Denk het welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
Hans zit al weer klaar voor SoDDenk ik.
Hier ook wel zin om te luisteren, hangt echter van een sms-je af of we nog ergens gaan voorzitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het welspeel nog een beetje met de gedachte om naar de bios te gaan, maar het regent atm nog zo hard dat ik weinig zin heb om erdoor te gaan
. Volgende week dan maar.
Groningen 104 - Friesland 61. Lachwekkend.. Vrees dat de play-offs dit jaar behoorlijk voorspelbaar worden. Naja, feestje op de grote markt is altijd leuk.
Enig idee wanneer dat sms'je zou moeten komen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hier ook wel zin om te luisteren, hangt echter van een sms-je af of we nog ergens gaan voorzitten.
Is zojuist gearriveerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Enig idee wanneer dat sms'je zou moeten komen?. Ik ga mooi SoD luisteren. Volgende week dan maar in de herkansing. Black Swan draait voorlopig nog wel even.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Is zojuist gearriveerdBen er dus vandoor.
Fijne avond iedereen.
Jammer dat je gaat, maar veel plezier johquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Is zojuist gearriveerdBen er dus vandoor.
Fijne avond iedereen.
Timoooooooooquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Ben de aflevering van Annie Mac op BBC Radio 1 van gisteren aan `t terug luisteren. Draait ze opeens dit:!
![]()
![]()
En, voor de liefhebbers (me), de nieuwe Katy B
Heel moeilijk te zeggen. De afgelopen 2 weken waren compleet waardeloos en gingen nergens over. Maar tegen top clubs doen we `t, vooral in thuis wedstrijden, vaak goed. Maar makkelijk wordt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen de topper tegen Ajax. Wat is je verwachting?
Tegen Ajax doet Roda JC het volgens mij vaak best wel erg goed. Ik heb altijd het idee dat Ajax het erg moeilijk heeft in Kerkrade. Maar je noemt het wel terecht dat het de laatste weken niet erg goed gaat. Dit zijn altijd bijzondere wedstrijden en je ziet het ook met Utrecht wanneer ze tegen Ajax moeten. Altijd lastige wedstrijden. Publiek er morgen ook achter, mooi! Ik denk dat het wel een mooie wedstrijd gaat worden. Mijn voorspelling? 0 - 1 (zwaar bevochten!). Enjoyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heel moeilijk te zeggen. De afgelopen 2 weken waren compleet waardeloos en gingen nergens over. Maar tegen top clubs doen we `t, vooral in thuis wedstrijden, vaak goed. Maar makkelijk wordt het natuurlijk niet.
Eindelijk, voor het eerst in het 10 jarig bestaan van `t stadion, is `t een uitverkocht huis in een competitie wedstrijd. Misschien helpt dat onze jongens nog wat... Duidelijk is wel dat ze met een heel andere instelling het veld zullen moeten betreden dan dat ze de afgelopen 2 weken gedaan hebben...
Gokje: 2-1
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik maak der een einde aan, tot morgen!.
Trusten kerel. Tot morgenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik maak der een einde aan, tot morgen!.
Ik kom net binnenvallenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Nog een teken van aanwezigheid hier!
Je bent dan samen met Hans en mij de enige aanwezigen in dit topicquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, net klaar met werken.
Aanwezig zal ik mezelf niet noemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent dan samen met Hans en mij de enige aanwezigen in dit topic
Och, ik heb ondertussen mijn boek er ook maar weer bij gepaktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Aanwezig zal ik mezelf niet noemen. Ik kijk wel regelmatig of er weer posts zijn
. Eerst even andere site's checken en daarna maar weer eens wat tv series kijken
.
Hansiequote:
jouw tweetquote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef justmattie het volgende:
Hoi vanaf een verjaardag. I'm bored.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef Matthijs058 het volgende:
Ik: zullen we naar huis? Pa: 'ik heb net nog een biertje gepakt' Ma: 'dan neem ik nog een wijntje' Fuuuuuu ik ben moe en wil naar huis pffff
Ej man!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hansie.
Mookie, dat was mijn vroegere nickname trouwens met Unreal.Later veranderd naar DaMook en nog steeds zo
(spreek uit DaMoek trouwens
).
Ik zie je al zitten achter je pc, " heej, DaMook is online"quote:Op zondag 13 februari 2011 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man!. Wat een toeval zeg
. Trouwens, ik wist niet dat je het zo moest uitspreken
. Ik spreek het altijd uit zoals je het schrijft, maar het is dus DaMoek. Geinig
.
Sterkte Mattie!.
Die Roel.quote:
vind je dit nog watquote:
Timoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Ben de aflevering van Annie Mac op BBC Radio 1 van gisteren aan `t terug luisteren. Draait ze opeens dit:!
![]()
![]()
En, voor de liefhebbers (me), de nieuwe Katy B
Leuke chickquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef gerbenp het volgende:
Het is 12:00. Nu: Timur Open Radio.
edit: verkapte kutklok die niet goed loopt
quote:
28 maart meende ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!
[..]![]()
![]()
![]()
In april komt eindelijk `t album uit!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |