Nee volgens mij niet. Tenminste lijkt me stug.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan het nog steeds langere tijd duren voor zo'n bericht aankomt?
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier heb ik altijd minimaal een vertraging van een half uur.
Kater overnemen?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Oj, mijn humeur wat doe jeIk wil me vandaag even niet kut voelen potverdorie.
Spottersplekken heb je toch langs de A4 en ook nog eentje bij de McDonalds?quote:
Heb 't een paar keer gehad en daarna geen zin meer gehad om het opnieuw te proberen. PM FTW!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef Cue_ het volgende:
Nee volgens mij niet. Tenminste lijkt me stug.
Enige reden awarom een bericht later aan zou komen lijkt mij omdat iemand niet aanwezig is op fok op dat moment.
En anders kan je alle DM's zien in dat overzicht naast je PM
Heb je me een DM gestuurd dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:22 schreef Wicked-Game het volgende:
L-E moet ik nu een half uur wachten dan
Same here. PM gaat eigenlijk altijd goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb 't een paar keer gehad en daarna geen zin meer gehad om het opnieuw te proberen. PM FTW!Duidelijk de voorkeur boven de DM.
Dat sowieso jaquote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb 't een paar keer gehad en daarna geen zin meer gehad om het opnieuw te proberen. PM FTW!Duidelijk de voorkeur boven de DM.
Spottersplekken heb je rondom heel schiphol.. Langs de A4 nog het minste.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spottersplekken heb je toch langs de A4 en ook nog eentje bij de McDonalds?
Zeker die eerste is niet OV-vriendelijk.
Dat is goed, ruilen we wel. Katertje kan ik wel handelenquote:
quote:
Medestanders!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Dat sowieso ja![]()
Zeker nu het verbeterd is dat je met auto-update ook ziet dat je een pm hebt gekregen.
Ok ik ben geen vliegtuigspotter maar als je over de A4 rijd zie je nog wel heel vaak wat autootjes staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Spottersplekken heb je rondom heel schiphol.. Langs de A4 nog het minste.maar die bij de macDonalds is wel geniaal.
neem je die van mij ook over dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goed, ruilen we wel. Katertje kan ik wel handelen
Phoe, lang geleden voor mij. Ik kwam er regelmatig toen ik chauffeurde, als ik in de buurt was, ging ik rond rijden tot ik een mooie vondquote:Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spottersplekken heb je toch langs de A4 en ook nog eentje bij de McDonalds?
Zeker die eerste is niet OV-vriendelijk.
Wie niet waagt, blijft maagd.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, hoopt andersom hahaha....
Uiteraard niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Het is dat het rijmt maar totaal niet op de waarheid berust
Welja, huize B, voor all stray catsquote:
Zeg dat nu niet, straks ligt elke zondag ochtend je huis vol met brakke mannen, wordt je kleine man helemaal gekquote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, huize B, voor all stray cats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |