Nee, maar kan wel je relatie op losse schroeven zetten. Zou jij het leuk vinden als je vriendje met andere meiden flirt?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:50 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Maar flirten is toch geen vreemdgaan?
Valentijnskaart versturen gaat wat mij betreft over de lijn onschuldig flirten heen. Ik vind het niet eens meet flirten eigenlijk, maar dat terzijde.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Een Valentijnskaart sturen is anders flirten?
Ben gewoon benieuwd naar jullie meningen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:53 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat wil je met het topic? Wilde je het hebben over het evt. versturen van die Valentijnskaart, of over wat wel/niet te ver gaat in een relatie?
je geeft dus aan dat bij het versturen van een kaart, je de indruk geeft op zoek te zijn naar een nieuwe liefde..quote:Op zondag 13 februari 2011 10:56 schreef Stormvogel het volgende:
Hoewel ik dus zelf niks verstuur. Ik ben niet op zoek naar nieuwe liefdes.
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog nooit een valentijnskaart verstuurd of ontvangen. Denk dat ik 'm vol trots aan mijn vriendin zou laten zien als ik er een zou ontvangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef Raggingbull het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is geen flirten, het is geen vreemdgaan, het is wel kansloos.
ja mij hoor je nie klage hoor mijn valentijns kaarten belanden of in de houtkachel of in de prullenbak want heel valentijn doet me niks(owke af en toe als ik er uberhaupt 1 zou krijgen zou ik wel eens even kijken)quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog nooit een valentijnskaart verstuurd of ontvangen. Denk dat ik 'm vol trots aan mijn vriendin zou laten zien als ik er een zou ontvangen
Ik denk zelf dat het niet direct vreemdgaan is maar geen een partner zal amused zijn als ze het merkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:21 schreef Fes1-2 het volgende:
Als vreemdgaan hetzelfde is als je partner bedriegen ga je met het versturen van zo'n kaart wel vreemd ja. Je wilt dan toch liever bij diegene zijn dan bij je vriendin? Zelfs in een opvlieging vind ik dit niet zo netjes..
Verder ken ik wel (imo kansloze) dames die met valentijn kaarten naar elkaar sturen... alsof het kerst is of zo.
Het is zon beetje hetzelfde als flirten toch? Stapje ergerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef xNeofx het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een kaart sturen als je al een relatie hebt?
Behoorlijk kansloos en respectloos tegenover je vriend/vriendin, ik zou er iig niet blij mee zijn als mijn vriendin dat zou doen.
Hoop je dan ook dat de nieuwe partner uit zijn/haar ster gaat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Zelus het volgende:
ik stuur mijn exen altijd een valentijskaart.
uiteraard wel anoniem
nope, zijn allemaal kickboxersquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoop je dan ook dat de nieuwe partner uit zijn/haar ster gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |