Ik hou eigenlijk meer van vleesch op mijn pizzaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Heb ook een dubbelgeslagen (calzone) pizza geprobeerd maar die was wat minder succesvol. Dit vind ik de lekkerste combo:
- Tomatensaus
- Jonge kaas
- Tonijn
- Garnaaltjes
- Beetje basel
Lekkrrr:D
Terug op aarde?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
Zo daar was ik weer, welkom terug op aarde
de reis is leuk, nog 2 weken genietenquote:
Nee helaasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Terug op aarde?
Was je naar de hemel?
waar was je dan naartoe? Naar de maan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
Zo daar was ik weer, welkom terug op aarde
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:26 schreef cafpow het volgende:
de reis is leuk, nog 2 weken genietenalleen kan ik voor een paar dagen niet naar het strand omdat die nu vol zeewier en troep is
maar al met al lekker genieten.
Alleen ik ga nu iets teveel uit
Heyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
de reis is leuk, nog 2 weken genietenalleen kan ik voor een paar dagen niet naar het strand omdat die nu vol zeewier en troep is
maar al met al lekker genieten.
Alleen ik ga nu iets teveel uit
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee helaas
Ik was even half in slaap gevallen
Alohaquote:
Stappen is zeker leuk..maar niet als je de volgende dag niet meer lopen van al het feesten. En de giga mega kater is ook wel minderquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]Klinkt goed. Jammer inderdaad van die zeewier and such, maarruh stappen is toch ook superleuk?
hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey
Nog iets gemerkt van die aardbeving?
Gewoon iets minder drinkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
Stappen is zeker leuk..maar niet als je de volgende dag niet meer lopen van al het feesten. En de giga mega kater is ook wel minder![]()
maar ach...de gevolgen neem ik maar voor lief![]()
[..]
hoi![]()
tja, ik heb hem niet gevoeld..want ik zit in het noorden in de 2e regio, maar iedereen hier is nu als de dood voor als het gaat beven.
En de nationale tv-zender is uitgevallen en volop in het nieuws te volgen
een avondje flink drinken kan geen kwaadquote:
fysiek niet, alleen de nationale tv-zender is even uitgevallenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa weer thuis!![]()
Weekend![]()
Cafpow geen last gehad van de aardbeving?
Proostquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
een avondje flink drinken kan geen kwaaden straks rond een 6 als het wat frisser weer wordt en de zon een beetje weg is..pak ik een tijdschrift en ga ik lekker naar het strand maar dan om te lezen
en genieten van het koele windje
![]()
want ik zit nu achter de pc in de woonkamer en ben helemaal bezweten
* proost met een glaasje waterquote:
Ok, gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
fysiek niet, alleen de nationale tv-zender is even uitgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |