Doei en weltrustenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder een inslaaptopic.
Ik ga slapen namelijk.
quote:
Ik herkende em bijna niet met z'n Justin Bieber haarquote:
Trusten DMquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder een inslaaptopic.
Ik ga slapen namelijk.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik herkende em bijna niet met z'n Justin Bieber haar
hmmmm te laat denk ik zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder een inslaaptopic.
Ik ga slapen namelijk.
Dr.Phil, of die overrated kinderster?quote:
Hij staat er in <3quote:
Nu zie ik philquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dr.Phil, of die overrated kinderster?
Slaap zacht!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
ik verveel me en ben moe, truste
Trusten RNquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
ik verveel me en ben moe, truste
Nee hard, op een plankquote:
Niks mis met op de grond slapenquote:
Is slecht voor m'n rugquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niks mis met op de grond slapen
Vind mijn lijf niet zo fijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niks mis met op de grond slapen
vroeger rolde ik bij m'n opa en oma altijd uit m'n bed, en dan rolde ik weer ónder het bed, zodat als ze gingen kijken, ze soms dachten dat ik 'm gepeerd was, en gingen ze overal zoeken.quote:
en sliep ik dus nachtenlang op de vloer, je word er wel stijf vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vroeger rolde ik bij m'n opa en oma altijd uit m'n bed, en dan rolde ik weer ónder het bed, zodat als ze gingen kijken, ze soms dachten dat ik 'm gepeerd was, en gingen ze overal zoeken.
Jaquote:
foto is misleidend.quote:
OMFG hij is best goedquote:
Koenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:13 schreef Koen66 het volgende:
Dacht idd echt dat het een geintje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |