Ik heb geen blinde haat ten opzichte van de PVV. Dus je stelling heeft gewoon geen andere grond dan een vooroordeel van jouw kant.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Joh, duh. Dat wist ik ook wel.
Ik wist ook wel dat jij dondersgoed begreep dat jouw blinde haat t.o.v. de PVV een vooroordeel is van jou.
Allang gecheckt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:00 schreef ethiraseth het volgende:
Is Maatregel echt geen kloon? Kan me haast niet voorstellen van niet namelijk.
Vraag het remlof die kan het zien als FA.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:00 schreef ethiraseth het volgende:
Ja laten we het Remlof vragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Vraag het remlof die kan het zien als FA.
Sinds gisteren actief, 73 posts in een dag en in de SC rondhangen. Dat duidt meestal op een kloon.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:00 schreef ethiraseth het volgende:
Dat was ook mijn idee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sinds gisteren actief, 73 posts in een dag en in de SC rondhangen. Dat duidt meestal op een kloon.
Ik denk niet dat het alleen om dit punt gaat om D66 progressief te noemen. Het is in de basis misschien een conservatief standpunt maar in de huidige tijd een vooruitstrevend standpunt. Ik zelf ben er niet zo'n voorstander van om eerlijk te zijn. Progressief is voor mij alles wat een moderne maatschappij helpt beter te maken voor de toekomst. Daarbij moet je ook kritisch en eerlijk zijn naar het verleden en durven nieuwe onconventionele stappen te nemen . Dat mis ik vaak bij zowel rechts als bij links.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso weinig van dat progressief en conservatief. Sommige noemen de D66 progressief, omdat ze voor een versoepeling van het ontslagrecht zijn bv. Volgens mij is dit een conservatief standpunt.
Wie niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:09 schreef Tem het volgende:
Volgens mij is ethiraseth ook een kloon.
we zijn allen klonen van tvlxd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:09 schreef Tem het volgende:
Volgens mij is ethiraseth ook een kloon.
Je was niet ver voor mij aan lid geworden hierquote:
Dat viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je was niet ver voor mij aan lid geworden hier
De Adam en Eva in één.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef ethiraseth het volgende:
ik ben het, ik ben het origineel.
Ik weet ook niet hoe jij dat als FA voor elkaar hebt gekregen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet hè, als je user id twee keer zo hoog is
Wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe jij dat als FA voor elkaar hebt gekregen.
Remlofs Magie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe jij dat als FA voor elkaar hebt gekregen.
Laten wij dat dan oplossenquote:
Goed idee.quote:
Laten we eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren. Verder zou ik Israel niet afbeelden als een doodsbang, iel kereltje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:37 schreef fokthesystem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat cohen hier zo al over denkt? dat staat haaks op 'afghanistan'.
http://www.flickr.com/pho(...)4558/in/photostream/
http://www.flickr.com/pho(...)5017/in/photostream/
http://www.flickr.com/pho(...)5649/in/photostream/
Ze zijn wel doodsbang. Terecht of onterecht, met grote broer Egypte uit de weg die als stabilisator in de regio werkte, snap ik het sentiment wel. Wanneer de troslims Duitsland zouden overnemen kon je Nederland ook zo afbeelden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren. Verder zou ik Israel niet afbeelden als een doodsbang, iel kereltje.
Die rol is weggelegd voor het Westen op die moment inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren. Verder zou ik Israel niet afbeelden als een doodsbang, iel kereltje.
Ik kan de angst tot op zekere hoogte begrijpen. Echter, is er een reden te geloven dat het eerste wat de vrije Egyptenaren doen is het verklaren van de oorlog aan Israel? Persoonlijk vind ik het schandalig dat bepaalde lieden het nog steeds opnemen voor Mubarak. Verder is dit toch wat het westen wil: democratie brengen. Net zoals in Irak, met als enige verschil dat dit keer niet een miljoen slachtoffers zijn gevallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zijn wel doodsbang. Terecht of onterecht, met grote broer Egypte uit de weg die als stabilisator in de regio werkte, snap ik het sentiment wel. Wanneer de troslims Duitsland zouden overnemen kon je Nederland ook zo afbeelden.
Ik weet dat jij mensen buiten het westen graag wegzet als imbecielen, maar ik ben hoopvoller gestemd. Overigens kun jij best gelijk gaan krijgen. Time will tellquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die rol is weggelegd voor het Westen op die moment inderdaad.
Afgezien daarvan wacht ik maar af hoe lang het duurt voor ze elkaar de hersenpan in slaan in dat land, afwezigheid van een leider, verschillende partijen en een Generaal aan de macht, en dat alles in combinatie met arme (in sommige gevallen extreme) Arabieren.
Fun fun fun!
Ik zou graag positief willen zijn, maar in Tunesië is nu precies hetzelfde aan de gang. Het enige verschil is dat het niet meer spectaculair is, dus de media er niet meer op zit. Wacht maar een paar maandjes en ze blazen elkaar weer op uit onenigheid en gebrek aan leiderschap/controlequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet dat jij mensen buiten het westen graag wegzet als imbecielen, maar ik ben hoopvoller gestemd. Overigens kun jij best gelijk gaan krijgen. Time will tell
We zullen zien. Het gevoel van eenheid dat we de laatste weken hebben mogen aanschouwen, stemt mij in ieder geval hoopvol. Het is onmogelijk te voorspellen wat de toekomst voor Egypte in petto heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou graag positief willen zijn, maar in Tunesië is nu precies hetzelfde aan de gang. Het enige verschil is dat het niet meer spectaculair is, dus de media er niet meer op zit. Wacht maar een paar maandjes en ze blazen elkaar weer op uit onenigheid en gebrek aan leiderschap/controle
Net zoals de rest van alle Midden-Oosterse landen.
Moet ik even wat filmpjes weer tevoorschijn tonen over die "eenheid"?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zullen zien. Het gevoel van eenheid dat we de laatste weken hebben mogen aanschouwen, stemt mij in ieder geval hoopvol. Het is onmogelijk te voorspellen wat de toekomst voor Egypte in petto heeft.
Flauw. Jij richt je blik enkel op de strijd die werd gevoerd tussen de pro's en de cons. Dat was nou eenmaal te verwachten. Mubarak zou het pand immers niet zonder slag of stoot verlaten. Maar nogmaals, noch jij noch ik weten wat er gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval blij voor de Egyptenaren dat die tiran is opgedonderd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet ik even wat filmpjes weer tevoorschijn tonen over die "eenheid"?
Ja, de "eenheid" spotten binnen een groep die het met elkaar eens is, binnen een land met veel meer opvattingen is natuurlijk ook geen uitdaging he. Dat heet oogkleppen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Flauw. Jij richt je blik enkel op de strijd die werd gevoerd tussen de pro's en de cons. Dat was nou eenmaal te verwachten. Mubarak zou het pand immers niet zonder slag of stoot verlaten. Maar nogmaals, noch jij noch ik weten wat er gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval blij voor de Egyptenaren dat die tiran is opgedonderd.
Verder is eenheid natuurlijk geen voorwaarde. Ook in Nederland zijn er evenveel opvattingen als mensen. Toch lukt het aardig om hier een draaiende democratie in stand te houden. Ik zou zeggen; geef Egypte een kans.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de "eenheid" spotten binnen een groep die het met elkaar eens is, binnen een land met veel meer opvattingen is natuurlijk ook geen uitdaging he. Dat heet oogkleppen.
Maar goed, daar weten we alles van, niet Koos?
Je kan het beschavingsniveau en secularisatie-niveau van Nederland en Egypte (of welk land in die regio dan ook, Israel uitgezonderd) dan toch ook niet met elkaar vergelijken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verder is eenheid natuurlijk geen voorwaarde. Ook in Nederland zijn er evenveel opvattingen als mensen. Toch lukt het aardig om hier een draaiende democratie in stand te houden. Ik zou zeggen; geef Egypte een kans.
Nogmaals, ik zeg niet dat jij ongelijk hebt, ik vind het alleen ietwat voorbarig.
Ik hoop dat jij het mis hebt. En ik ben er dan ook als de kippen bij om jou daarop te wijzen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het beschavingsniveau en secularisatie-niveau van Nederland en Egypte (of welk land in die regio dan ook, Israel uitgezonderd) dan toch ook niet met elkaar vergelijken?
Maar goed, we zullen zien inderdaad, hoewel 't toch een open deur intrappen is.
Bij de volgende aanslag (want dat zal 't zijn) zal ik het ook duidelijk proberen te maken dan maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het mis hebt. En ik ben er dan ook als de kippen bij om jou daarop te wijzen.
Aanslag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de volgende aanslag (want dat zal 't zijn) zal ik het ook duidelijk proberen te maken dan maar.
Ja, je weet wel, dat dingetje dat barbaarse mensen doen als ze het oneens zijn met elkaar.quote:
Jij denkt dat er binnenkort aanslagen worden gepleegd in Egypte? Overigens hebben de moslimextremisten die tactiek gedurende de jaren negentig ook gebruikt. Zonder succes overigens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, dat dingetje dat barbaarse mensen doen als ze het oneens zijn met elkaar.
Mubaraks gehele regime was gebouwd rondom het indammen van dergelijke mensen, nu de kop daar van af is en er geen duidelijk nieuw leiderschap of doel is, ja ik vrees het ergste ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat er binnenkort aanslagen worden gepleegd in Egypte? Overigens hebben de moslimextremisten die tactiek gedurende de jaren negentig ook gebruikt. Zonder succes overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |