Netjes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.
ECHOOOOOOOOOOO!!!!!1quote:
quote:
Daarom heeft een auto 4 wielenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zette net de fiets in de berging en dacht, 'Het wordt steeds makkelijker, ik moet er gewoon even een handigheidje in krijgen!' Even later lazer ik met fiets en al het hok in.
Bravo.
Oeps, nu overal auw en pijn enzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zette net de fiets in de berging en dacht, 'Het wordt steeds makkelijker, ik moet er gewoon even een handigheidje in krijgen!' Even later lazer ik met fiets en al het hok in.
Bravo.
Alleen theequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom heeft een auto 4 wielen
Of je hebt teveel gezopen![]()
Nee, kon me nog net vasthouden aan de muur, maar de fiets zelf ging wel all the wayquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeps, nu overal auw en pijn enzo?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Bravo.
Ouchquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, kon me nog net vasthouden aan de muur, maar de fiets zelf ging wel all the wayAnders had ik nu een stuur tussen m'n ribben gehad denk ik.
Misschien moet je wel aan de zuip... misschien dat dat helptquote:
Dan merk ik er waarschijnlijk minder vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien moet je wel aan de zuip... misschien dat dat helpt
Wees blij, op facebook heb je tenminste een profielfoto. Onhandiger is het als iemand je belt en geen nummer achterlaatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
En iemand wil me toevoegen op facebook maar ik weet niet wie het is
Uh, mij had je al geacceptterd toch? Dan ben ik t nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
En iemand wil me toevoegen op facebook maar ik weet niet wie het is
Hij heeft geen fotoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij, op facebook heb je tenminste een profielfoto. Onhandiger is het als iemand je belt en geen nummer achterlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |