Nee?quote:
nou, ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar jij bent importoost-Nederlander toch?.
Sja als je lekker onder een steen gaat zitten dan schiet het ook niet op..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ach, komt wel weer goed met me. Ooit.
Maandag maar eens onder een steen gaan zitten ofzo, en dan dinsdag wat zaakjes regelen en plannen, en de rest sukkelt nog wel een paar jaar voort.
Nee, maar jij kwam toch uit deze regio?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee?
[..]
nou, ja.
maar ik klink ook niet fries, wel?
Hoe ver is mijn boek?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
.
maar ik klink ook niet fries, wel?
qftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja als je lekker onder een steen gaat zitten dan schiet het ook niet op..
je hebt volgens mij gewoon een schop onder je hol nodig en als je ALLES negatief gaat bekijken dan schiet het ook niet op he?
Ik doe vandaag ook mee met de nationale Duyvis dipweekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet echt.
Te vroeg, en afgeleid door mijn gepieker
Mijn vader wel, ik ben geboren in Heerenveen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:03 schreef DaMart het volgende:
Nee, maar jij kwam toch uit deze regio?
Nee, maar maandag wel ffquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja als je lekker onder een steen gaat zitten dan schiet het ook niet op..
Ja, geef jij 'mquote:je hebt volgens mij gewoon een schop onder je hol nodig en als je ALLES negatief gaat bekijken dan schiet het ook niet op he?
Een kilometertje of 100 schuin omhoog?quote:
Ja schopquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar maandag wel ff![]()
[..]
Ja, geef jij 'm?
Gezelligquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe vandaag ook mee met de nationale Duyvis dipweek![]()
.
Geeft niks, want jijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn vader wel, ik ben geboren in Heerenveen...
sorry
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kilometertje of 100 schuin omhoog?
Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ehhh, ja.... ehhh, de volgende keer?
Maar dan moet ik alles weer teruglezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh dat lijkt maar zo
In ieder geval niet 12 maart.quote:
dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan moet ik alles weer teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |