Wel als een hele vage bingo. Een rampenjeugd kan veel meer betekenen dan perse een probleemkind zijn dat daarom door jeugdzorg uit huis wordt geplaatst.quote:
En dat zijn ouders zich dan hebben doodgevaren op een ijsberg in de maas ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel als een hele vage bingo. Een rampenjeugd kan veel meer betekenen dan perse een probleemkind zijn dat daarom door jeugdzorg uit huis wordt geplaatst.
Hij kan ook kind van schippers zijn.
Kan daarom vroeger wel een meisje zijn geweest hoor, die haren komen dan gewoon van de mannelijke hormonen die hij/zij dan slikt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Disana het volgende:
Ja, ik vind hem ook serieus een vrouwelijk gezicht hebben. Alleen zitten die armen wel weer vol met haren.
volgens mij komt dat door de mega laag make up en/of photoshopquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:52 schreef PhalanX het volgende:
Wat is dat toch met al die SS-mannen, nog al eentje met een serious case of teh gay!
jupquote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dus hij had een romance met olympisch goud
quote:
Eerst de followers en following nagekeken, maar niets. Toen google op deze twitternaam + philip en hopla, facebook, hyves, twitter etc die allemaal al waren gesloten, maar wel de naam erbij. Die gegoogled en klaarquote:Kimmie[s]xxxxxxx[s/]
Vanavond is het zo ver! Mijn beste vriendje Philip zit in Secret Story!!! Eens kijken wat hij uit gaat spoken... #sstnl
Danny onze google heldquote:Op zondag 13 februari 2011 16:29 schreef Danny het volgende:
Vinden was overigens eenvoudig.
Tweet:
[..]
Eerst de followers en following nagekeken, maar niets. Toen google op deze twitternaam + philip en hopla, facebook, hyves, twitter etc die allemaal al waren gesloten, maar wel de naam erbij. Die gegoogled en klaar
ja idd! Daar dacht ik ook al aan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Gezien het 'rampenkind' verhaal zou hij best weleens opgegroeid kunnen zijn in een internaat.
Ja grappig.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Fundada het volgende:
Barman in de Danzig, club in Den Haag.
Zaterdag zeker?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Ja grappig.
Laatste keer dat ik er was werd opeens omgeroepen dat hij op vakantie zou gaan en dat het z'n laatste dag was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |