wellicht wil Bokito met je mee naar huisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik even iemand zien mee te krijgen
ik zeg doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...mijn ouders doen het gewoon, terwijl ze het eigenlijk al veel te druk hebben en ook nog met wat gezondheidsdingen zitten...je zou ze toch overladen met bloemen en cadeautjes
ik stuur mijn slaafje wel gewoonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen
weetje wat ook tof isquote:
dankjequote:
jijzelf ook!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
en iedereen bedankt, jullie zijn lief
ik denk dat ze dat even niet heel erg mogenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
weetje wat ook tof is
wijn en choco die bij elkaar passen
lief, je kent me echt niet hehquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
Dat zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...mijn ouders doen het gewoon, terwijl ze het eigenlijk al veel te druk hebben en ook nog met wat gezondheidsdingen zitten...je zou ze toch overladen met bloemen en cadeautjes
Het gaat er meer om mee naar toequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
wellicht wil Bokito met je mee naar huis
Dat dusquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat even niet heel erg mogen
Ik vind jou zo liefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
JIj bent lief!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
Ik denk dat ze het gebaar al waarderenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat even niet heel erg mogen
Hoe was het partijtje?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Koen66 het volgende:
ik weet de reden niet, maar ook zonder reden is ST goed te knuffelen
iets met bloeddruk, cholesterol en schildklierquote:
IK BEN NIET LIEFquote:
beidequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met bloeddruk, cholesterol en schildklier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |