Hangt er vanaf wat de dag morgen brengt he?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, thuis. Ik twijfel, neem ik nog de moeite om te gaan slapen of niet...
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Gosh gaat blijkbaar uit het assortiment van de Kruidvat!
Echt joh??quote:Op zondag 13 februari 2011 13:55 schreef Debsterr het volgende:
En dan wordt nationaal het Essence assortiment uitgebreid met ALLE lakjes en plates en dingies?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Er schijnt een nieuw merk te komen: n.y.c. ofzo...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan wordt nationaal het Essence assortiment uitgebreid met ALLE lakjes en plates en dingies?
Nee er komt een nieuw budgetmerk bij, NYC. Ik moet nog ff wat Gosh holographics scoren haha, altijd handig voor swapsquote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan wordt nationaal het Essence assortiment uitgebreid met ALLE lakjes en plates en dingies?
Die heb ik ook van jou gehadquote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee er komt een nieuw budgetmerk bij, NYC. Ik moet nog ff wat Gosh holographics scoren haha, altijd handig voor swaps.
Watte?quote:
Poptartsquote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Watte?
Ik ben een nieuwe UI aan het maken van die Pedigree hondjes. Ik lig elke keer in een deuk
Die reclame is zo leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Watte?
Ik ben een nieuwe UI aan het maken van die Pedigree hondjes. Ik lig elke keer in een deuk
Hoiquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die reclame is zo leuk.![]()
Hoi allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |