Leuk tripje tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
Wil ik naar Typhoon en the New Cool Collective. Treden ze alleen nog maar in Londen (?) op.
Ik ben nog steeds nog nooit verder dan België of Duitsland gekomen.quote:
Brussel - Londen is nog geen 4u met de treinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds nog nooit verder dan België of Duitsland gekomen.
Het is niet dat ik niet zou durven vliegen ofzo, maar dan is de stap denk ik groter om zoiets ff te doen. ofzo.
Zelfs dan Grumpy... zelfs danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ik net wakker m'n grumpy old me ben?beter pas na de koffie
Leukere dingen... echt welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:01 schreef S95Sedan het volgende:
Daar zijn wel wat dingen op te verzinnen net zoals afwassen![]()
![]()
Heilige poep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar dan moet je door die tunnel!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Brussel - Londen is nog geen 4u met de trein
Meid... je stapt gewoon op het vliegtuig, boot of trein... is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet zou durven vliegen ofzo, maar dan is de stap denk ik groter om zoiets ff te doen. ofzo.
Ja, mijn ouders gingen vroeger nooit met ons op vakantie, wij kregen een zwembadabbo in de handen gedrukt om ons de zomer te vermaken.quote:
Ja, deze zomer ga ik sowieso op vakantie en ik ga binnenkort naar Berlijn. ( nou is dat nog steeds Duitsland, maar goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meid... je stapt gewoon op het vliegtuig, boot of trein... is leuk
Ik wel, maar ook niks bijzonders. Van mijn eerste loon(en) ben ik 6 weken naar de vs gegaan. Leuk man, die afwisseling en andere dingen zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders gingen vroeger nooit met ons op vakantie, wij kregen een zwembadabbo in de handen gedrukt om ons de zomer te vermaken.
Dus ik ben het van huis uit ook niet gewend en ik ga eigenlijk ook nooit op vakantie zelfs.
echt 30min ofsoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je door die tunnel!![]()
Ja maar nu is dat al gedaan , dus tijd voor leukere dingenquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt 30min ofsomerk je niks van.
Wij gingen ook nooit verder dan Frankrijk, Engeland, Denemarken. Mn 1e vakantie zonder mn ouders ging ik naar de regio Dresden en de 1e vakantie na mn MBO was 3 weken Servië, Montenegro en Albaniëquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders gingen vroeger nooit met ons op vakantie, wij kregen een zwembadabbo in de handen gedrukt om ons de zomer te vermaken.
Dus ik ben het van huis uit ook niet gewend en ik ga eigenlijk ook nooit op vakantie zelfs.
'One small step for man; one giant leap for Kluts" dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik altijd met de boot ging, want met LPG mocht ik de tunnel niet inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar nu is dat al gedaan , dus tijd voor leukere dingen![]()
![]()
Het is dat ik wel moet anders
[..]
Dat dus.
Ok, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik altijd met de boot ging, want met LPG mocht ik de tunnel niet in
Ja, dat lijkt me ook heel leuk, ik weet eigenlijk ook niet echt wat me tegen gehouden heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wel, maar ook niks bijzonders. Van mijn eerste loon(en) ben ik 6 weken naar de vs gegaan. Leuk man, die afwisseling en andere dingen zien.
Ja, ik kan eigenlijk ook niks bedenken waarom ik het altijd gelaten heb. Ik ben wel het type dat gerust in haar eentje ook wel het vliegtuig zou durven pakken ofzo, ik weet dat ik me overal wel redt. Maar ik ben altijd laks met die dingen en ook omdat ik het niet gewend ben heb ik dan vakantie en denk ik, nou ja, ik blijf wel thuis, ik weet ook niet waar ik heen wil.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
'One small step for man; one giant leap for Kluts" dus
Maar wel een leuke reden om die giant leap voor te nemen toch
Een gebrek aan een avontuurlijke partner.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook heel leuk, ik weet eigenlijk ook niet echt wat me tegen gehouden heeft.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een gebrek aan een avontuurlijke partner.
Tijd + geld, naar calais rijden en weer terug naar t noorden scheelde de helft van t geld en qua tijd scheelde het 3u ofso. Aangezien we in Engeland altijd 5 adressen verspreid door t hele land bezoeken. Is tijd gewoon heel belangrijk, het moet namelijk in 2,5 dag (vrijdag middag - zondag avond/nacht).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet
Trein is maar een kort stukje inderdaad, boot lijkt me niks om dan toch nog eerst helemaal daarheen te rijden. Bij ons hierachter gaan namelijk ook de boot naar Newcastle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |