Ik heb geen piemel.... dus denk het niet.quote:
Heb jij geen piemel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb geen piemel.... dus denk het niet.
Wel ballenquote:
Soep met ballenquote:
Head first?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee ik ben dan doodeerlijk. "Ik stop nog liever een leguaan in mijn kut dan neuken met Krea".
Smoesjes
Ow, gewoon in wat opruiende posts. Verder geen bijbedoelingenquote:
Ja, binnenkort moet je ook maar eens komen eten.quote:
Je kan het afwisselen hè..quote:
Oh neuh. Ik ben helemaal niet in de stemming. Het was gewoon Lotusss, die heb ik kennelijk es op de pik getrapt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, gewoon in wat opruiende posts. Verder geen bijbedoelingen
Ja en jij bij mij! Kan je eindelijk mijn poezels een keertje zien en aaien enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, binnenkort moet je ook maar eens komen eten.
Maar wat heeft jouw voorkeur?quote:
Ja, dat doe ik ook zeker.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en jij bij mij! Kan je eindelijk mijn poezels een keertje zien en aaien enzo
Daarover gesproken, Leena ligt nu heerlijk op me te soezen
Eerst even met het staartje een beetje kietelen en als ik écht geil ben, het hoofd erinquote:
Ik ook hoor... ik heb nog precies 1,29 op mijn bankrekeningquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook zeker.
Ik ben nu nog even een pauper.
Maar eind vd maand krijg ik mijn loon en dan kom ik zeker een keer langs!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eerst even met het staartje een beetje kietelen en als ik écht geil ben, het hoofd erin
Altijd nog meer dan ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook hoor... ik heb nog precies 1,29 op mijn bankrekening
Ik 0.98 euro.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook hoor... ik heb nog precies 1,29 op mijn bankrekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |