Maandag toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen is zich aan het verstoppen voordat Valentijnsdag aanvangt.
en dan dinsdag allemaal mekkeren dat ze niks hebben gekregenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:
Wil jij wat hebben? Of boeit het je niet zo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan dinsdag allemaal mekkeren dat ze niks hebben gekregen
Thanks for reminding mequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:
oh neuh, zonder n klef cadeautje met roosjes en hartjes weet ik ook wel dat ie me lief vindquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wil jij wat hebben? Of boeit het je niet zo?
awh arm tijntje met je valentijnstraumaquote:
okquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef Delan het volgende:
Even lekker spelen met de iPad!! Wat een supermooi, geweldig luxe spelendingetje, haha
Ach zo lang niemand vraagt of ik een kaart gaat sturen enzo is het niet erg. Ik ga trouwens naar een concert dus ik heb toch geen tijd om daar aan te denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
awh arm tijntje met je valentijnstrauma
Benno Bef Banaanquote:
Ik lust wel een pannenkoek straksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:07 schreef -Engel- het volgende:
Nee... hoor... ik ben na het bankhangen de pannekoeken gaan bakken... en ik ben daar net pas klaar mee..... ik heb er volgens mij nu nog genoeg over.....lekker voor later of in de vriezer
Je mag er zelfs twee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lust wel een pannenkoek straksmag ik er eentje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |