Wat een smerig arrogant kutventje.quote:Als ik er word uitgestemd dan weet ik hoe de mensen kijken en hoef ik er ook niet meer in te zitten zegt Servio.
Blablabla de beste man speelt het spel goed en moet gewoon blijven zo gebeurd er nog eens watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:06 schreef delfse het volgende:
Als die gemene en dominante man eruit moet dan kijkt hij het progamma niet want dan weet hij wat voor mensen kijken en dan weet hij genoeg. Hoe zielig kan je zijn. En ik hoor hem iedere keer zeggen ik ga toch niet naar huis ik hoop zo dat hij gaat veel beter voor het progamma.En maar zeggen ik vindt het niet erg dat ik genomineerd ben dan weet ik wat de kijker van mijn vindt. Nou je had zijn kop moeten zien toen die hoorde dat hij genomineerd was hij heeft het over niets anders meer. En die meiden maar janken omdat ze hem genomineerd hebben volgens mijn uit angst voor die valse medebewoner.
Ik geloof dat hij echt zo arrogant is, heeft niets met het spel te maken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Blablabla de beste man speelt het spel goed en moet gewoon blijven zo gebeurd er nog eens wat
Dat was hem ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zag ik hem net in een promo van het nieuwe seizoen van Wipe-out voorbij komen
Hij heeft in WipeOut de finale al gehaald, gaat hem bij Secret Story denk ik niet lukkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef Harkez het volgende:
Jaaa zag hem net ook bij wipe out wat vind ik hem verschrikkelijk zeg.. hoop echt dat hij vnvnd eruit gaat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |