SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Jij heb een filmpje in je sig staan he? Deze is volgens mij verplicht voor 16 en ouder
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Niks tegen verliefde ottertjes trouwens...Krijg jij ook altijd zakken met kaarten.. Gedoe he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Aah je moest eens weten, het is vreselijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd zakken met kaarten.. Gedoe he?
Het was eigenlijk cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah je moest eens weten, het is vreselijk.En op school hebben ze zo'n debiele rozenactie, en ik weet van een jongen dat ie een roos heeft gestuurd, en dan word je altijd zo vreselijk gênant omgeroepen... Ik ben in staat maandag 'ziek' te zijn.
Druipt uhhhquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij weten wel wanneer je druipt muis...de andere fokkertjes niet
Ik heb de eerste paaseitjes al gespot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
Maar serieus... Valentijn is commerciële prut, net als alle feestdagen waar 'tweede' voor staat en moeder/vaderdag.
Beetje onsmakelijk, doe maar nietquote:
Dat word mijn kloonquote:
Beetje stom omdat te verklappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |