Dat was geen pik, maar een leguanenstaart die uit d'r doos hing.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh neuh. Ik ben helemaal niet in de stemming. Het was gewoon Lotusss, die heb ik kennelijk es op de pik getrapt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:
Gebruiken jullie wel eens groupon? Ik heb vorige keer een etentje met korting daar gekocht en nu was er een goede aanbiedinig voor een kapper (en ik moet echt snel naar de kapper). Ik word er helemaal blij van, beetje uitverkoop
Ik heb het nog nooit echt serieus bekeken, maar het is wel wat dus begrijp ik?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:
Gebruiken jullie wel eens groupon? Ik heb vorige keer een etentje met korting daar gekocht en nu was er een goede aanbiedinig voor een kapper (en ik moet echt snel naar de kapper). Ik word er helemaal blij van, beetje uitverkoop
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was geen pik, maar een leguanenstaart die uit d'r doos hing.
Val dat meisje dan toch niet zo lastigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
Mag ik ook pimpen met mn bankrekeningen?![]()
LOL, belde net voor de 2e keer in 24u Yuki wakker
Een wat? Zegt me nietsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef Ripley het volgende:
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben heel vaak blut, ik heb dus een gat in mijn hand en een hele hoge hypotheek
Ik kan het me niet veroorloven om een gat in mijn hand te hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben heel vaak blut, ik heb dus een gat in mijn hand en een hele hoge hypotheek
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kan het me niet veroorloven om een gat in mijn hand te hebben
Geen hoge hypotheek, wel een gat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef Ripley het volgende:
Mijn vriendinnen gebruiken het heel veel, voor yogalessen, beautybehandelingen, etentjes etc. Dus ik ben het een beetje aan het ontdekken en er zitten echt hele goede kortingen bij!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit echt serieus bekeken, maar het is wel wat dus begrijp ik?
Welke buyin?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Kreator het volgende:
Ik sta 9e in een toernooi dat met 1800 man begon en nu nog 200 over heeft.
Ik heb ook eens heel veel korting op een treinkaart gehad, kwam toen ook zo fijn uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen gebruiken het heel veel, voor yogalessen, beautybehandelingen, etentjes etc. Dus ik ben het een beetje aan het ontdekken en er zitten echt hele goede kortingen bij!
Ik val nooit iemand lastigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Val dat meisje dan toch niet zo lastig
quote:
Nou ja, ik verdien aardig, maar dat gat in mijn hand kan daar tegenop helaasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kan het me niet veroorloven om een gat in mijn hand te hebben
Van wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Kreator het volgende:
Ik sta 9e in een toernooi dat met 1800 man begon en nu nog 200 over heeft.
Dat is zeker zo'n gat dat steeds groter wordt bij elke salarisverhoging?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik verdien aardig, maar dat gat in mijn hand kan daar tegenop helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |