En hij heeft waarschijnlijk een kleine piemel en slechte bef & vinger skills.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze willen graag sex, maar niet met jou,
Ergo, TS is lelijk.
Een groen boekje voor jou is geen slechte zaak, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef cool15 het volgende:
lijkt me sterk, als een man veel sex heeft dan is hij hardcore
maar als een chick veel sex heeft is ze een slet.
bijde geen slechte dingen als je het mij vraagt
Nou bewijs het maar.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:36 schreef xSummergirlx het volgende:
Ja,misschien wel meer dan jongens.
Een wijze man zij ooit:quote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef cool15 het volgende:
lijkt me sterk, als een man veel sex heeft dan is hij hardcore
maar als een chick veel sex heeft is ze een slet.
bijde geen slechte dingen als je het mij vraagt
Dan kon die wijze man niet zo goed spellen en schrijven.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:53 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Een wijze man zij ooit:
Een sleutel die veel sloten opent is een meester sleutel
Een slot die door veel sleutels wordt opengemaakt is een kut slot
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:18 schreef dezoeker het volgende:
volgens mij willen meisjes en of vrouwen alleen maar sex om hun vriend, man te behouden.
Ze zullen er best wel van genieten maar ze zullen het niet opzoeken.
Ook wordt het ingezet om hun zin door te drijven of om iets gedaan te krijgen.
Ik ken maar weinig vrouwen die het gewoon erg lekker vinden en het dus te pas en te onpas opzoeken
volgens mij willen meisjes en of vrouwen alleen maar sex om hun vriend, man te behouden.
Ik ken maar weinig vrouwen die het gewoon erg lekker vinden en het dus te pas en te onpas opzoeken
Je bent nog niet zo ver gevorderd in de ontwikkeling.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:18 schreef dezoeker het volgende:
Sommige wijven wel,en anders is het makkelijk om ervoor te zorgen dat ze het wel willen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef anno2010 het volgende:
Als een jongen een lekker wijf ziet,dan wilt hij in principe meteen neuken. Maar dat wil het wijf niet. Dus ik denk niet dat deze stelling klopt.
Er goed uitzien,spontaan,lief,aardig en stoer zijn?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
en anders is het makkelijk om ervoor te zorgen dat ze het wel willen.
Nopequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Er goed uitzien,spontaan,lief,aardig en stoer zijn?
Lol @ seksen. Bestaat dat woord?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef noksala het volgende:
Dat probleem heb ik ook weleens, dat me meisje dan doet alsof ze geen seks wilt. Terwijl ik haar zin al duidelijk in haar ogen zie. Hoe verleid ik haar dan toch te seksen?
Lang voorspel,drogeren met GHB.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Er goed uitzien,spontaan,lief,aardig en stoer zijn?
quote:Op zondag 13 februari 2011 07:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze willen graag sex, maar niet met jou,
Ergo, TS is lelijk.
quote:
quote:
Dit dus allemaalquote:Op zondag 13 februari 2011 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Overduidelijk hebben ze gewoon graag samen seks, TS.
Heb ik gister zo'n lekker wijf helemaal gedrogeerd met wat vloeibare, ik haar mee de auto ingenomen. Maar ze deed helemaal niks? Zelfs als ik iets aan haar vroeg,reageerde ze niet. Ik denk niet dat ze seks wildequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Lang voorspel,drogeren met GHB.
Ik denk dat je een opblaaspop hebt meegenomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:18 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Heb ik gister zo'n lekker wijf helemaal gedrogeerd met wat vloeibare, ik haar mee de auto ingenomen. Maar ze deed helemaal niks? Zelfs als ik iets aan haar vroeg,reageerde ze niet. Ik denk niet dat ze seks wilde
hahah +1!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk dat je een opblaaspop hebt meegenomen
Ondeugend kijken en beginnen met voorspel. Als ze je hard wegduwt dan deed ze dus niet alsof.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:07 schreef noksala het volgende:
Dat probleem heb ik ook weleens, dat me meisje dan doet alsof ze geen seks wilt. Terwijl ik haar zin al duidelijk in haar ogen zie. Hoe verleid ik haar dan toch te seksen?
Zoveel moeitequote:Op zondag 20 februari 2011 15:01 schreef Queeny1234 het volgende:
Vrouwen willen net zo graag sex als jongens (behalve als je zuper lelijk ben)
Je moet gewoon heel lief en romantisch zijn, en zorgen voor sterke drank.
En dan beginnen met een lange tongzoen, en kusjes overal, en de hele tijd complimentjes in haar oor fluisteren.
Dan een lang voorspel, dat maakt haar steeds gewilliger,
en dan, dan begint de
geniaalquote:Op zondag 20 februari 2011 15:19 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Zoveel moeite![]()
Gewenst:
J: Ben je geil?
M: Ja
J: Neuken?
M: Ja
broek uit en erin!
|