Jij bent ook liefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
en iedereen bedankt, jullie zijn lief
ahjawel jonguh, je DOET alleen niet altijd liefquote:
Voor liftknopjes niet nee, voor mensen welquote:
ja maar als ze het niet mogen is het zonde. Geef ze iets wat ze en waarderen en mogen/kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gebaar al waarderen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor liftknopjes niet nee, voor mensen wel
Daarom ook iets van bloemen of zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar als ze het niet mogen is het zonde. Geef ze iets wat ze en waarderen en mogen/kunnen gebruiken.
nee, de ene de eerste twee, de ander de laatste. oh, en een hernia, maar dan mag je wel chocola en wijnquote:
nee ik doe gewoon soms lief dat is wat andersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ahjawel jonguh, je DOET alleen niet altijd lief
Ja, alleen dan kun je beter iets uitzoeken wat ze wel mogenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gebaar al waarderen
heel leuk en vermoeiend as usual....'Er ging er 1tje tegen een vervent Feyenoorder roepen dat ie voor Ajax wasquote:
jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, de ene de eerste twee, de ander de laatste. oh, en een hernia, maar dan mag je wel chocola en wijn
Okee, lieve mensen danquote:
er staat toch niet alle mensenquote:
getver, wat heeft ze?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
nou sterkte ermee
mijn mam is ook gehandicapt thuis
Zullen ze leuk vindenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel leuk en vermoeiend as usual....'Er ging er 1tje tegen een vervent Feyenoorder roepen dat ie voor Ajax was
Klopt:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen dan kun je beter iets uitzoeken wat ze wel mogen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ook iets van bloemen of zo
[..]
heel leuk en vermoeiend as usual....'Er ging er 1tje tegen een vervent Feyenoorder roepen dat ie voor Ajax was
[..]
gebroken kuitbeen, opgerekt enkelgewricht (waar nu pinnen in zitten en enkelbanden gescheurd)quote:
want?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Toekito het volgende:
Toek wordt misselijk van het verhaal van PeZu
yepquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Toekito het volgende:
Koen ik wordt zo vrolijk van kids die zichzelf zijn en zeker op bijzondere plekken als De Kuip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |