heeeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gebroken kuitbeen, opgerekt enkelgewricht (waar nu pinnen in zitten en enkelbanden gescheurd)
en de dokter die dacht dat het zwaar gekneusd was waardoor ze er een week mee rondgehupt zonde rbehandeling_!
Die hebben echt zeker hun ogen uit gekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
Ze wilden tot vanavond blijven liever, Feyenoord speelt nu natuurlijk
Het was al aardig druk met tv ploegen etc dus dat vonden ze ook geweldig
doktersverhalen kan ik niet tegen. Word ik vaak misselijk van.quote:
yep en daarna nog naar de Mac geweest, dus helemaal tofquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hebben echt zeker hun ogen uit gekeken
ja is ze wel ff zoet meequote:
ik amputeer mijn eigen been nog met een bot nagelschaartje als het moetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
doktersverhalen kan ik niet tegen. Word ik vaak misselijk van.
die gasten beginnen vroeg altijd idd. Woonde er voorheen dichterbij en dan kwam ik er wel eens langs.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
Ze wilden tot vanavond blijven liever, Feyenoord speelt nu natuurlijk
Het was al aardig druk met tv ploegen etc dus dat vonden ze ook geweldig
Ik denk dat ik zo ook nog maar ergens wat ga halenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep en daarna nog naar de Mac geweest, dus helemaal tof
dan ben ik al dood gegaan van het idee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is ze wel ff zoet mee
[..]
ik amputeer mijn eigen been nog met een bot nagelschaartje als het moet
is ook een oplossingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik al dood gegaan van het idee.
quote:
En je kaartje nog netjes dicht?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dan ga ik me zo maar eens op de Valentijnsverhalen storten.
Tenminste nog iets van romantiek
kaartjes sturen naar secret loversquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
omnia vincit amor, et nos cedamus amoriquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En je kaartje nog netjes dicht?
Welke dag/dagen ga jij dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Balûûûhn, line up RW voor zondag wordt steeds beter...Maar een geluk, vrijdag blijft K.O.L. en Arctic Monkeys houden
nee, jury spelen bij een wedstrijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kaartjes sturen naar secret lovers
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
hmhm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
omnia vincit amor, et nos cedamus amori
Ook tof, veel lees plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jury spelen bij een wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |