Nieuw topic openen duhhhhquote:
Ik dus niet. Eweka heb ik ook nog gehad. Maar met acht man ofzoquote:
Thnx, opgeslagenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef Jian het volgende:
Dit is trouwens een goede en betrouwbare Teun, maar die van Soury is wel goedkoper. Maar misschien om even een dagje of maandje uit te proberen ?
http://www.eweka.nl/
Ja, da;s lekker goedkoop, zijn er veel die dat doen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dus niet. Eweka heb ik ook nog gehad. Maar met acht man ofzo
Tweaknewsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thnx, opgeslagen![]()
@ Soury, waar heb jij je abo?
behalve als ik alle acht treads in gebruik neemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da;s lekker goedkoop, zijn er veel die dat doen hoor
Dan is het asociaal goedkoopquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
behalve als ik alle acht treads in gebruik neem
Dat was de reden om me uit het bedrijf te schoppen. Aso als ik benquote:
Teuntje mijn advies, pak even zon maandabo bij Eweka, 7,50 is prepaidsysteem (niet opzeggen etc.) Probeer het een maandje en dan kun je altijd nog kijken of je naar een ander gaat voor een langere periodequote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, waarom heeft Fok! niet zoiets?
Als ze me treads jatten, maak ik ze afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was de reden om me uit het bedrijf te schoppen. Aso als ik ben
Was een beetje een foutje van mijn kant in het beginquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze me treads jatten, maak ik ze af
Ja Jian, ik ga het doen hoor. Maar eerst morgen wat formulieren invullen voor de SNS.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Teuntje mijn advies, pak even zon maandabo bij Eweka, 7,50 is prepaidsysteem (niet opzeggen etc.) Probeer het een maandje en dan kun je altijd nog kijken of je naar een ander gaat voor een langere periode
Vuilcontainer? Hier te koop voor ¤ 35 dacht ik (250 ltr)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:18 schreef Soury het volgende:
Iemand nog een container over btw. Of moet ik naar FHF
Maar jij lurkt toch ook best veel binnen nu. Of heb je ook last van ftdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja Jian, ik ga het doen hoor. Maar eerst morgen wat formulieren invullen voor de SNS.
Ik ga wel naar FHFquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vuilcontainer? Hier te koop voor ¤ 35 dacht ik (250 ltr)
Ah thanks, ik snap. Heb ook Spotnet, wat vinden we ervan? gevonden, maar het is er alleen nog voor Windows en dat gebruik ik al een tijdje niet meer. Ik hou het gewoon bij torrents dus voorlopigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Verwijs en downloadplatforms voor Usenet. Alleen FTD is door Brein te grazen genomen van de week het Eyeworks drama zeg maar (ongelofelijke uitspraak van de rechter, met wederom verregaande gevolgen) Maar nu is er Spotnet, zeg maar FTD maar dan decentraal, behorend aan niemand op vele usenetservers en dus ongrijpbaar voor brein. Nou ja zoiets in het kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |