Kan je vinden, dat begrijp je pas in staten bent geweest waarin je zulk besef kan opbrengenquote:
Wil nog wel eens ayahuasca doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan je vinden, dat begrijp je pas in staten bent geweest waarin je zulk besef kan opbrengen
Beetje rare zin, maar zo helder ben ik ook niet meer.
Vergt jaren lange voorbereiding.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wil nog wel eens ayahuasca doen.
Dat begrijp ik maar lijkt me toch wel vet met een sjamaan enzo.quote:
Zonder voorbereiding wil je daar niet aan beginnen. Keiharde DMT rush is dat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar lijkt me toch wel vet met een sjamaan enzo.
Zullen we het er een andere keer over hebben?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder voorbereiding wil je daar niet aan beginnen. Keiharde DMT rush is dat.
Slaap jij nooit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:43 schreef Viro het volgende:
lekkere muziek om in slaap mee te vallen Eggstc
cold turkey is moeilijk, je kan beter afbouwen. Is ook beter voor je gezondheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:47 schreef EggsTC het volgende:
Mja, ik probeer van het roken af te komen, vanavond 1 sigaret gerookt in 4 dagen gekapt en een paar halen van een sigaar
ik baal van mezelf.
ik luister naar alles. Dus mij boeit het eigenlijk niet wat er op onz radio draait. Merk zelf wel dat er veel hardcore, happycore, pop, rock,nederlandstalig etc etc word gedraaid. Maar amper reggae, hip-hip, R&B, dancehall etc etc. Dat draai ik dan in de nacht. Ik zie soms de teller van aantal luisteraars omhoog gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:54 schreef EggsTC het volgende:
blij dat er ook nog mensen bestaan die wat buiten de mainstream vallen...
goa en psy is nieuw voor mij, maar ik vind het lekker klinken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:07 schreef EggsTC het volgende:
Ik houd van metal en rock tot op bepaalde hoogte, hardcore enzo kan ik ook waarderen. Maarja... goa en psy... daar eindigt het noooit lol het kan steeds gekker.... gaat steeds verder
hoe bedoel je gekken ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:14 schreef EggsTC het volgende:
Vernieuwend voor velen, Talamasca, ovnimoon, ion, Man with no name, juno reactor... whehehe wat een gekken joh.
Nou als je dit soort shit verzint... ben je of 1 groot genie, of je bent niet goed bij je hoofd, 1 van de 2.quote:
denk alletweequote:Op zaterdag 12 februari 2011 05:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou als je dit soort shit verzint... ben je of 1 groot genie, of je bent niet goed bij je hoofd, 1 van de 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |