Wees blij dat je het dan nog op je nieuwe huisadres kan schuiven.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ze weten mijn nieuwe huisadres niet, de kans dat ik wat krijg is dus 0,000000000000001%
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze is ook meer een thank you kaart dan een valentijnskaart. Maar de tekst op de kaart was zo geniaal
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wees blij dat je het dan nog op je nieuwe huisadres kan schuiven.
De herstart was van korte duur?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
Ik hoef niks te krijgen met Valentijn, maar het is wel zo'n dag dat de liefde centraal staat in de media. En daar wil ik net niet mee bezig zijn.
Anders een A4-tje op je rug plakken met "NEE IK BEN NIET JE VALENTIJN" erop?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik moet werken. En daar is de krant. En tv. En collegas. En een meneer die denkt dat ik zijn Grote Liefde ben. Het wordt nog lastig.
Daarom zeg ik ook altijd dat ik niet van Valentijn hou. Dan is het minder sneu als ik niets krijg.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]Moet het ergens op schuiven, en verbogen houden dat ik eigenlijk een kneus ben....
Slimquote:Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb gister ook een aantal van die kaarten op de bus gedaan.. Gewoon bedank kaartjes voor wat hele goede vrienden en vriendinnen
die voor vrienden heb ik wel door mn buurvrouw laten schrijven
Dat is zo leukquote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
Peuter haalt de woorden ' collega' en ' kalender' door elkaar. Nu hebben we een aftelkalender gemaakt tot aan de vakantie, mag hij elke dag een stickertje op plakken. Staan we bij de kassa van de supermarkt, zegtie: Oh neeeeeeeee, ik ben vergeten een sticker op mijn collega te plakken!
Niemand begrijpt dat kind, echt niemand.
Hij kijkt meer naar mijn voorkant eigenlijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders een A4-tje op je rug plakken met "NEE IK BEN NIET JE VALENTIJN" erop?
Wat gaat ze doen met die vriendin? Contact zoeken met die vriendin en je meisje verrassen als ze samen iets doen, succes verzekerd.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik had iets heel goed bedacht voor een dame die ik leuk vind, maar ja die had niet helemaal door vorige week dat het maandag valentijn was en had al wat gepland met een vriendin....
Iedereen verzaakte een beetje en was moe, dus heb een leuke avond gehad met een paar bijzondere mensen.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog lekker tsjikkies lopen hosselen in de Derrick?
Hoe was de pizza?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen verzaakte een beetje en was moe, dus heb een leuke avond gehad met een paar bijzondere mensen.
Je haalt de gedachten uit mijn kop...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen met die vriendin? Contact zoeken met die vriendin en je meisje verrassen als ze samen iets doen, succes verzekerd.
Het was wel de zaterdag avond van het verzaken jaquote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen verzaakte een beetje en was moe, dus heb een leuke avond gehad met een paar bijzondere mensen.
Ik had ook echt behoefte om helemaal los te gaan, maar kwam er ook niet van. Toestanden.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was wel de zaterdag avond van het verzaken jaik zou ook als een dolle gaan bieren in de stad, maar liep allemaal even ietsjes anders..
Mjah, ik was ook eerder thuis dan gepland.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ook echt behoefte om helemaal los te gaan, maar kwam er ook niet van. Toestanden.
Wat heb je uiteindelijk nog gedaan dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was wel de zaterdag avond van het verzaken jaik zou ook als een dolle gaan bieren in de stad, maar liep allemaal even ietsjes anders..
Zag je berichtje ook veel te laat (deze morgen)
Je had toch een niet zo best saldoquote:Op zondag 13 februari 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ook echt behoefte om helemaal los te gaan, maar kwam er ook niet van. Toestanden.
Waar was je naartoe, dansen?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik was ook eerder thuis dan gepland.
Ja, sssht, dat bedoel ik met ' toestanden' .quote:Op zondag 13 februari 2011 11:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je had toch een niet zo best saldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |