quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet genoeg, anders had je wel alles op
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb gewoon een heel pak mix klaargemaakt...... dan heb je over.... of wil je mij vet mesten?
Oke.... wat zou ik voor jou moeten koken om je helemaal blij te maken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik lust het wel, maar als ik mag kiezen ja of nee dan heb ik ze liever niet. Ben er echt niet dol op. Ik zou ze alleen eten als ik met een gezelschap eet en ze op tafel komen.
Klopt..... zoveel heb ik dan ook over....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gek![]()
Daar kan je ruim met z'n 2-3en van eten![]()
Burito's, taco's, spaghetti, boerenkool, dat gaat er bij mij allemaal makkelijker in en met veel meer plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke.... wat zou ik voor jou moeten koken om je helemaal blij te maken?
De eerste 2 maak ik bijna niet, maar de rest staat wel met enige regelmaat op het menuquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Burito's, taco's, spaghetti, boerenkool, dat gaat er bij mij allemaal makkelijker in en met veel meer plezier
ijs en chocolaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt
Lekker met spek, suiker of appel/perenmoesoe of met stroop....
Als jij boerenkool voor friend maakt dan zorgt hij voor de worstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De eerste 2 maak ik bijna niet, maar de rest staat wel met enige regelmaat op het menu
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij boerenkool voor friend maakt dan zorgt hij voor de worst
Kaas en spekquote:
Hele week pannekoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt..... zoveel heb ik dan ook over....Ik heb gezellig een uur met 2 pannen staan bakkenen gooien
Kaas met bacon.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt
Lekker met spek, suiker of appel/perenmoesoe of met stroop....
Nee, je kan ze invriezenquote:
Ik had er vandaag anders wel plezier inquote:Dat is wel altijd een nadeel dat je zolang bezig bent om ze klaar te maken ja
Nah, als iemand dat voor mij klaar maakt dan is hetgeen ik voor zorg is zorgen dat de vuile vaat afgewassen is en schoon in de kast staat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij boerenkool voor friend maakt dan zorgt hij voor de worst
Vers zijn ze toch net wat lekkerder.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, je kan ze invriezen
[..]
Ik had er vandaag anders wel plezier in
Ja, okequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
Vers zijn ze toch net wat lekkerder.
Ja dat wel maar bedoel meer dat je zo lang bezig bent enzo totdat je kan eten, vooral als je dan al honger hebt
Goed zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, als iemand dat voor mij klaar maakt dan is hetgeen ik voor zorg is zorgen dat de vuile vaat afgewassen is en schoon in de kast staat.
Haha, eet hier altijd een klein stuk ervan op, maar dan meer voor de smaak en kijken of het beslag goed isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, oke
Uhm.... De eerste 2 heb ik gelijk opgegeten...
Goed zo.... en hoe vond je het resultaat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Ijscodude het volgende:
Heb vandaag zelf pizza gemaakt, inclusief het deeg <3
Ja heerlijk! Heb ook een dubbelgeslagen (calzone) pizza geprobeerd maar die was wat minder succesvol. Dit vind ik de lekkerste combo:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed zo.... en hoe vond je het resultaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |