Kan Ml vast wel ff uitzoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik wil Qut, als het goed schuift that is
Nou, we horen het wel dan hequote:
Nee welnee daar word ik niet voor betaaldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou me eigen bepissen van het lachen, recht in zijn waffel![]()
quote:
Spannendquote:
Ja, daar wordt ze niet voor betaald natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee welnee daar word ik niet voor betaald
Bovendien kan ik hem beter helpen dat scheelt problemen
[..]
kan ze prima zelf.
Hallo, jij moet het toch al doen en ik zit ziek thuis, asoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee welnee daar word ik niet voor betaald
Bovendien kan ik hem beter helpen dat scheelt problemen
[..]
kan ze prima zelf.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef Cat22 het volgende:
Hebben mijn broer en ik jarenlang op familiefeesten moeten zingen 'omdat we dat zo schattig konden'. Dat geldt niet meer als je 15 bent.![]()
Na mijn 18e ging het weer een stuk beter, als er wat drank in zat.
Ik las laatst een studie dat anaal vingeren helpt tegen heuppijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, jij moet het toch al doen en ik zit ziek thuis, aso
Was je op je 18e dat jeugdtrauma zingende weg aan het werken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef Cat22 het volgende:
Hebben mijn broer en ik jarenlang op familiefeesten moeten zingen 'omdat we dat zo schattig konden'. Dat geldt niet meer als je 15 bent.![]()
Na mijn 18e ging het weer een stuk beter, als er wat drank in zat.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, jij moet het toch al doen en ik zit ziek thuis, aso
dat moet je dan toch zeker laten doen, is t niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las laatst een studie dat anaal vingeren helpt tegen heuppijn
Candy Candyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje en ik zongen altijd het liedje van Candy
Welnee. Creatief met komkommer enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet je dan toch zeker laten doen, is t niet?
gewoon doordauwenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Creatief met komkommer enzo
Ik zong keihard op de guitar hero "beat it" van michael jackson. De klere, de ramen sprongen zo watquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje en ik zongen altijd het liedje van Candy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |