Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik maak der een einde aan, tot morgen!.
Trusten kerel. Tot morgenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik maak der een einde aan, tot morgen!.
Ik kom net binnenvallenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Nog een teken van aanwezigheid hier!
Je bent dan samen met Hans en mij de enige aanwezigen in dit topicquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, net klaar met werken.
Aanwezig zal ik mezelf niet noemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent dan samen met Hans en mij de enige aanwezigen in dit topic
Och, ik heb ondertussen mijn boek er ook maar weer bij gepaktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Aanwezig zal ik mezelf niet noemen. Ik kijk wel regelmatig of er weer posts zijn
. Eerst even andere site's checken en daarna maar weer eens wat tv series kijken
.
Hansiequote:
jouw tweetquote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef justmattie het volgende:
Hoi vanaf een verjaardag. I'm bored.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef Matthijs058 het volgende:
Ik: zullen we naar huis? Pa: 'ik heb net nog een biertje gepakt' Ma: 'dan neem ik nog een wijntje' Fuuuuuu ik ben moe en wil naar huis pffff
Ej man!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hansie.
Mookie, dat was mijn vroegere nickname trouwens met Unreal.Later veranderd naar DaMook en nog steeds zo
(spreek uit DaMoek trouwens
).
Ik zie je al zitten achter je pc, " heej, DaMook is online"quote:Op zondag 13 februari 2011 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man!. Wat een toeval zeg
. Trouwens, ik wist niet dat je het zo moest uitspreken
. Ik spreek het altijd uit zoals je het schrijft, maar het is dus DaMoek. Geinig
.
Sterkte Mattie!.
Die Roel.quote:
vind je dit nog watquote:
Timoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Ben de aflevering van Annie Mac op BBC Radio 1 van gisteren aan `t terug luisteren. Draait ze opeens dit:!
![]()
![]()
En, voor de liefhebbers (me), de nieuwe Katy B
Leuke chickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |