Denk het welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
Hans zit al weer klaar voor SoDDenk ik.
Hier ook wel zin om te luisteren, hangt echter van een sms-je af of we nog ergens gaan voorzitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het welspeel nog een beetje met de gedachte om naar de bios te gaan, maar het regent atm nog zo hard dat ik weinig zin heb om erdoor te gaan
. Volgende week dan maar.
Groningen 104 - Friesland 61. Lachwekkend.. Vrees dat de play-offs dit jaar behoorlijk voorspelbaar worden. Naja, feestje op de grote markt is altijd leuk.
Enig idee wanneer dat sms'je zou moeten komen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hier ook wel zin om te luisteren, hangt echter van een sms-je af of we nog ergens gaan voorzitten.
Is zojuist gearriveerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Enig idee wanneer dat sms'je zou moeten komen?. Ik ga mooi SoD luisteren. Volgende week dan maar in de herkansing. Black Swan draait voorlopig nog wel even.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Is zojuist gearriveerdBen er dus vandoor.
Fijne avond iedereen.
Jammer dat je gaat, maar veel plezier johquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Is zojuist gearriveerdBen er dus vandoor.
Fijne avond iedereen.
Timoooooooooquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Ben de aflevering van Annie Mac op BBC Radio 1 van gisteren aan `t terug luisteren. Draait ze opeens dit:!
![]()
![]()
En, voor de liefhebbers (me), de nieuwe Katy B
Heel moeilijk te zeggen. De afgelopen 2 weken waren compleet waardeloos en gingen nergens over. Maar tegen top clubs doen we `t, vooral in thuis wedstrijden, vaak goed. Maar makkelijk wordt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen de topper tegen Ajax. Wat is je verwachting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |