quote:Ze liggen er iedere keer, en bij iedere hide-out ja.
Op dinsdag 25 juni 2002 10:13 schreef sweek het volgende:[..]
liggen die er iedere keer als je daar komt? of gewoon eenmalig
en bij al je hideouts?
quote:Je bedoelt een coach? Die kan je vinden dichtbij Joey. Je moet daar op dat industrie terein een beetje rond rijden en dan zie je van zelf een soort parkeerplaats met een paar coaches.
Op zondag 23 juni 2002 10:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
pfffffff, die van heist is eindelijk gelukt, maar toch nog een vraagje...waar kan je nou een bus vinden? ik zie ze alleen staan bij 8-ball en daar kan ik ze niet pakkeniemand tips?
quote:In het eerste level kan je nog niet alle sterren vol krijgen. Dan moet je in het 2de of 3e level zijn.
Op zondag 23 juni 2002 15:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
nou, d/m/v een cheat zit ik nu vlakbij het politienuro, en schiet echt ALLES wat in mn buurt komt tot gort met een bazooka ofzo, maar het rare is dat ik niet verder kom dan 4 sterren. Ik heb al 3 heli's neergeschoten, teveel auto's, nog meer mannetjes, zelf 3 soort SWAT auto's, maar wat ik moet ik nog meer doen zodat leukere () dingen achter me aan komen ?
quote:Moet je een paar keer overheen rijden en erop knallen. Het duurt even maar uit eindelijk moet het wel lukken
Op zondag 23 juni 2002 16:42 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit nu vast in level 2. Ik moet een getuige afmaken en ik heb de ziekenauto verwoest alleen ligt tie nu in een soort gipsarmor ofzo. Hoe kan ik die gast afmaken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |