Ja vast heel toevalligquote:
jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
wel wat voor valentijn.
Ik heb een kaart verstuurd. Staat op "Ik hou van je ook al ben je af en toe een eikel. "quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
wel wat voor valentijn.
Die gaat hij kopen om de grap leuk te makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
pics van zijn wilvenshirts ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een kaart verstuurd. Staat op "Ik hou van je ook al ben je af en toe een eikel. "
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaat hij kopen om de grap leuk te maken
Ja ik kreeg bij de supermarkt bon voor gratis kaart bij greetz.quote:
Ik zet nooit meer mn cam aanquote:
EUJ!!quote:
hij liet zich gister avond best wel makkelijk op de kast jagen die dragemsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaat hij kopen om de grap leuk te maken
Altijd toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:29 schreef Viro het volgende:
[..]
hij liet zich gister avond best wel makkelijk op de kast jagen die dragems
datdatdatquote:
tahts just wrong M8tquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:27 schreef Viro het volgende:
Hmm vanavond een date met mijn ex ex vriendin
Even contact met mono opnemen schatquote:
lees de reactie van hem in mijn fobo maar eens en dan mijn reactie terug. Hij zal mij na vandaag niet meer zo aardig vindenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd toch?
Dragems pesten is stiekem gewoon leuk
Prima geslapen hoorquote:
Oh datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Stats, jij op 352 ik op 351
LMAO
We stonden gelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Pirania doet 5 posts per minuut, daar kan ik niet tegen op
Ik hoop dat WH niet heeft geluisterdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:32 schreef Viro het volgende:
[..]
lees de reactie van hem in mijn fobo maar eens en dan mijn reactie terug. Hij zal mij na vandaag niet meer zo aardig vinden
Klopt die gaat net als draakje offlinequote:
quote:Draakje heeft geld nodig.
Het huidige systeem werkt, maar daar is het mee gezegd ook. We willen meer en daarvoor is een volledige versie van het softwarepakket waar Draakje op werkt voor nodig. Software kost geld.
Jullie kunnen helpen! Door te doneren. Draakje zal je eeuwig dankbaar zijn!
Er is (met de huidige dollarkoers) ¤ 219,- nodig.
In dit overzichtje zie je wie wat heeft gedoneerd. Als je je naam niet genoemd wil hebben kun je dit aanvragen, dan staat er een anonieme donatie.
* djkoelkast heeft Draakje zelf gedoneerd en betaalt de stroomkosten
* Pizzalucht heeft Draakje voorzien van een razendsnelle 1.5TB harddisk
* Monopoly had nog ¤ 5 in de Paypalpot zitten en heeft er zelf ¤ 25 bij gedaan
Er is op dit moment ¤ 30 van de ¤ 219 binnen.
Je kunt doneren via de PayPal knop bovenaan, of door contact op te nemen met Monopoly
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
Om 2 uur 's nachts maken we meer posts dan 2 uur 's middags?
O zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan niet anders als ik je inhaalde
quote:Ze worden betaald, gaan met jan en alleman naar bed
sluiten gordijnen, ploffen neer op hun bed spelen madame voor hen die je thuis niet vinden kan
ze zijn het lustobject voor elke man.
Hij moet wel vaak gedraaid worden als Rick Astleyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
Deze moet ook in de nominatie pot komen voor de monster hit!
Het is dan ook een belachelijk record.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
en serieus, niemand haalt me voorlopig met spamrecord in.
niet als we vorig besloten hadden om uit elkaar te gaan als zij 1 hele jaar in het buitenland stage gaat lopen. Vanavond eens kijken hoe dat stand van zaken staan tussen onsquote:
Jij hebt ook een belachelijk record lapo's.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is dan ook een belachelijk record.
Het klinkt wel goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
Deze moet ook in de nominatie pot komen voor de monster hit!
Die quote ik even!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben het lustobject voor elke man.
Sigwaardig dit!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
Waarom zegt niemand dat even?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:24 schreef robdriessen het volgende:
Is de wiki eigenlijk alweer online?
Oh neeee!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goedemorgen. Je hebt gorillaz gemist.
idd, was geweldigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat WH niet heeft geluisterd
Misschien omdat ik de enige ben die hem wil lezen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zegt niemand dat even?
Zo man ...ik kan hem meezingen nu , net karaokequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef PiRANiA het volgende:
Leef als een zigeuner,
Lach als een clown,
Geniet van de momenten,
Ook al ben je down.
Vergeet nu het verleden, lach de toekomst tegemoet
Dat doet je goed
Even weg van de problemen, eventjes met mij alleen,
Voel de warmte van mijn liefde, door de regenbuien heen,
Ik laat jou zonnetje weer stralen en ben je weer blij,
Denk dan eventjes aan mij.
Hahaquote:
Lady Gaga is nu al ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef Viro het volgende:
Omg hoor mijn 11 jarige buurtjongetje meezingen op een paar liedjes van Lady Gaga. Het gaat nooit goed komen met hem
Btw ragboer kan dit nummer wel waarderen.
quote:
Wat zullen we drinken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga er gewoon nog wat apres ski nummers achteraan gooien
Ja precies. Dit zal wel het origineel zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef StephanL het volgende:
Geef mij maar die van de gebroeders Ko
ze zagen het als fysiek geweldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Daar ben ik in griekenland nog een club voor uit gedonderd
Logisch wel!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Daar ben ik in griekenland nog een club voor uit gedonderd
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn planning van vandaag is helemaal in de Hertog Jan gevallen
Oh gezelligquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga er gewoon nog wat apres ski nummers achteraan gooien
Hoi Viroquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef Viro het volgende:
Oh en hallo popje, je zag er weer fantastisch uit op de cam gisternacht![]()
Dankjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
Hey Patje, jij zag er goed gisteren op de cam!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja precies. Dit zal wel het origineel zijn?
Je deed me denken aan gerard jolingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
Het is toch zoquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je deed me denken aan gerard joling
Zo iets zeg je toch niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je deed me denken aan gerard joling
Hoe laat was dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:45 schreef Viro het volgende:
Huppel jij was al aardig aangeschoten toen je koelkast aan de lijn had of nie? Ik kon het niet meer drooghouden van het lachen
Zou maar zo kunnen hoor, maar Heino is gewoon een eindbaasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef StephanL het volgende:
Dacht dat deze van Dennie Christian was
Ik heb opgehangen omdat ik er zelf in bleefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:45 schreef Viro het volgende:
Huppel jij was al aardig aangeschoten toen je koelkast aan de lijn had of nie? Ik kon het niet meer drooghouden van het lachen
2 uurquote:
Stereoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ohh!! Stereo aangesloten.. Tering, dit gaat hard
Dit is het laatste duitse nummer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef PiRANiA het volgende:
Duits hoeft van mij niet meer hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is het laatste duitse nummer.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb opgehangen omdat ik er zelf in bleef![]()
Mn bank was dus nat omdat ik mn bier morste, ik sliep dus op een natte plek en niet eens van de seks
blijkbaar is dat dus een ja, was zo rond 1.30. Ik weet nog dat je zei dat he HJ op je bank had gemorst omdat er iets grappis werd gezegd op de radio.quote:
Ik kwam niet meer bij manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Viro het volgende:
[..]
blijkbaar is dat dus een ja, was zo rond 1.30. Ik weet nog dat je zei dat he HJ op je bank had gemorst omdat er iets grappis werd gezegd op de radio.
Echt ik ben nu al bang voor de marathon.quote:
Whehee dat wordt nog veel ergerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij man
[..]
Echt ik ben nu al bang voor de marathon.
Mjah ik vrees het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Whehee dat wordt nog veel erger
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben een watje, durf hem niet harder te zetten dan 50%, wordt nu al van mijn bureau af getrilled
Huppel wordt constant nat van mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef Viro het volgende:
@huppel: ik dacht dat je nat was geworden van monoJe zat je boobs ook te showen
in je bh dan.
Jij lag te assbumpenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb me ook kostelijk vermaakt vannacht
Radio onzin en bierHeerlijke combo
Hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vrees het ook![]()
Echt mn kaken doen gewoon pijn van het lachen, orale seks zit er voorlopig niet in
Monoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef Viro het volgende:
@huppel: ik dacht dat je nat was geworden van monoJe zat je boobs ook te showen
in je bh dan.
er was geen bips sex in dit huis vannachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij lag te assbumpen![]()
Jij hebt heel weinig van Radio Onzin meegemaakt
je hoort achter je buro te zitten, niet eropquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben een watje, durf hem niet harder te zetten dan 50%, wordt nu al van mijn bureau af getrilled
Ik hoop dat tijdens de marathon het 7 uur grapje duidelijk wordt. Ik snap hem niet namelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb wel hard gelachen, maar die van mij doen het nog prima
Ich ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat tijdens de marathon het 7 uur grapje duidelijk wordt. Ik snap hem niet namelijk
Vanochtend dan? Ik kan me voorstellen dat je lepeltje lepeltje ligt en dan zo'n odol die priktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
er was geen bips sex in dit huis vannacht
Lepeltje lepeltjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanochtend dan? Ik kan me voorstellen dat je lepeltje lepeltje ligt en dan zo'n odol die prikt
Oh dat heen en weer geschud en tegelijkertijd bliep bliep zeggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat tijdens de marathon het 7 uur grapje duidelijk wordt. Ik snap hem niet namelijk
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh dat heen en weer geschud en tegelijkertijd bliep bliep zeggen?
Ja ik zorg voor een fles rode wodka en redbull en ik ga de hele nacht meedoenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gewoon luisteren dus volgende week, dan kom je erachter
GEZELLIGquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zorg voor een fles rode wodka en redbull en ik ga de hele nacht meedoen![]()
Slapen doen we wel als we dood zijn
Hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gewoon luisteren dus volgende week, dan kom je erachter
Met het laatste ben ik het eens hupsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zorg voor een fles rode wodka en redbull en ik ga de hele nacht meedoen![]()
Slapen doen we wel als we dood zijn
Zometeenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wil kent er een aantal goede trance nummers?
Dat moet nog blijkenquote:
Ik ga nu maccen!!quote:
Als een engeltjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Fijn geslapen vannacht?
Ja met Carliquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Weet ik zeker![]()
gister was het al leuk
Ahhh lekker!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu maccen!!
Anti kater voer
keiharde neuqmuziek draaien man, van mij verwachten ze dat. Van jou niet dus ik zeg doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wil kent er een aantal goede trance nummers?
Oeiii....uurtje of half 4?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Tot hoe laat zat je te tinychatten?
Ja maar dan nog een half uur langerquote:
Ohquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan nog een half uur langer
Champagnequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
Die laatste tripel viel echt niet lekker gisteren
quote:
hij heeft in ieder geval genotenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
Mono werd wakker met een hand om zijn piemel, het was alleen niet zijn eigen hand
Hoe laat ging jij weg dan? je hebt niet eens gedag tegen mij gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zozo, lekker volgehouden
Jawel, heeft ie welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoe laat ging jij weg dan? je hebt niet eens gedag tegen mij gezegd
Er wordt niet gezwommen vandaagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ging op 12 uur weg en ik had wel gedag gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik zou haar aanrijden. Met de auto welteverstaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jerney Kaagman man! Alleen dan op een scooter.
Ken het van een private server van een spel, hoorde het te vaak en begon mij te irriteren die hoge stem vooralquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jerney Kaagman man! Alleen dan op een scooter.
Maar ik wilde zo graag meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt niet gezwommen vandaag
Sorry toon, heb er vast overheen gelezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ging op 12 uur weg en ik had wel gedag gezegd
Je was zeker dronken
Wellusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er wordt niet gezwommen vandaag
man, vrouw, dier, levend of dood maakt hem niet uit zolang het maar een gat heeft en mono ervan kan genieten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En daar gaat het uiteindelijk om
Kan gebeuren Popquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sorry toon, heb er vast overheen gelezen![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Viro het volgende:
[..]
man, vrouw, dier, levend of dood maakt hem niet uit zolang het maar een gat heeft en mono ervan kan genieten.
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Viro het volgende:
[..]
man, vrouw, dier, levend of dood maakt hem niet uit zolang het maar een gat heeft en mono ervan kan genieten.
Misschienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef EggsTC het volgende:
Pops does lief en spreek nog ns een keer m'n shiz in die koelkast vergeten was op te slaan![]()
zou je dat willen doen hihii
<3333
hahaha yeah rightquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
heehe, nee geen lapo hunt! gewoon toevallig dat ik nu online ben
Brank maakt meer lief dan je kapot kan makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
Brank maakt meer kapot dan je lief is.
Pleasequote:
aight je mag de lapo hebben hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
omg! ik kom online moet de lapo hunter sharr ook nog een skomen!
nu geloven we al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
omg! ik kom online moet de lapo hunter sharr ook nog een skomen!
Er is wel een MIC volumeknopje ergens die kun je wel gebruiken lijkt mequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet, er zit geen knop op
Maar binnenkort krijg ik een goede mic met knopje
ER is toch niks makkelijkers dan een cadeautje inpakkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet cadeautjes inpakken, maar ik zit serieus nu zo
[ afbeelding ]
Waar zit die dan, printscreen ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er is wel een MIC volumeknopje ergens die kun je wel gebruiken lijkt me
Trouwens ....voor je valentijntje ???quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel als ik precies 2 schroevendraaiers in een beperkte hoeveelheid papier probeer te krijgenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ER is toch niks makkelijkers dan een cadeautje inpakken
Kut als dat gebeurt inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, gewoon veel te veel papier afknippen en dan de rest wat teveel is er af halenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ER is toch niks makkelijkers dan een cadeautje inpakken
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga proberen te winnen van de koploper terwijl ik een na laatste sta
[ afbeelding ]
Voor m'n grotere broertjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Trouwens ....voor je valentijntje ???
Dus je eten staat nu al 19 uur op je te wachten? Lekker frisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef sharr het volgende:
Eten smaakt goed als je het 19 uur niet ophebt
Nee, 48 uur.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus je eten staat nu al 19 uur op je te wachten? Lekker fris![]()
Dat heet dan ...Broer !quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Voor m'n grotere broertje
Met Merelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:14 schreef Viro het volgende:
Met wie is oceanview laatst op onz radio getrouwd? Ben het alweer vergeten. Weet wel dat webhawk ceremoniemeester was
Nog frisserquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, 48 uur.
Het is van eergisteren.
ik van jouquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik heb nog steeds een trauma van monopoly!
Sorry mevrouwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Dat heet dan ...Broer !
niet broertje
Ditquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Je muziek staat te hard.. Ik hoor je niet duidelijk
JE HAD BIJNA DE LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik heb nog steeds een trauma van monopoly!
jij was er toch ook bijquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:16 schreef sharr het volgende:
[..]
JE HAD BIJNA DE LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Dachttquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
jij was er toch ook bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |