MacBook Proquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Ok tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe laptop. Deze laptop is na vier jaar trouwe dienst op. VOlgens mij hardware technisch ook niet meer in orde.
Dan kan het niet vaak genoeg geroepen worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:41 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als je Q music zegt gaat er ergens een katje dood op de wereld
Of als je 538 zegt heb je 7 jaar slechte seksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:41 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als je Q music zegt gaat er ergens een katje dood op de wereld
Ramon: Zeg nou niet, ik was er net uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of als je 538 zegt heb je 7 jaar slechte seks![]()
.
Whehe zo droogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ramon: Zeg nou niet, ik was er net uit
Ik vraag me sterk af of je het verschil proeft met een goede wijn van een euro of 20....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef justmattie het volgende:
Zonde om open te maken en te laten liggen. Die gaat in 1 keer op?
Voor mij is het all the samequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of je het verschil proeft met een goede wijn van een euro of 20....
quote:PatrickW
Optreden van @ChefSpecial op #ESNS11 gedownload en op de MP3-spelert gezet. Gaat zeker mee naar Genève! #CERN #16uurbus
20 hours ago
quote:Chef'Special
@PatrickWobben chill, zijn we toch n btje op vakantie
5 hours ago
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Kwek. het volgende:
Godgod, wat heb ik gister gelachen met de reclame van Interpolis, afgemaakt door Gerard Ekdom.
Wilde het terugluisteren en opnemen, maar het stukje van Interpolis mist. Weet iemand waar ik die vandaan kan halen?
Het gaat om het radiospotje over de vlam in de pan. "Ik heb een gevalletje vlam in de pan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |