruggengraat willen toch semi stoer zijn door bij de rokers te staan. Rokers gaan vroeg dood, meelopers/meerokers wat later en de niet-rokers houden het het langste uitquote:Op maandag 14 februari 2011 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij kent hemquote:Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef Rossdale het volgende:
maar niet te snel, we schrijven meeeeeeeejjjjjjj!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |