abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 februari 2011 @ 18:51:28 #101
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_93113831
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef secret_volger het volgende:
Neem je jezelf serieus ??
Ik even met hem gesproken , hoe interessant, dat je niet gelijk smelt.
Wij kennen hem al jaren, ook bijna iedereen waar hij in het dagelijks leven mee omgaat.
Al zijn positieve en negatieve aspecten.
Het is een boeiend persoon met veel gebruiksaanwijzingen.
Ook zijn naam wordt door iedereen anders geschreven en vanaf school was dat Kariem of Karim , so what.
ik sluit alleen het geheim zwerver uit omdat hij altijd onderdak heeft gehad, en geef het geheim olympisch goud een goede kans, omdat hij het presteert om iedereen voor een poosje voor hem te laten smelten. Jij ook?
Zo zeg, jij neemt dit zaakje wel serieus... Nee ik smolt niet gelijk, en blijkbaar ben ik dan meteen de moeite waard om (subtiel) aan te vallen.
Ik vermoed dat ik in het verkeerde subforum ben beland.
*Think outside the box*
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:40:18 #102
1571 marky
Heerlijk.... sleur
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:24:54 #103
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93141312
Karim geeft nu Aafke wat advies vcoor haar scriptie over een denkbeeldig opvangcentrum. Hij zit te vertellen over daklozen enzo :p
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93147741
ik dacht dat de lijst wel aardig klopte op het net...maar toch kloppen er een aantal niet en krijg ik andere gedachten.
Servio = zeker weten bingokoningin
sharon heeft zeker weten de tsunami overleefd
alex is al bekend dat hij ridder is
joanna dus slaapwandelen
gerard is denk ik idd wel miljonair
en sofia heeft in een internaat gezeten
aafke piercer, zou kunnen
monique en hoog begaafd begin ik aan te twijfelen
philip staat op de foto met femke van heemskerk dus die klopt denk ik ook wel met olympisch goud

maar cynthia en de bollywood film klopt naar mijn mening niet..althans de foto die op het net staat van die film is zeker weten zij niet. Cynthia heeft een hele andere neus en de vrouw op de foto is een hele bekende bollywood actrice en heet heel anders. Cynthia is bij nader inzien toch dakloos geweest denk ik..de tent was een aanwijzing en zij heeft vertelt dat zij met 4 maanden is geadopteerd..misschien is zij wel ten vondeling gelegd.

Dakloos zijn had ik bij Karim , dat zou dan ook niet meer kloppen. maarrrr....het geheim wat guido en laura mee gekregen hebben van de stem duurt als het goed is maar twee weken..binnen die tijd moeten ze de bewoners overtuigen. Vermoed dat dan de geheimen erbij komen waarmee zij het huis in zijn gegaan. Als deze nieuwe geheimen ineens erbij komen dan is het natuurlijk niet zo moeilijk meer te raden welke bij wie van de twee hoort. Denk dus dat er in deze lijst die er nu is geheimen bij kunnen staan die toch bij guido of laura kunnen horen. Begin dan te denken dat guido hoog begaafd is..hoe krijg je het voor elkaar om zo jong (16 jaar was hij!) het alleenrecht te krijgen voor de verkoop van die bekende brillen (ik noemde ze luxaflex brillen), die dingen waren super hot onder de jeugd..mijn dochter had ze in alle kleuren.daar is hij flink mee binnen gelopen. denk nu dus dat hij of al miljonair is maar aangezien ook op het net staat dat hij erg gebrand was op de ton die hij kon winnen denk ik het ook weer niet...die jongen is slim en misschien wel hoog begaafd.
Het is ff logisch nadenken...
Het programma zet ons met sommige dingen echt wel op een verkeerd spoor want van cynthia is ook te voor de hand liggen omdat zij toevallig de donkere is een bollywoodfilm. er komen dus waarschijnlijk nog twee nieuwe geheimen bij en dan kijk ik wel weer wat bij Karim zou kunnen passen.
maik en de borstverkleining ben ik trouwens ook niet zeker, het zou heel goed kunnen want hij houdt constant zijn shirt aan en ik heb hem nog niet in zijn blote borst gezien..maar op het net vind ik geen foto's waar duidelijk op te zien is dat hij littekens heeft. misschien dan de borst verkleining bij monique..een borstverkleining kan ook via de tepel en daar zie je bijna niks van. het is een klein meisje dus als je dan zware borsten hebt krijg je erg last van je rug. we zullen zien...ben nu erg benieuwd of mijn gedachten juist zijn en de kijker in de maling wordt genomen :P
pi_93290918
Cynthia had ik dus alvast goed...ben er nu van overtuigd dat Karim hoog begaafd is
pi_93296142
Dat kwam echt als een verassing gister avond! Cynthia dakloos...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 februari 2011 @ 11:10:10 #107
163650 Greys
pi_93299405
Karim dan de hoogbegaafde, denk ik ook :Y

(Want Monique zei tegen Maik dat hij haar geheim wel leuk zou vinden, dat zal de Bollywood film dan wel zijn).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:13:07 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93299506
Vreemd dat ze allebei niet op IMDB staan...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 februari 2011 @ 11:33:51 #109
862 Arcee
Look closer
pi_93300209
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Karim dan de hoogbegaafde, denk ik ook :Y
Zou goed kunnen idd. :s)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 februari 2011 @ 11:41:33 #110
163650 Greys
pi_93300484
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd dat ze allebei niet op IMDB staan...
Wellicht zag je alleen een plukje haar in beeld ofzo en was het 't noemen niet waard.
Net als die ene keer anabolen van Jurien en Cynthia zal ook wel één nachtje haar huis niet in hebben gekund wegens eh... ongediertebestrijding ofzo :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 februari 2011 @ 11:43:29 #111
862 Arcee
Look closer
pi_93300554
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
Wellicht zag je alleen een plukje haar in beeld ofzo en was het 't noemen niet waard.
Op IMDb is álles de moeite waard om genoemd te worden, dus het is zeker opvallend dat ze niet genoemd worden. :s)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:44:42 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93300588
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Wellicht zag je alleen een plukje haar in beeld ofzo en was het 't noemen niet waard.
Net als die ene keer anabolen van Jurien en Cynthia zal ook wel één nachtje haar huis niet in hebben gekund wegens eh... ongediertebestrijding ofzo :')
Cynthia was een maand bij het leger des heils zei ze gister :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 februari 2011 @ 11:59:44 #113
163650 Greys
pi_93301077
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Cynthia was een maand bij het leger des heils zei ze gister :).
Dank, had ik gemist!
Wel leuk dat er zo zélfs voor ons nog iets te puzzelen overblijft ;)

Zou het wel leuk vinden als er nog een paar totaal niet kloppen met wat wij dachten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:02:49 #114
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93313743
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef BungaBunga het volgende:
Dat kwam echt als een verassing gister avond! Cynthia dakloos...
Ja idd, ik zei net nog tegen mn man dat maakt het wel weer iets spannender :P
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93327223
Ja hè! Zo blijven we toch ook thuis het spel mee spelen! Want ook al denk je sommige nu zeker te weten het zou dus zomaar weer iets anders kunnen zijn..
pi_93327278
Super lief van Karim dat hij het probeerde goed te maken tussen Servio en Alex!
pi_93327768
Wellicht al een keer genoemd, maar die tattoo van hem lijkt mij een mandala...link met India en dus met Bollywood?

cap van Chanel5
pi_93334552
is toch buddhistisch mandala? meer Tibet dan lijkt mij....?????toch
pi_93338349
Ik heb nog nooit een Bollywood film gezien..spelen daar ook blanke mensen in dan?
pi_93338394
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Karim dan de hoogbegaafde, denk ik ook :Y

(Want Monique zei tegen Maik dat hij haar geheim wel leuk zou vinden, dat zal de Bollywood film dan wel zijn).
Oh oké...heeft zij dat gezegt...hmmm..zet weer aan het denken..is een borstverkleining zo leuk (mijn gedachte dus nu over Monique), lijkt me niet. Hahahahhaa....ik vind dit wel een heel leuk concept met dat spel ellement er in. Niets is wat het lijkt blijkbaar
pi_93338436
Heb nog nooit een Bollywoodfilm gezien maar...Monique en Bollywood lijkt me dus niet. Een blonde meid met zo'n accent in een Bollywoodfilm? Nee..zij lijkt mij geen actrice. Ik denk dus dat Maik dat is..hij heeft meer het uiterlijk voor in zo'n film.
Wel leuk al dat speculeren hahaha :P
  zaterdag 26 februari 2011 @ 03:18:30 #122
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93338690
hahahahahaha dat filmpje had ik al een gezien .. hij is wel echt komisch
  zaterdag 26 februari 2011 @ 06:33:01 #124
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_93339385
Interessante posts hierboven...
Ik hoorde Monique zeggen dat ze 'n IQ had van 121; als zij de hoogbegaafde is , is dat gelogen, maar ze houdt zich er blijkbaar wel mee bezig. Karim hoogbegaafd? Ging ook door mijn gedachten, en nu hij dus niet de dakloze is, zou het me niet verbazen. Ik vind hem wel, met afstand, de leukste en aardigste gozer: hij bemiddelt steeds bij ruzies en misverstanden en doet dat m.i. heel goed. Ook ik dacht dat het allemaal al heel duidelijk was met de geheimen (zie Maanvis). Kennelijk toch niet, dat is een leuke verrassing! Het simpelste zou zijn dat Karim dan in 'n Bollywoodfilm heeft gespeeld (i.p.v. Cynthia). Zou me ook niet verbazen: globetrotter kennelijk, avontuurlijk type, en natuurlijk dat ding op zijn borst. Ha, mooi! Dit programma wordt steeds leuker en heeft zeker geen behoefte aan een 'Terror Jaap', zoals vandaag in de krant stond! :N
'Beam me up Scotty'
  zaterdag 26 februari 2011 @ 08:06:28 #125
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93339516
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 03:37 schreef mootje1970 het volgende:
hahahahahaha dat filmpje had ik al een gezien .. hij is wel echt komisch
Hej cool een nieuwe benny lava
Het is de gekte van de verslaving.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')