Ik heb even geen werk (vorige werk ging dus nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik verdien aardig, maar dat gat in mijn hand kan daar tegenop helaas
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent al lastig dus dan kan het niet he
Ja, maar ik heb niet genoeg geduld om door te spelen tot het eind. Op het laatst duurt het zoooooooooooooooooooooooo fucking lang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Redelijke leuke prijzen als je eerste word dan.
Speel je op Stars?
Dat is gewoon zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je nick, heb wel zin om even te kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet genoeg geduld om door te spelen tot het eind. Op het laatst duurt het zoooooooooooooooooooooooo fucking lang.
GeileBeerMetMonsterPenis78.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is je nick, heb wel zin om even te kijken
Ja, ik kan er gewoon geen fuck van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is leuk. En ik wil een ton, zodat ik es mee kan doen op een toernooi. Ik ben er bijna.
Tis puur wiskunde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik kan er gewoon geen fuck van.
Goed bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Kreator het volgende:
Ik sta 9e in een toernooi dat met 1800 man begon en nu nog 200 over heeft.
je neemt krea veel te serieusquote:
Kijk er niet van op als hij echt zo'n nick zou hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je neemt krea veel te serieus
Ja, daarom waarschijnlijk.quote:
Dat ze nog bestaan die luiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat van het pokeren was wel echt. Maar niet op Pokerstars en zeker niet met die nick.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat van het pokeren was wel echt. Maar niet op Pokerstars en zeker niet met die nick..
Online speel ik alleen toernooien. Cashgames zuigen, want je hebt totaal geen tafelgevoel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
Zal ook weer eens gaan beginnen met spelen binnenkort
Is puur op statistieken spelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Online speel ik alleen toernooien. Cashgames zuigen, want je hebt totaal geen tafelgevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |