haha ja sinds een paar dagen... nu zie je pas hoe mensen zijn..quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef scooby-doo het volgende:
Haha Twister.
Het is duidelijk dat je haar niet mag.
Maar is Cynthia niet de meest scheinheilge binnen de groep???
Wat een raar mokkel is dat zeg.
Wat hoor ik... was er weer een zonsverduistering o nee het was Sharonquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Daar zou ik niet warm van worden, Sharon die aan het zonnen is
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef twister20 het volgende:
[..]
Wat hoor ik... was er weer een zonsverduistering o nee het was Sharon
liever een Sharon die er met deze jurk als een plaatje uitziet dan aafke die eruitziet alsof ze zo op elke willekeurige tippelzone looptquote:
Dat is een ding wat zeker is..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
liever een Sharon die er met deze jurk als een plaatje uitziet dan aafke die eruitziet alsof ze zo op elke willekeurige tippelzone loopt
Hierroquote:Op zondag 27 februari 2011 04:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, net niet helemaal ..............
[ afbeelding ]
Ben jij een kennis of familie ofzo, of heb je gewoon een heel ongezonde obsessie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef scooby-doo het volgende:
ff mijn favoriet weer bovenaan zetten hoor
Haha.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij een kennis of familie ofzo, of heb je gewoon een heel ongezonde obsessie?
Ze valt zeker op, niet te missen zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 19:37 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Haha.
nee....geen familie / kennis en zeker niet ongezond.
Sharon is simpel mijn favoriet.
Ben er wel trots op dat het opvalt. Ze moet toch zeker een fan hebben.
Idd.!! Hoppakee en weg ermee! Schijnheilig en foei-irritant met dat "...schat" woord van d'r.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Mag Sharon aub genomineerd worden
Best heftig.quote:We zagen het water wegtrekken. Binnen een paar minuten lag de kustlijn 500 meter verderop. Sharon en Ricardo lagen in een keer droog. Normaal is het daar twee tot drie meter diep.
Naast ons zat een ouder echtpaar. De vrouw raakte helemaal in de stress. Ze riep: Tsunami, tsunami. Ik wist niet wat een tsunami was. Ik zag het water terugkomen. Eerst was het alsof er een stop werd uitgetrokken en daarna was het precies andersom.
Om je heen zie je mensen in paniek, je ziet de hutjes instorten. Door de watermassa werden we richting de bergen gedrukt. Daar werd Ricardo uit het water getrokken door een Thai. Ik kon me aan een rotsblok vasthouden. Twee Denen hielpen me uit het water. Maar ondertussen had ik Sharon onder een instortend hutje zien verdwijnen. Ik zat erbij als een kleine jongen, kon alleen maar uitroepen: Mn dochter, mn dochter. Die Denen zeiden: Ga naar je jongen toe, die is gewond. Ricardo zat 20 meter hoger op een rots met een diepe wond in zijn zij.
Angela is onder water. Tussen de rotzooi bovengekomen kijkt ze om zich heen. Je ziet van alles om je heen. Je weet niet goed wat je moet doen. Ik zag een linnenkast naar me toe drijven. Daar ben ik half opgeklommen. Ik kon mijn benen op een pakket in plastic gewikkelde dekbedden krijgen. Zo dreef ik boven de rommel met de stroom mee. Tot ik vast kwam te zitten tussen de rommel die zich tegen een hutje had opgestapeld. Een Engelse vrouw die boven op het puin en hout zat, riep me naar haar toe te komen, maar overal lagen planken en scherpe dingen. Ik moest wel naar haar toe. Achter me kwam nog meer troep aan dat zich opstuwde. Het lukte me haar te bereiken. Ik wil gaan zitten en ontdek een rare bubbel in mn badpak. Dacht nog: Oh nee, dat kunnen toch niet mijn darmen zijn. Voorzichtig doe ik mijn badpak iets omhoog. En zie daar opgerold een zwarte slang met gele lengtestrepen liggen. In een reflex trek ik hem er met een ruk uit en zie hem wegzwemmen tussen de wrakstukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |