abonnement Unibet Coolblue
pi_95348328
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 13:01 schreef Metoyou25 het volgende:
Sharon is echt DE topper van het huis! en ik vind haar ook de mooiste....
ik niet :')
  maandag 11 april 2011 @ 17:17:32 #277
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95348841
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 14:23 schreef Fastener het volgende:
Respect hoe Sharon haar opdracht vervult als team leidster .
Staat voor de groep en neemt (durft)beslissingen te nemen,wat voor sommige mensen als bitchy overkomt maar moet wel gebeuren om de neuzen 1 kant op te krijgen.
Zelfs dan niet eerzuchtig of met geroddel en achterklep bezig maar recht voor zijn raap.

Zorgt goed voor haar team,en ook voor alle andere bewooners in het huis daar zijn waar het nodig is.

Ik vind de manier waarop ze teamleider speelt uitermate irritant en een verdere demonstratie van haar rechtlijnigheid, lompheid en eerder matige sociale vaardigheden.

Ze denkt mensen als Gerard of Joanna met commando's aan te kunnen sturen en als dat niet 1,2,3 lukt loopt ze weg en gaat gefrustreerd de afwas doen. Ook haar team-spirit ideetje met veel gegil lijkt meer geïnspireerd te zijn door militaire dril of Amerikaanse high-school geiten dan dat ze echt een poging onderneemt een groepje te maken, rekening houdend met over welke mensen ze leiding wil hebben. Op die manier "neuzen 1 kant op krijgen" lijkt me meer geschikt voor haar paarden of voor aan de lopende band.

Ze gaat trots op in haar rol, maar de mind-fuck die Servio met zijn rol als sleutelbewaarder op zijn dak kreeg, zit er, helaas, bij deze opdracht niet in.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  dinsdag 12 april 2011 @ 03:41:33 #278
2018 PC eend
relativist
pi_95377306
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Ifa het volgende:

[..]

Ik vind de manier waarop ze teamleider speelt uitermate irritant en een verdere demonstratie van haar rechtlijnigheid, lompheid en eerder matige sociale vaardigheden.

Ze denkt mensen als Gerard of Joanna met commando's aan te kunnen sturen en als dat niet 1,2,3 lukt loopt ze weg en gaat gefrustreerd de afwas doen. Ook haar team-spirit ideetje met veel gegil lijkt meer geïnspireerd te zijn door militaire dril of Amerikaanse high-school geiten dan dat ze echt een poging onderneemt een groepje te maken, rekening houdend met over welke mensen ze leiding wil hebben. Op die manier "neuzen 1 kant op krijgen" lijkt me meer geschikt voor haar paarden of voor aan de lopende band.
.
Dit had ik kunnen posten, denk er precies zo over.
Maar ik vind haar te oninteressant om over te typen :+

Ik vind haar veel te gewoontjes voor dit programma en valt daarmee uit de toon.
Zonder dat ze een bijzonder geheim had was zo nooit gecast ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:18:21 #279
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_95378061
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:17 schreef Ifa het volgende:

[..]

Ik vind de manier waarop ze teamleider speelt uitermate irritant en een verdere demonstratie van haar rechtlijnigheid, lompheid en eerder matige sociale vaardigheden.

Ze gaat trots op in haar rol, maar de mind-fuck die Servio met zijn rol als sleutelbewaarder op zijn dak kreeg, zit er, helaas, bij deze opdracht niet in.
Helemaal mee eens. Op de fora papegaait iedereen elkaar na dat Joanna het lievelingetje van de redactie/Hummie is, maar dat is imho alleen maar schijn omdat ze (nog) zuinig op haar zijn omdat ze voor goede verhaallijnen zorgt.
Sharon is degene die volgens mij echt wordt voorgetrokken. Zij wordt vanaf dag één behoorlijk uit de wind gehouden en beschermd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 03:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vind haar veel te gewoontjes voor dit programma en valt daarmee uit de toon.
Zonder dat ze een bijzonder geheim had was zo nooit gecast ;)
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Een benjaminnetje dat bij de groep of de kijkers af en toe voor irritatie kan zorgen is een klassiek onderdeel van een RLS-cast. Denk maar aan Lieske in BB5. :)

Verder denk ik dat Sharon het levende bewijs is dat het met het begrip "afgesloten van de buitenwereld" niet zo nauw wordt genomen. Toegegeven, ze heeft tot twee keer toe een kans om contact met haar ouders te krijgen in de uitzending aan haar voorbij zien gaan, maar juist dat maakt mij zo achterdochtig. De laconieke manier waarop ze dan reageert doet vermoeden dat ze heus wel mensen te spreken krijgt of berichten ontvangt.
Nog nooit heb ik een paardenmeisje gezien, en ik ken er heel wat, dat zo rustig en onbewogen blijft als ze acht weken van haar paarden weg is . :N

[ Bericht 7% gewijzigd door Pearlbitch op 12-04-2011 08:27:07 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:25:06 #280
2018 PC eend
relativist
pi_95392037
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:18 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Een benjaminnetje dat bij de groep of de kijkers af en toe voor irritatie kan zorgen is een klassiek onderdeel van een RLS-cast. Denk maar aan Lieske in BB5. :)
Giudo was hier de benjamin en lieske was een huilmeisje dat ik dan eerder zou vergelijken met een jo of mo ;)
Ik vond haar geloof ik ook veel grappiger dan sharon (op een aparte manier) ;)
quote:
Verder denk ik dat Sharon het levende bewijs is dat het met het begrip "afgesloten van de buitenwereld" niet zo nauw wordt genomen. Toegegeven, ze heeft tot twee keer toe een kans om contact met haar ouders te krijgen in de uitzending aan haar voorbij zien gaan, maar juist dat maakt mij zo achterdochtig. De laconieke manier waarop ze dan reageert doet vermoeden dat ze heus wel mensen te spreken krijgt of berichten ontvangt.
Nog nooit heb ik een paardenmeisje gezien, en ik ken er heel wat, dat zo rustig en onbewogen blijft als ze acht weken van haar paarden weg is . :N
Haar ouder zullen dan ook wel innige contacten met het productieteam hebben en alfons is vast bang om een paardekop in z'n bed te vinden :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95417680

The longer you listen, the sweeter the pitch.
pi_95417727
The longer you listen, the sweeter the pitch.
pi_95424767
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 17:30:03 #284
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95451269
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
maik
sharon
gerard
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_95481343
De finale Sharon met Gerard & Karim
Kijk naar de beelden van gisterenavond van deze drie prachtige eerlijke personen,zij verdienen het niemand anders in het huis hebben de kwaliteiten die deze drie wel hebben. *O* *O* *O* *O*
pi_95535763
Puffff ben erg blij dat Sharon in het huis mag blijven verdient.

Karim komt ook zeker weten weer terug dus hoop echt op de finale

K & S & G *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:32:04 #287
2018 PC eend
relativist
pi_95542444
Sharon ziet er voor een vrouw die al 4 jaar zwanger is niet slecht uit.

Christo wil haar bedekken voor zijn nieuwe project.
Als zij op een waterbed wil liggen moeten ze een laken over het ijselmeer spannen.
Ze kreeg een ban op het naaktstrand vanwege haar uitgezakte vleesjurk.
De laatste man die sex met haar probeerde te hebben is 3 dagen vermist geweest.
Haar pasfoto kan je alleen vinden met google earth.
Toen ze naar het strand ging probeerde greenpeace haar terug het water in te slepen.
Als ze een paard loopt te borstelen word er vaak een zadel over haar heen gegooit.
Of ze nou staat of ligt maakt in hoogte niet uit.
Als ze voor de tv is langsgelopen is het programma afgelopen.
Nadat ze was gediagnostiseerd met een vlees etende bacterie, gaf de doktor haar nog 60 jaar te leven.
Zelfs haar lintworm is tonnetje rond.
Ze heeft ook gevoetbald maar ze stond ALTIJD buitenspel.
Ze heeft het faillissement van 27 onbeperkt spare ribs eten restaurants veroorzaakt.
sex met sharon is als skippyballen.

Sharon is so fat, she's got smaller fat women orbiting around her
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95546565
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef PC eend het volgende:
Sharon ziet er voor een vrouw die al 4 jaar zwanger is niet slecht uit.

Christo wil haar bedekken voor zijn nieuwe project.
Als zij op een waterbed wil liggen moeten ze een laken over het ijselmeer spannen.
Ze kreeg een ban op het naaktstrand vanwege haar uitgezakte vleesjurk.
De laatste man die sex met haar probeerde te hebben is 3 dagen vermist geweest.
Haar pasfoto kan je alleen vinden met google earth.
Toen ze naar het strand ging probeerde greenpeace haar terug het water in te slepen.
Als ze een paard loopt te borstelen word er vaak een zadel over haar heen gegooit.
Of ze nou staat of ligt maakt in hoogte niet uit.
Als ze voor de tv is langsgelopen is het programma afgelopen.
Nadat ze was gediagnostiseerd met een vlees etende bacterie, gaf de doktor haar nog 60 jaar te leven.
Zelfs haar lintworm is tonnetje rond.
Ze heeft ook gevoetbald maar ze stond ALTIJD buitenspel.
Ze heeft het faillissement van 27 onbeperkt spare ribs eten restaurants veroorzaakt.
sex met sharon is als skippyballen.

Sharon is so fat, she's got smaller fat women orbiting around her
Ik zou dr wel mee willen skippyballen dan ;)
  † In Memoriam † zondag 17 april 2011 @ 00:45:14 #289
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95606415
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_95678683
Ik begin haar steeds toffer te vinden. Heb ook het idee dat ze steeds meer uit de verf komt. Zeker nu ook Secredo er is. Ook mooi voor haar dat ze verreweg het meeste geld heeft verzamelt ^O^ Van mij mag ze winnen :Y
  Admin maandag 18 april 2011 @ 19:06:48 #291
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95679366
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef StephanL het volgende:
Ik begin haar steeds toffer te vinden. Heb ook het idee dat ze steeds meer uit de verf komt. Zeker nu ook Secredo er is. Ook mooi voor haar dat ze verreweg het meeste geld heeft verzamelt ^O^ Van mij mag ze winnen :Y
ik ga me juist meer en meer aan haar ergeren. Elke derde zin gaat over Amerika, ze denkt dat ze heel goed Engels kan en wil dat heel vaak laten horen, ze speelt de baas over dat zielige hondje, maar heeft totaal geen idee hoe ze die pup moet opvoeden, en sinds ze bovenaan de popi-poll stond vind ze zichzelf helemaal hip en hot.
Zonde. Ze was leuk, maar het gaat rap bergafwaarts. Zeker door dat gesol met dat hondje wmb.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95801306
Blijft haarzelf en laat zich niet gek maken,ondanks haar 20 jaar sterk persoontje recht door zee.
Samen met de pup mooi om te zien.
Dream Team
Gerard/Sharon/Karim
Op naar de finale voor deze drie prachtige mensen. w/ w/ *O* *O*
pi_95801424
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb het idee dat zij stiekem heel diep van binnen ,wat ze nooit hardop zal uitspreken, Gerard wel heel erg leuk vindt O+
Ah, jij had dat gevoel ook al. Hier nog een.
All good things are wild and free.
pi_95802054
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ga me juist meer en meer aan haar ergeren. Elke derde zin gaat over Amerika, ze denkt dat ze heel goed Engels kan en wil dat heel vaak laten horen, ze speelt de baas over dat zielige hondje, maar heeft totaal geen idee hoe ze die pup moet opvoeden, en sinds ze bovenaan de popi-poll stond vind ze zichzelf helemaal hip en hot.
Zonde. Ze was leuk, maar het gaat rap bergafwaarts. Zeker door dat gesol met dat hondje wmb.
Ben het helemaal met Danny eens, ze wás leuk maar ze is niet leuk meer. Door bovenstaande redenen.
pi_95803968
Namat&Danny gelul,iemand moet als baasje optreden daarbij Sharon is aangewezen om de hond onder haar hoede te nemen.
Daarbij amerika is voor haar tweede vaderland zo wat is daar erg aan,en iedereen spreekt in het huis met de regelmaat engels.
De popi-poll heeft aan Sharon niks veranderd dat maken jullie ervan,ze blijft gewoon een nuchter,eerlijk en direct persoon.
What you see is what you get!!!!
Een top wijf
Verdient een finale plaats.
pi_95811546
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ga me juist meer en meer aan haar ergeren. Elke derde zin gaat over Amerika, ze denkt dat ze heel goed Engels kan en wil dat heel vaak laten horen, ze speelt de baas over dat zielige hondje, maar heeft totaal geen idee hoe ze die pup moet opvoeden, en sinds ze bovenaan de popi-poll stond vind ze zichzelf helemaal hip en hot.
Zonde. Ze was leuk, maar het gaat rap bergafwaarts. Zeker door dat gesol met dat hondje wmb.
Ze kan inderdaad beter engels dan ik. En eensch dat ze erg moederlijk doet. Zal wel een reden hebben.
Verders is het een gigantisch lekker ding.
pi_95845535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:44 schreef Fastener het volgende:
Namat&Danny gelul,iemand moet als baasje optreden daarbij Sharon is aangewezen om de hond onder haar hoede te nemen.
Daarbij amerika is voor haar tweede vaderland zo wat is daar erg aan,en iedereen spreekt in het huis met de regelmaat engels.
De popi-poll heeft aan Sharon niks veranderd dat maken jullie ervan,ze blijft gewoon een nuchter,eerlijk en direct persoon.
What you see is what you get!!!!
Een top wijf
Verdient een finale plaats.
Meningen verschillen he ;)
Ik vind haar echt veranderd.
En niet zo lief met het hondje, had het heel anders voorgesteld.
Ze vergeet soms dat ze met een puppy te maken heeft.
Het hondje leert al heel snel maar het is nog wel een puppy.
Dat roepen "Hou je kop" als hij blaft in die bench irriteert me mateloos.
Wijst niet echt op kennis van opvoeden van een jonge pup.
En naast dat vind ik haar veranderd, meer gemaakt.
Ik gun haar niet meer de finaleplaats.
pi_95845865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:44 schreef Fastener het volgende:
Namat&Danny gelul,iemand moet als baasje optreden daarbij Sharon is aangewezen om de hond onder haar hoede te nemen.
Daarbij amerika is voor haar tweede vaderland zo wat is daar erg aan,en iedereen spreekt in het huis met de regelmaat engels.
De popi-poll heeft aan Sharon niks veranderd dat maken jullie ervan,ze blijft gewoon een nuchter,eerlijk en direct persoon.
What you see is what you get!!!!
Een top wijf
Verdient een finale plaats.
En als zij hem onder haar hoede moet nemen, waarom staat zij dan 's morgens niet elke ochtend als eerste op om hem uit de bench te laten en hem zijn behoefte te laten doen buiten?
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:32:33 #299
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95850916
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef scooby-doo het volgende:

[..]

Ze kan inderdaad beter engels dan ik. En eensch dat ze erg moederlijk doet. Zal wel een reden hebben.
Verders is het een gigantisch lekker ding.
Da's een eufemisme voor GILF (+do not, wat mij betreft). Best knap als je op je 20e al zo overkomt.....

Dat Gerard's geneuzel steeds weer een variatie is van tekstjes uit een NLP-boekje, is bekend, maar waar de 20-jarige Sharon al de levenwijsheden waarmee ze regelmatig rondstrooit, vandaan haalt? Vermoedelijk een of ander Amerikaanse talkshow.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ifa op 22-04-2011 15:27:36 ]
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_95868608
sjerren het gillende viswijf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')