quote:
Jij kan het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die deed ik gister toen Stu zo..Stuish deed![]()
Moooooooooi is die ja
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
PeZu en Ferb zijn langs gekomen?
Woorden uitvinden as and when you need themquote:
Ze vertelden me dat ik net te laat was voor een patent, daar was een priemgetallenmeneer al voor geweestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Woorden uitvinden as and when you need them
'n trio?quote:
Voor een avondje plezier nietquote:
quote:
Lieve Flesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Dit was een nummer wat me een paar maanden geleden veel inspiratie gegeven heeft om de uitvaart van oma door te komen. We wisten van tevoren dat het zou lukken, somehow, maar dat iedereen wel ieder ander nodig zou hebben, tot en met ons jongste geadopteerde nichtje van 9 aan toe, en zo was het ook. Maar het lukte, de wind heeft ons gedragen
Lieverd, wat ben je openhartig vanavondquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Dit was een nummer wat me een paar maanden geleden veel inspiratie gegeven heeft om de uitvaart van oma door te komen. We wisten van tevoren dat het zou lukken, somehow, maar dat iedereen wel ieder ander nodig zou hebben, tot en met ons jongste geadopteerde nichtje van 9 aan toe, en zo was het ook. Maar het lukte, de wind heeft ons gedragen
Ik hoop dat je na elkaar bedoeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |