ben je weg bij c1000quote:Op zaterdag 12 februari 2011 06:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps, moet werken
Eindelijk weer eens geld verdienen.
Jeps, beetje gezeur gehad en ik heb te weinig tijd en teveel vervanging nodig..quote:
Dan ga je maar op de markt staan, hier doe je dat iig niet. Optyfen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Promotie maken voor mijn programma op radio 2
Pino is jaloers omdat ik straks een beroemde dj ben en hij nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga je maar op de markt staan, hier doe je dat iig niet. Optyfen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
die Lisa is echt fucking geil volgens mij
Ej man!quote:
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Ok tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe laptop. Deze laptop is na vier jaar trouwe dienst op. VOlgens mij hardware technisch ook niet meer in orde.
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef miieejj het volgende:
waar kan ik de lijst van de zeroes request van 2011 vinden ?
Dank je welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.
Heb zelf toevallig ook een paar maanden terug een nieuwe gekocht, naar ruim 4,5 jaar.
[..]
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.
gisteren in Spotify beluisterd. Ik vind het een toffe lijst, met maar een paar minpuntjes, en toch een verassende uitkomst: geen Coldplay op nummer 1, zelfs niet in top 3!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.
Heb zelf toevallig ook een paar maanden terug een nieuwe gekocht, naar ruim 4,5 jaar.
[..]
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.
Mooi toch..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gisteren in Spotify beluisterd. Ik vind het een toffe lijst, met maar een paar minpuntjes, en toch een verassende uitkomst: geen Coldplay op nummer 1, zelfs niet in top 3!
ja, zeker. Nou heb ik niks tegen Coldplay maar het staat altijd bovenaan in dit soort lijstjes, goed dat het een keer niet zo isquote:
of juist net daarnaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef Sirolf het volgende:
Nu Timur het zegt... die foto van Laura Jansen op de 3FM-site lijkt erop alsof ze wel heel nodig moet.
MacBook Proquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Ok tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe laptop. Deze laptop is na vier jaar trouwe dienst op. VOlgens mij hardware technisch ook niet meer in orde.
Dan kan het niet vaak genoeg geroepen worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:41 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als je Q music zegt gaat er ergens een katje dood op de wereld
Of als je 538 zegt heb je 7 jaar slechte seksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:41 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als je Q music zegt gaat er ergens een katje dood op de wereld
Ramon: Zeg nou niet, ik was er net uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of als je 538 zegt heb je 7 jaar slechte seks![]()
.
Whehe zo droogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ramon: Zeg nou niet, ik was er net uit
Ik vraag me sterk af of je het verschil proeft met een goede wijn van een euro of 20....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef justmattie het volgende:
Zonde om open te maken en te laten liggen. Die gaat in 1 keer op?
Voor mij is het all the samequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of je het verschil proeft met een goede wijn van een euro of 20....
quote:PatrickW
Optreden van @ChefSpecial op #ESNS11 gedownload en op de MP3-spelert gezet. Gaat zeker mee naar Genève! #CERN #16uurbus
20 hours ago
quote:Chef'Special
@PatrickWobben chill, zijn we toch n btje op vakantie
5 hours ago
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Kwek. het volgende:
Godgod, wat heb ik gister gelachen met de reclame van Interpolis, afgemaakt door Gerard Ekdom.
Wilde het terugluisteren en opnemen, maar het stukje van Interpolis mist. Weet iemand waar ik die vandaan kan halen?
Het gaat om het radiospotje over de vlam in de pan. "Ik heb een gevalletje vlam in de pan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |