Hangt er vanaf wat de dag morgen brengt he?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, thuis. Ik twijfel, neem ik nog de moeite om te gaan slapen of niet...
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Gosh gaat blijkbaar uit het assortiment van de Kruidvat!
Echt joh??quote:Op zondag 13 februari 2011 13:55 schreef Debsterr het volgende:
En dan wordt nationaal het Essence assortiment uitgebreid met ALLE lakjes en plates en dingies?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:55 schreef Debsterr het volgende:
Er schijnt een nieuw merk te komen: n.y.c. ofzo...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan wordt nationaal het Essence assortiment uitgebreid met ALLE lakjes en plates en dingies?
Nee er komt een nieuw budgetmerk bij, NYC. Ik moet nog ff wat Gosh holographics scoren haha, altijd handig voor swapsquote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan wordt nationaal het Essence assortiment uitgebreid met ALLE lakjes en plates en dingies?
Die heb ik ook van jou gehadquote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee er komt een nieuw budgetmerk bij, NYC. Ik moet nog ff wat Gosh holographics scoren haha, altijd handig voor swaps.
Watte?quote:
Poptartsquote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Watte?
Ik ben een nieuwe UI aan het maken van die Pedigree hondjes. Ik lig elke keer in een deuk
Die reclame is zo leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Watte?
Ik ben een nieuwe UI aan het maken van die Pedigree hondjes. Ik lig elke keer in een deuk
Hoiquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die reclame is zo leuk.![]()
Hoi allemaal!
Pyjama dagquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef tliciouz het volgende:
Waarom zijn die zondag pyjama dagen zo heerlijk.
Het is zelfs zo erg dat ik vandaag de deur niet uit kom en lekker een pizza ga bestellen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pyjama dag. Ben ik ook aan het houden haha.
Hahaha die mopshond. Ik zou hem alleen net iets sneller laten lopen.quote:
Ik heb een beetje een hekel aan die snelle dingen...wordt ik scheel vanquote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha die mopshond. Ik zou hem alleen net iets sneller laten lopen.
Wat is het precies? Die bodem ziet er lekker uit!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik zo maken.
Thanks to CUL
Ja ook niet zo snel dat je er een epileptische aanval van krijgt.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan die snelle dingen...wordt ik scheel van
maar iets sneller ja? ik zal es kijken....
Chocolade taartquote:Op zondag 13 februari 2011 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is het precies? Die bodem ziet er lekker uit!
Nee je had gelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ook niet zo snel dat je er een epileptische aanval van krijgt.Maar iets sneller dat je niet zo lang hoef te staren naar de plaatjes.
Maar je moet doen wat jij mooi vind hoor.
Oh lekker! Die ga ik morgen eens maken aangezien ik toch maar 2 uurtjes hoef te werken.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Chocolade taart
http://food.zombelina.com/chocolade-truffeltaart/
Bodem = digestive koekjes + boter
Volgens mij is ie echt zo klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 14:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lekker! Die ga ik morgen eens maken aangezien ik toch maar 2 uurtjes hoef te werken.
Ze hebben een ander nummer en heten ook echt Silver en Holographicquote:Op zondag 13 februari 2011 14:32 schreef expiratorial het volgende:
er is toch een gewoon zilveren gosh en een holo variant? want kan de holo nergens vinden,maar wel de zilveren. maar de holo lijkt niet echt holo als je m in het potje ziet of wel? misschien toch maar eens een dubbelcheck doen bij de kruidvat...
Ja doe maar eens!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij is ie echt zo klaar
Ik zal het laten weten vanavond
Hij staat in de koelkast nu, kei makkelijk om te maken.. ben er denk ik half uurtje mee bezig geweest, en ik ben een klunsquote:
Wants!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neuweeee catricjesss
Komen die ook in Nederland uit?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neuweeee catricjesss
Laat je even weten of ie smaakte?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij staat in de koelkast nu, kei makkelijk om te maken.. ben er denk ik half uurtje mee bezig geweest, en ik ben een kluns
Die nudes.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neuweeee catricjesss
Ben benieuwd naar die foundation!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Assortimentsuitbreiding Essence: http://bit.ly/hWMGLc
Assortimentsuitbreiding Catrice:http://bit.ly/hhPPrV
Catrice blushes, lipsticks en foundation
Essence oogschaduw paletje
Heb er net met mn vinger in geport, maar hij is nog natquote:Op zondag 13 februari 2011 17:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat je even weten of ie smaakte?
is die blauwe helemaal rechts een holo?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neuweeee catricjesss
Ik zou niet weten waarom die genept zou wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef expiratorial het volgende:
is dit een neppert? http://link.marktplaats.nl/421856213
Vast niet! Maar 10euro + 1,30 verzendkosten is wel een 'nee'. Via Ebay issie goedkoperquote:Op zondag 13 februari 2011 18:27 schreef expiratorial het volgende:
is dit een neppert? http://link.marktplaats.nl/421856213
Is gewoon een slechte foto. + dat het altijd goed is eBay prijzen te checken, als 'ie daar veel opstaat en de prijs komt een beetje overeen, zal 't geen neppe zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef expiratorial het volgende:
hmz okey. vond t dopje een beetje ''off'' maar moet er nog een oogje voor kweken
Hebbie oogschaduws daarvan? Zijn die een beetje oké? Ben wel nieuwsgierig er naar!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Oeeeh die nieuwe collecties zien er goed uit
En NYC is een fijn merk, heb ik hier ook, niet duur ook!
The Wiz op tv
En, vond ie het wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Oehhhhhhhhhhh die nieuwe Catrices!!
Whehehehe Beer weet het nog niet, maar over een minuut of 10 gaat hij zijn eerste bad ervaren
Euhm. ff kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebbie oogschaduws daarvan? Zijn die een beetje oké? Ben wel nieuwsgierig er naar!
Bwhehehehe!!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Euhm. ff kijkenheb zo veel dingen gekocht laatst dat ik het niet meer weet
Je moet die blauwe daar van halen! Die is echt mooi.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb een keer een HEMA lakje op. Normaal ben ik niet zo van de lakjes van de HEMA, maar dit kleurtje.. Wauw!
[ afbeelding ]
Foto is van Oooh, Shinies!
Ik ga denk ik van de week even de andere metallic lakjes halen..
Oeeeh, en dan hebben ze ook nog eens kortingsstickers deze twee weken!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet die blauwe daar van halen! Die is echt mooi.
verkeerd topic, die moet in de echte show hier je nagelsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb een keer een HEMA lakje op. Normaal ben ik niet zo van de lakjes van de HEMA, maar dit kleurtje.. Wauw!
[ afbeelding ]
Foto is van Oooh, Shinies!
Ik ga denk ik van de week even de andere metallic lakjes halen..
Hmn, ik dacht dat ik daar was xDquote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
verkeerd topic, die moet in de echte show hier je nagels
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Mirjam het volgende:
ik heb gisteren een heul mooie, nieuwe laptop gekocht.
en nu is hij al kapot, boehoe
ja, ik ging een spelletje installeren, en toen ging hij doodquote:
Kak zeg...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik ging een spelletje installeren, en toen ging hij dood
volgens m'nbroertje is er meer mis mee, want het BSOD geeft allemaal strepen enzo, dus ws. was de videokaart ook al dood ofzo
dat hoop ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak zeg...
Hopelijk krijg je meteen een nieuwe mee, ipv dat ie opgestuurd moet gaan worden etc. etc..
Geen velletjes bijten!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat hoop ik ook
m'n broertje gaat 'm morgen voor me wegbrengen, die kan zo lekekr streng zijn.
ondertussen heb ik al m'n velletjes alweer kapot gebeten
balen meiskequote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik ging een spelletje installeren, en toen ging hij dood
volgens m'nbroertje is er meer mis mee, want het BSOD geeft allemaal strepen enzo, dus ws. was de videokaart ook al dood ofzo
dasnk je beebquote:Op zondag 13 februari 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
balen meiske
bsod kan softwarematig of hardwarematig zijn ... zou wel gelijk nieuwe laptop eisen en niet terug naar fabriek, als hij nu al bsod geeft en t is hardwarematig hebben ze em vast een keer laten kletteren en dan blijf je gezeik houden ...
als je hulp nodig hebt laat maar weten
mja een laptop heeft onderdelen die heel fragiel zijn dus als hij een tik heeft gehad en nu al kuren vertoont gelijk een nieuwe eisen hoor, heb je recht op want ze poeieren je altijd afquote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dasnk je beeb
mijn broertje zei dat dus ook al. heb ik weer, boe.
hij is in dit soort situaties dan beter met z'n grote muil dan ik, als het mij persoonlijk betreft, heb ik er momenteel nogal last van en kan ike r niks mee
dus ik hoop dat het hem lukt morgen
*bijt*
checkquote:
Hier een AEG zakloze zuiger. Prima ding!! Doet het nu zo'n 3 jaar denk ik, en als je ziet wat ie hier allemaal aan hondenhaar en naar binnen gelopen zand moet opzuigen...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
check![]()
wat zijn goede stofzuigers?ik moet er een kopen maar geen idee wat ik ga nemen ,,, wil wel stofzuigerzakloosdinges: D
Zodat je net kan doen alsof het een soort ET is, maar in plaats van dat hij geneest met z'n vinger, is het je vriendje die je helpt om je huis schoon te maken! Sympathie kweken dusquote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
en waarom zien veel stofzuigers er als een mislukte alien uit!
maar als hij op een fiets opeens wegvliegt is het een dure alien want dan kan ik opnieuw gaan kopenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zodat je net kan doen alsof het een soort ET is, maar in plaats van dat hij geneest met z'n vinger, is het je vriendje die je helpt om je huis schoon te maken! Sympathie kweken dus
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar als hij op een fiets opeens wegvliegt is het een dure alien want dan kan ik opnieuw gaan kopen
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar als hij op een fiets opeens wegvliegt is het een dure alien want dan kan ik opnieuw gaan kopen
Waarom mag een stofzuiger niet lelijk zijn? Zet je hem midden in de huiskamer ofzo? Zodat iedereen die langs komt zegt "jeetje, dat is een mooie stofzuiger!"??quote:Hét bewijs dat stofzuigers niet lelijk hoeven te zijn
Die robotstofzuiger heeft een mooie blauwe plek op mijn voet achter gelatenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Zie ik daar op die site nou dit staan?
[..]
Waarom mag een stofzuiger niet lelijk zijn? Zet je hem midden in de huiskamer ofzo? Zodat iedereen die langs komt zegt "jeetje, dat is een mooie stofzuiger!"??![]()
![]()
Ik wil trouwens zo'n robotstofzuiger. Geniaal! Jammer dat die geldboom maar niet wil bloeien.
slaap lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef Lindytje het volgende:
Tijd voor een slaapje...
Trusten ladies
Je moet hem ook niet schoppen!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die robotstofzuiger heeft een mooie blauwe plek op mijn voet achter gelaten
hee ik stond gewoon te kokenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet schoppen!
Dus als je niet oplet, valt hij aan?quote:
misschien wou hij ook wat normaals eten ipv alleen maar stofquote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus als je niet oplet, valt hij aan?
Ik heb dit trucje vaker gezien, maar dan wordt het pigment gewoon direct in de nagellak gemengd, vind ik nog wat handiger. De resultaten zijn vaak erg mooi, ik heb alleen geen losse pigmentenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:13 schreef expiratorial het volgende:
wellicht een leuk tipje om zelf nagellak te maken...dunno know...gewoon ff sjen nou
http://www.bloglovin.com/(...)bi1uYWdlbGxhayUyRg==
Dat slaat inderdaad nergens opquote:Op maandag 14 februari 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
Ohai!
Werken van half 12 tot 2.. die tijd slaat dus echt nergens op
Ik hier ook al van 2 tot 4. Echt heel vervelend om zo lang te moeten wachten.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
Ohai!
Werken van half 12 tot 2.. die tijd slaat dus echt nergens op
Inderdaad!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hier ook al van 2 tot 4. Echt heel vervelend om zo lang te moeten wachten.
Ja bevalt ie goed? Hmm, toch maar eens de spullen halen vandaag.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad!
En de taart is lekkerrrr
Morgen huishoudbeurs
Geef je ff via je mobiel door als er weer leuke lakjes goodies te scoren zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad!
En de taart is lekkerrrr
Morgen huishoudbeurs
Zal ik doenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geef je ff via je mobiel door als er weer leuke lakjes goodies te scoren zijn?(mag je gaan inslaan voor ons
) vorig jaar waren er volgens mij Golden Rose flakies voor heel weinig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Mirjam het volgende:
mijn vriend heeft een anonieme valentijnskaart gekregen, en hij is niet van mij![]()
I AM STEALING UR BOYFRIEND!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Mirjam het volgende:
mijn vriend heeft een anonieme valentijnskaart gekregen, en hij is niet van mij![]()
de ex?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Mirjam het volgende:
kijk op de enveloppe waar t stempeltje vandaan komtquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus als je niet oplet, valt hij aan?
het is een e-cardquote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk op de enveloppe waar t stempeltje vandaan komt
en handschrift!!
heb een groen turquoise pigment liggen,best mooi dus zal t eens even proberen. maar hoe bedoel je direct in de nagellak gemengd?quote:Op maandag 14 februari 2011 07:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit trucje vaker gezien, maar dan wordt het pigment gewoon direct in de nagellak gemengd, vind ik nog wat handiger. De resultaten zijn vaak erg mooi, ik heb alleen geen losse pigmenten.
@princess vervelend! Beterschap.
bwhahaquote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoek dan degene die een gierige vrek is!
leuk toch? er is blijkbaar iemand stikjaloers op jouquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Mirjam het volgende:
ja he?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, dat is best wel karig, als valentijnskaart
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef expiratorial het volgende:
[..]
leuk toch? er is blijkbaar iemand stikjaloers op jou
met jou deel ik allesquote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg jij bent toch geen gierige vrek?![]()
EERLIJK ALLES DELEN!
da's lastigquote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Lindytje het volgende:
I iz almost falling asleepz over mah homeworkz....
Da's zeker lastig! Aangezien ik over een 3 kwartier klaar moet zijn...quote:
Hihi, beetje vreemd inderdaad....quote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja he?
ern ook nog naar zijn werk-email, helemaal raar![]()
liefquote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Loqi het volgende:
lief heeft mij dit weekend mee uit eten genomen voor valentijn
cutequote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Loqi het volgende:
lief heeft mij dit weekend mee uit eten genomen voor valentijn
Dat is ook niet leukquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Mirjam het volgende:
Dat is indd een soort van lollig, aangezien hij een goede reden ervoor heeft dat zij 'ex' is en jij 'vriendin'. Hij kiest jou! En zij kan dat blijkbaar niet hebben, is wel een beetje sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 12:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ach, ik vermoed dat het die rare ex is, dus dan is het wel een soort van lollig
je moest eens weten! ze is een hele hetze jegens mij begonnen, hij moet vooral maar van me af, een ander huis zoeken, etc. etc.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is indd een soort van lollig, aangezien hij een goede reden ervoor heeft dat zij 'ex' is en jij 'vriendin'. Hij kiest jou! En zij kan dat blijkbaar niet hebben, is wel een beetje sneu
Goedzo!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je moest eens weten! ze is een hele hetze jegens mij begonnen, hij moet vooral maar van me af, een ander huis zoeken, etc. etc.
ik lach er enkel om, want ik weet hoe het echt zit
Ja, volwassen he?? Hahahaha!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Lindy wat volwassen van jouheheh
did you see my pm?
Hmpf..nou dat was geen succes. Hij vond het water enzo wel fijn, maar daarna sprong hij uit bad. En ik wou hem tegenhouden voordat ie de hele bovenverdieping nat ging maken met dat gespetter. Maar ik gleed uit en knalde keihard op mijn stuitje. Ik heb liggen huilen van de pijn daar op de vloer van de badkamerquote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Oehhhhhhhhhhh die nieuwe Catrices!!
Whehehehe Beer weet het nog niet, maar over een minuut of 10 gaat hij zijn eerste bad ervaren
He toch Puckzzz, auw!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmpf..nou dat was geen succes. Hij vond het water enzo wel fijn, maar daarna sprong hij uit bad. En ik wou hem tegenhouden voordat ie de hele bovenverdieping nat ging maken met dat gespetter. Maar ik gleed uit en knalde keihard op mijn stuitje. Ik heb liggen huilen van de pijn daar op de vloer van de badkamer![]()
En nu heb ik een gekneusd stuitje
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, volwassen he?? Hahahaha!
Oeh, ja, gezien!! Keileuk!!!
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmpf..nou dat was geen succes. Hij vond het water enzo wel fijn, maar daarna sprong hij uit bad. En ik wou hem tegenhouden voordat ie de hele bovenverdieping nat ging maken met dat gespetter. Maar ik gleed uit en knalde keihard op mijn stuitje. Ik heb liggen huilen van de pijn daar op de vloer van de badkamer![]()
En nu heb ik een gekneusd stuitje
Why the sad face?quote:
Has you een brakke kop?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat tvp-en suf is. Maar ik ben te vertieft om terug te lezen.
quote:
Excuse me.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
NEEHEE.
Ook ik kan me wel eens vertieft voelen, zonder dat het met drank te maken heeft.
Sorry, ik voel me echt niet goed en ik heb die vraag al tig keer gehoord vandaag. It annoys me, dat ik kennelijk dat imago over mezelf heb afgeroepenquote:
Oke. Je woordkeuze deed zo overkomen, vandaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, ik voel me echt niet goed en ik heb die vraag al tig keer gehoord vandaag. It annoys me, dat ik kennelijk dat imago over mezelf heb afgeroepen
Sorry, ik bedoelde het niet kwaad, ik ben alleen een beetje geprikkeld vandaagquote:Op maandag 14 februari 2011 14:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oke. Je woordkeuze deed zo overkomen, vandaar.
Is al goedquote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet kwaad, ik ben alleen een beetje geprikkeld vandaag![]()
![]()
Whatsup?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, ik voel me echt niet goed en ik heb die vraag al tig keer gehoord vandaag. It annoys me, dat ik kennelijk dat imago over mezelf heb afgeroepen
Ik vond eigenlijk dat we het weekend redelijk goed zonder kommer en kwel doorgekomen waren. geen familieleden plotseling in ziekenhuizen etc.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon algehele fysieke en mentale moeheid. Maar genoeg erover, ik heb een hekel aan klagende mensen dus ik moet het zelf ook niet doen dan!
Klagen is wel iets anders dan zeggen dat je je nu gewoon kut voelt. Klagen is er dag in dag uit over blijven jammeren en verder niks doen... en dan maar lekker klaaaaaagen......quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon algehele fysieke en mentale moeheid. Maar genoeg erover, ik heb een hekel aan klagende mensen dus ik moet het zelf ook niet doen dan!
Ookquote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klagen is wel iets anders dan zeggen dat je je nu gewoon kut voelt. Klagen is er dag in dag uit over blijven jammeren en verder niks doen... en dan maar lekker klaaaaaagen......er op, en ik zal er over ophouden verder!
SQ gaf al aan dat ze een off-day heeft toch? waarom dan nog zeuren om dit soort dingenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef expiratorial het volgende:
maar waarom eigenlijk nog tvp-en? er zit toch rechtsboven een button ''volg topic''....?
Omdat ze gewoon iets wilde posten zodat de vaste posters weten dat ze ze niet vergeten is.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef expiratorial het volgende:
maar waarom eigenlijk nog tvp-en? er zit toch rechtsboven een button ''volg topic''....?
Dit dus..quote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ gaf al aan dat ze een off-day heeft toch? waarom dan nog zeuren om dit soort dingen![]()
je weet waar het pijn doet bij mij he?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijnwas niet goed genoeg
/zeikmodus
Jep, extreem kut is het. De VVD en het CDA kunnen mijn stem voorlopig vergeten.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Mss het volgende:
Bwegh, ik kom er net achter dat je vorige studies dus ook meetellen in de langstudeerderswet. Ik hier hiervoor een een HBO gedaan, dus hallo ¤3000 extra per jaar betalen en écht geen mogelijkheid om te stoppen![]()
omdat het kan!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:05 schreef expiratorial het volgende:
serieus? Darn...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Mss het volgende:
Bwegh, ik kom er net achter dat je vorige studies dus ook meetellen in de langstudeerderswet. Ik hier hiervoor een een HBO gedaan, dus hallo ¤3000 extra per jaar betalen en écht geen mogelijkheid om te stoppen![]()
Tell me why u'r sad?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Lawl i haz a sad maar nu durf ik door SQ niet meer te klagen![]()
voor SQ dr off-day
voor puckzzz dr auw
Oh dat is even kut zeg!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:07 schreef Mss het volgende:
Bwegh, ik kom er net achter dat je vorige studies dus ook meetellen in de langstudeerderswet. Ik hier hiervoor een een HBO gedaan, dus hallo 3000 extra per jaar betalen en écht geen mogelijkheid om te stoppen![]()
Minerale losse oogschaduws op Etsy zijn niet duurquote:Op maandag 14 februari 2011 07:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit trucje vaker gezien, maar dan wordt het pigment gewoon direct in de nagellak gemengd, vind ik nog wat handiger. De resultaten zijn vaak erg mooi, ik heb alleen geen losse pigmenten.
@princess vervelend! Beterschap.
zie hier: http://beauty-polish.blog(...)-eigen-nagellak.htmlquote:Op maandag 14 februari 2011 11:41 schreef expiratorial het volgende:
[..]
heb een groen turquoise pigment liggen,best mooi dus zal t eens even proberen. maar hoe bedoel je direct in de nagellak gemengd?
Zeg even tegen haar dat ze weer mee moet posten, en rap ookquote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zie hier: http://beauty-polish.blog(...)-eigen-nagellak.html
Ik heb me toch een leuke faal gedaan. Heb van Mirannie een doos vol nagellak gekocht, geen idee wat er in zit. Een soort nagellak-swap-koffer, maar ik mag alles houden![]()
Ben zo benieuwd
Verder ben ik gaar, maar zo te horen ben ik niet de enige. Als we niet oppassen, wordt dit nog een lotgenoten-topic
Gedaan (o wat ben ik gehoorzaam!)quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zeg even tegen haar dat ze weer mee moet posten, en rap ook
hmz,was geen zeuren maar vroeg het me gewoon afquote:Op maandag 14 februari 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ gaf al aan dat ze een off-day heeft toch? waarom dan nog zeuren om dit soort dingen![]()
Hmm als je een vaste oogschaduw hebt, en die fijnmaakt, zou dat ook werken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Minerale losse oogschaduws op Etsy zijn niet duur.
Toevallig gister zelf nog een zwart lakje opgeleukt met wat losse pigmenten/glitters van dollarnailart.com en volgens mij is het wel een succesje!
Wat een leuk idee dit!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn plankjes waar ik de nagellak in had hangen eindelijk aan de muur. Heb ze nu min of meer als display ingesteld, zit dus maar een klein gedeelte in, maar ik vind het leuk zo.
[ afbeelding ]
Ben nu een rekje aan het knutselen waar hopelijk de rest in past, sneu knutselwerk, maar als het maar werkt
Als je maar zeker weet dat 'ie heel fijn is denk ik?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hmm als je een vaste oogschaduw hebt, en die fijnmaakt, zou dat ook werken?Heb hier een mooie die ik nooit gebruik, laat me eruit zien alsof ik nou niet bepaald nuchter ben, misschien beter als lak!
Hoe is het bij jou eigenlijk, met de mensen die het wel "makkelijker" maken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef AmNaBa het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft stuur ik gewoon een beetjerond op deze dag
![]()
Weer gewerkt vandaag. Maar nog wel op halve kracht.
nu nog 2 dagen vrij en dan weer 2 dagen werken, moet gaan lukken
vandaag zo schattig, ik was in de kleuterklas, meisje van 4 dat naast me zit:
juf ik wil ook nagellak (het leek erop of dit prinsjesje het nog het liefste meteen opgesmeerd kreeg) dus ik: dat kan niet, ik heb het niet bij mewas toch wel schattig
Nah ben The Tudors aan het kijkenquote:
Viezerdje van mequote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah ben The Tudors aan het kijken
Onderwijl hevig aan het 'ontluchten' ik weet niet wat het is maar had de hele dag al een opgeblazen gevoel en nu ben ik net een leeglopend luchtbed
Die stinken het meest.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik laat trouwens nooit ruften maar van die dodelijke stille scheetjes.
Helaas weetquote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Holyme het volgende:
En dan naar je katten kijken van, zeg doet 'ns niet!
Hahaha, Sien kijkt dan altijd met een heel verbaasd hoofd naar mijn reet: WAT WAS DATquote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Holyme het volgende:
In dat geval kijken m'n katten naar mij van zeg doet es niet
lief dat je 't vraagtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou eigenlijk, met de mensen die het wel "makkelijker" maken?
Enyquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
eny kijkt dan meer zo:
maar eny kijkt eigenlijk altijd zo
Goed zoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
lief dat je 't vraagt![]()
tja...afwachten of het me inderdaad makkelijker gemaakt gaat worden,
afwachten hoe de betalingsregeling gaat lopen..maar ben er minder gestresst over
(schudden van hersens heeft geholpen)
Bwhehe, inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
eny kijkt dan meer zo:
maar eny kijkt eigenlijk altijd zo
Niet klikken als je niet tegen vieze praatjes kuntquote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah ben The Tudors aan het kijken
Onderwijl hevig aan het 'ontluchten' ik weet niet wat het is maar had de hele dag al een opgeblazen gevoel en nu ben ik net een leeglopend luchtbed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Jaaaaaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht maar, over 5 weken ga ik puppiefoto's spammen, dan kun je helemaal los!
Proficiat, ik was het vergeten te checken. En toen was het al 10 uur geweestquote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb me toch een leuke faal gedaan. Heb van Mirannie een doos vol nagellak gekocht, geen idee wat er in zit. Een soort nagellak-swap-koffer, maar ik mag alles houden![]()
Ben zo benieuwd
Ha,heb ik een mede-juf gevonden?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef AmNaBa het volgende:
zo balen, heb ik na de rapporten een compleet overzicht gebouwd op mijn pc, kan ik het gewoon niet meer terugvinden
zo'n beetje wel jah. Alleen moet je wel ff je nagel licht opruwen en een goede primer gebruiken. Ik doe vaak twee a drie dunne laagjes gel. Dat werkt beter als 1 dikke.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Crientj het volgende:
Eh lol
Ik heb van die uv gel topcoat + uv lamp etc.. Maar kan ik dat gewoon op mn nagels smeren, dan met mn handen in dat ding en tadaaa, ik heb stevige nagels?*Noob
Thank youu.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo'n beetje wel jah. Alleen moet je wel ff je nagel licht opruwen en een goede primer gebruiken. Ik doe vaak twee a drie dunne laagjes gel. Dat werkt beter als 1 dikke.
Ik zou af en toe inderdaad willen bij Whatsapp dat ik niet zie dat het bericht gelezen isquote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Leuk van whatsapp om te kunnen zien dat je bericht gelezen is en de medegebruiker online, maar dan al 2 uur lang niks terug krijgen op een simpele vraag
Ja, dit is echt vreselijk irritant...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou af en toe inderdaad willen bij Whatsapp dat ik niet zie dat het bericht gelezen is
Nja.. 1 vinkje = doorgestuurd naar server.. 2e vinkje = ontvangen op die telefoon.quote:
Ja, en bovenaan in het scherm kan je zien wanneer iemand online is geweest. Dus dan zou je aan kunnen nemen dat het bericht gelezen isquote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja.. 1 vinkje = doorgestuurd naar server.. 2e vinkje = ontvangen op die telefoon.
Oeh!! Jippiequote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef Mirjam het volgende:
ohja; de laptopmeneer deed heul moeilijk, maar mijn broertje is tof, en dus komt er morgen of overmorgen een nieuwe laptop binnen, die mogen we dan omruilen voor het kapotte kreng
Ohai you!!quote:
Als ik thuis ben, zit nu in de treinquote:
Nickquote:Op maandag 14 februari 2011 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg van mijneen muziekkaart een milkabonbons in een hartje
Hahahaha you make it sound so sweetquote:
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, zit nu in de trein
ik zie het nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en bovenaan in het scherm kan je zien wanneer iemand online is geweest. Dus dan zou je aan kunnen nemen dat het bericht gelezen is
Als je op een naam tikt, dan zie je die naam bovenin het scherm, en daaronder de hele conversatiegeschiedenis.quote:
Heb je ook die nieuwe versie? Ik vind m vervelend, en hij is traaagggggggggggggggggggggg.......quote:
Ben je nu al bezig met thuiskomen?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik kom waarschijnlijk een maandje eerder thuis
Best tof!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Schaapje is alweer uitgezakt. Eigenwijs haar.
Wat er nog over is van schaapje:
[ afbeelding ]
Naakte nagelsMaar ik ga ze nu niet meer lakken en morgenochtend is me te vroeg.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:02 schreef princess-a het volgende:
Kom net mn huisgenoot tegen op de gang, bijna naakt met overduidelijk echt een énorm ding in zn onderbroek
Ja, Ikea, Ribba heet hetquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Wat een leuk idee dit!
Ikea zei je toch? hoe heet dit??
Ben benieuwd naar je knutselwerk!
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef Mirjam het volgende:
ohja; de laptopmeneer deed heul moeilijk, maar mijn broertje is tof, en dus komt er morgen of overmorgen een nieuwe laptop binnen, die mogen we dan omruilen voor het kapotte kreng
Huishoudbeursquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge. Gelukkig is het nu nog te vroeg voor de kuddes huisvrouwen.
En schaap is ontploft![]()
quote:
Veel plezier!quote:
Je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:16 schreef Diconnected het volgende:
HHb
nou ik ga eerder naar huis wss omdat ik anders een beetje in tijdnood kom met terugkeer werk/school enzo. En het feit dat ik thuis af en toe veel te erg mis werkt ook niet mee
Oww zo'n berg vrouwtjes die vanaf het station al compleet in de war zijn. "moeten we er al in?" "moeten we er al uit?" "welk station is dit?" "waar zijn we?" en tussendoor presteren om zich helemaal ziek te kwebbelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Huishoudbeurs beurs is best, kom er zelf toch niet. Maar die kuddes die één keer per jaar met de trein gaan zijn gewoon niet relax. Verheug me al op vanavond.
oh, ik reageer ook niet op commando op pm of sms hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
Leuk van whatsapp om te kunnen zien dat je bericht gelezen is en de medegebruiker online, maar dan al 2 uur lang niks terug krijgen op een simpele vraag
Dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik reageer ook niet op commando op pm of sms hoorals het echt dringend is bellen ze maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |