Lieve Flesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Dit was een nummer wat me een paar maanden geleden veel inspiratie gegeven heeft om de uitvaart van oma door te komen. We wisten van tevoren dat het zou lukken, somehow, maar dat iedereen wel ieder ander nodig zou hebben, tot en met ons jongste geadopteerde nichtje van 9 aan toe, en zo was het ook. Maar het lukte, de wind heeft ons gedragen
Lieverd, wat ben je openhartig vanavondquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Dit was een nummer wat me een paar maanden geleden veel inspiratie gegeven heeft om de uitvaart van oma door te komen. We wisten van tevoren dat het zou lukken, somehow, maar dat iedereen wel ieder ander nodig zou hebben, tot en met ons jongste geadopteerde nichtje van 9 aan toe, en zo was het ook. Maar het lukte, de wind heeft ons gedragen
Ik hoop dat je na elkaar bedoeltquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
GMTAquote:
quote:
geen last vanquote:
dat is duidelijk overratedquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor een avondje plezier nietPakken wat je pakken kan toch?
doe ik dus ookquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je na elkaar bedoeltAnders hebben zij het leuk en jij niet
![]()
die is ook zo mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef Trevland het volgende:
Nog een nummer van mijn kant uit en dan ga ik slapen
Gewoon hoe ik me vanavond voel![]()
quote:
Racoonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef Trevland het volgende:
Nog een nummer van mijn kant uit en dan ga ik slapen
Gewoon hoe ik me vanavond voel![]()
Veel opruim plezier en bis laterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
klanten zijn lekker vroeg weg![]()
nou de rotzooi nog gaan opruimen![]()
laters
"rotzooi" =quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Succesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
truste voor straxquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
quote:
Lekker slapen en heeeel veel plezier morgen/vandaag!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef Koen66 het volgende:
ik haak af voor het volgende topique
welterusten allemaal en cu next time![]()
![]()
![]()
quote:
Trusten Koenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef Koen66 het volgende:
![]()
![]()
veel plezier straksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef Koen66 het volgende:
![]()
![]()
die hele cd trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |