Nu weten we het wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Deze week was mijn naatje's plaatje Elbow - Lippy Kids, die is megahit geworden, week daarvoor was het REM - Überlin, die is nu Freek vd Week
http://soundcloud.com/groups/iht-remix/tracks al 100 mixesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:56 schreef Qunix het volgende:
http://remhq.com/news_story.php?id=1293
Cool.... Ik ben nu downloaden!
Thanks Freek!
Nice!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/groups/iht-remix/tracks al 100 mixes
nee, op vrijdagavond nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij die mooie knop je radio niet zitten?.
Minder vaak knipperen danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Pff, je knippert ook een keer zeg, weer een nieuwe topic
624 keer gedownload via itunes en hij staat op de playlist in de Hoge ratio dus je hoort om nog veel deze week.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
Artiest: Lady Gaga
Titel: Born This Way
Aantal keer gedraaid: 3
![]()
alle 3 vanavond
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:07 schreef Elusive het volgende:
lijkt op express yourself van madonna maar dan op 110% ofzo
kut nummer.
is Amerika al 25.574 en in Groot-Brittannië 17.565quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
624 keer gedownload via itunes en hij staat op de playlist in de Hoge ratio dus je hoort om nog veel deze week.
He verdomme, 4 keer al!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
alle 3 vanavond
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
alle 3 vanavond
presentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:18 schreef Qunix het volgende:
Ik heb mee geluisterd... Briljant! Volgende week hopelijk weer
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef DaMook het volgende:
Bier en old amsterdam, wat een heerlijke combinatie.
ook weer wakkerquote:
ben je weg bij c1000quote:Op zaterdag 12 februari 2011 06:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps, moet werken
Eindelijk weer eens geld verdienen.
Jeps, beetje gezeur gehad en ik heb te weinig tijd en teveel vervanging nodig..quote:
Dan ga je maar op de markt staan, hier doe je dat iig niet. Optyfen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Promotie maken voor mijn programma op radio 2
Pino is jaloers omdat ik straks een beroemde dj ben en hij nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga je maar op de markt staan, hier doe je dat iig niet. Optyfen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
die Lisa is echt fucking geil volgens mij
Ej man!quote:
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Ok tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe laptop. Deze laptop is na vier jaar trouwe dienst op. VOlgens mij hardware technisch ook niet meer in orde.
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef miieejj het volgende:
waar kan ik de lijst van de zeroes request van 2011 vinden ?
Dank je welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.
Heb zelf toevallig ook een paar maanden terug een nieuwe gekocht, naar ruim 4,5 jaar.
[..]
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.
gisteren in Spotify beluisterd. Ik vind het een toffe lijst, met maar een paar minpuntjes, en toch een verassende uitkomst: geen Coldplay op nummer 1, zelfs niet in top 3!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vier jaar is ook wel behoorlijk veel voor een laptop. Zijn er genoeg die dat niet halen.
Heb zelf toevallig ook een paar maanden terug een nieuwe gekocht, naar ruim 4,5 jaar.
[..]
www.3fm.nl/00s en dan 'top 100' bovenin.
Mooi toch..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gisteren in Spotify beluisterd. Ik vind het een toffe lijst, met maar een paar minpuntjes, en toch een verassende uitkomst: geen Coldplay op nummer 1, zelfs niet in top 3!
ja, zeker. Nou heb ik niks tegen Coldplay maar het staat altijd bovenaan in dit soort lijstjes, goed dat het een keer niet zo isquote:
of juist net daarnaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef Sirolf het volgende:
Nu Timur het zegt... die foto van Laura Jansen op de 3FM-site lijkt erop alsof ze wel heel nodig moet.
MacBook Proquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Ok tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe laptop. Deze laptop is na vier jaar trouwe dienst op. VOlgens mij hardware technisch ook niet meer in orde.
Dan kan het niet vaak genoeg geroepen worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:41 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als je Q music zegt gaat er ergens een katje dood op de wereld
Of als je 538 zegt heb je 7 jaar slechte seksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:41 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als je Q music zegt gaat er ergens een katje dood op de wereld
Ramon: Zeg nou niet, ik was er net uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of als je 538 zegt heb je 7 jaar slechte seks![]()
.
Whehe zo droogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ramon: Zeg nou niet, ik was er net uit
Ik vraag me sterk af of je het verschil proeft met een goede wijn van een euro of 20....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef justmattie het volgende:
Zonde om open te maken en te laten liggen. Die gaat in 1 keer op?
Voor mij is het all the samequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of je het verschil proeft met een goede wijn van een euro of 20....
quote:PatrickW
Optreden van @ChefSpecial op #ESNS11 gedownload en op de MP3-spelert gezet. Gaat zeker mee naar Genève! #CERN #16uurbus
20 hours ago
quote:Chef'Special
@PatrickWobben chill, zijn we toch n btje op vakantie
5 hours ago
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Kwek. het volgende:
Godgod, wat heb ik gister gelachen met de reclame van Interpolis, afgemaakt door Gerard Ekdom.
Wilde het terugluisteren en opnemen, maar het stukje van Interpolis mist. Weet iemand waar ik die vandaan kan halen?
Het gaat om het radiospotje over de vlam in de pan. "Ik heb een gevalletje vlam in de pan".
Denk het welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
Hans zit al weer klaar voor SoDDenk ik.
Hier ook wel zin om te luisteren, hangt echter van een sms-je af of we nog ergens gaan voorzitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het welspeel nog een beetje met de gedachte om naar de bios te gaan, maar het regent atm nog zo hard dat ik weinig zin heb om erdoor te gaan
. Volgende week dan maar.
Groningen 104 - Friesland 61. Lachwekkend.. Vrees dat de play-offs dit jaar behoorlijk voorspelbaar worden. Naja, feestje op de grote markt is altijd leuk.
Enig idee wanneer dat sms'je zou moeten komen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hier ook wel zin om te luisteren, hangt echter van een sms-je af of we nog ergens gaan voorzitten.
Is zojuist gearriveerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Enig idee wanneer dat sms'je zou moeten komen?. Ik ga mooi SoD luisteren. Volgende week dan maar in de herkansing. Black Swan draait voorlopig nog wel even.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Is zojuist gearriveerdBen er dus vandoor.
Fijne avond iedereen.
Jammer dat je gaat, maar veel plezier johquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Is zojuist gearriveerdBen er dus vandoor.
Fijne avond iedereen.
Timoooooooooquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Ben de aflevering van Annie Mac op BBC Radio 1 van gisteren aan `t terug luisteren. Draait ze opeens dit:!
![]()
![]()
En, voor de liefhebbers (me), de nieuwe Katy B
Heel moeilijk te zeggen. De afgelopen 2 weken waren compleet waardeloos en gingen nergens over. Maar tegen top clubs doen we `t, vooral in thuis wedstrijden, vaak goed. Maar makkelijk wordt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen de topper tegen Ajax. Wat is je verwachting?
Tegen Ajax doet Roda JC het volgens mij vaak best wel erg goed. Ik heb altijd het idee dat Ajax het erg moeilijk heeft in Kerkrade. Maar je noemt het wel terecht dat het de laatste weken niet erg goed gaat. Dit zijn altijd bijzondere wedstrijden en je ziet het ook met Utrecht wanneer ze tegen Ajax moeten. Altijd lastige wedstrijden. Publiek er morgen ook achter, mooi! Ik denk dat het wel een mooie wedstrijd gaat worden. Mijn voorspelling? 0 - 1 (zwaar bevochten!). Enjoyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heel moeilijk te zeggen. De afgelopen 2 weken waren compleet waardeloos en gingen nergens over. Maar tegen top clubs doen we `t, vooral in thuis wedstrijden, vaak goed. Maar makkelijk wordt het natuurlijk niet.
Eindelijk, voor het eerst in het 10 jarig bestaan van `t stadion, is `t een uitverkocht huis in een competitie wedstrijd. Misschien helpt dat onze jongens nog wat... Duidelijk is wel dat ze met een heel andere instelling het veld zullen moeten betreden dan dat ze de afgelopen 2 weken gedaan hebben...
Gokje: 2-1
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik maak der een einde aan, tot morgen!.
Trusten kerel. Tot morgenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik maak der een einde aan, tot morgen!.
Ik kom net binnenvallenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Nog een teken van aanwezigheid hier!
Je bent dan samen met Hans en mij de enige aanwezigen in dit topicquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, net klaar met werken.
Aanwezig zal ik mezelf niet noemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent dan samen met Hans en mij de enige aanwezigen in dit topic
Och, ik heb ondertussen mijn boek er ook maar weer bij gepaktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Aanwezig zal ik mezelf niet noemen. Ik kijk wel regelmatig of er weer posts zijn
. Eerst even andere site's checken en daarna maar weer eens wat tv series kijken
.
Hansiequote:
jouw tweetquote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef justmattie het volgende:
Hoi vanaf een verjaardag. I'm bored.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef Matthijs058 het volgende:
Ik: zullen we naar huis? Pa: 'ik heb net nog een biertje gepakt' Ma: 'dan neem ik nog een wijntje' Fuuuuuu ik ben moe en wil naar huis pffff
Ej man!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hansie.
Mookie, dat was mijn vroegere nickname trouwens met Unreal.Later veranderd naar DaMook en nog steeds zo
(spreek uit DaMoek trouwens
).
Ik zie je al zitten achter je pc, " heej, DaMook is online"quote:Op zondag 13 februari 2011 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man!. Wat een toeval zeg
. Trouwens, ik wist niet dat je het zo moest uitspreken
. Ik spreek het altijd uit zoals je het schrijft, maar het is dus DaMoek. Geinig
.
Sterkte Mattie!.
Die Roel.quote:
vind je dit nog watquote:
Timoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Ben de aflevering van Annie Mac op BBC Radio 1 van gisteren aan `t terug luisteren. Draait ze opeens dit:!
![]()
![]()
En, voor de liefhebbers (me), de nieuwe Katy B
Leuke chickquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef gerbenp het volgende:
Het is 12:00. Nu: Timur Open Radio.
edit: verkapte kutklok die niet goed loopt
quote:
28 maart meende ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!
[..]![]()
![]()
![]()
In april komt eindelijk `t album uit!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi! Hoe was Balkbridge?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ik zit klaar voor TSradio!
een hele belevenis. heb toch wel 3 straten bij daglicht gezienquote:
ja, Bartje en Guis zijn populair....quote:
tja, ik was er niet...en zeker tijdens Ekstra Stenders Open Radio hang ik hier wel rond.....sorry, ik heb nu een soort van levenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef hole1988 het volgende:
wat een dampende drukte de laatste dagen hier
justy!!!quote:
ik niet, dat ik uitzendinggemistenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet kim holland
what has been seen cannot be unseen.....MN OGEN! WAT DOE JE!quote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
zo, ben jij al een beetje opgewonden door Kimmetje?quote:
damn, weer niet aan de laars gelikt!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Teeeering, hou op...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, ben jij al een beetje opgewonden door Kimmetje?
snap de tag niet ''VAN UW GELD'' of is dat Geenstijl taal voor alles wat er bij de NPO gedaan wordt?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
WTF ze hebben mijn filmpje gejat http://www.dumpert.nl/med(...)doen_ze_bij_3fm.html
geen idee een PVV stemmer wordt gesuggereerd in de comments.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snap de tag niet ''VAN UW GELD'' of is dat Geenstijl taal voor alles wat er bij de NPO gedaan wordt?
hilarische appelsap. wel sneu dat Dumpert niet ff zelf een filmpje kan maken...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
WTF ze hebben mijn filmpje gejat http://www.dumpert.nl/med(...)doen_ze_bij_3fm.html
dumpert bestaat alleen maar uit filmpjes van andere websitesquote:Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hilarische appelsap. wel sneu dat Dumpert niet ff zelf een filmpje kan maken...
gore profiteurs zijn het!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dumpert bestaat alleen maar uit filmpjes van andere websites
ga jij eens ff boer zoekt vrouw kijken! misschien steek je er nog wat van opquote:
dit topic is al bijna 2 dagen oud en dat kan echt niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef minthy het volgende:
Aan Twitter te zien is BZV er weer op. Verklaart ook de rust hier
Vond het eerder wel een goed nummer, maar niet om hard mee te zingenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
hopsa, 2livecrew! godsamme, me so horny. dit plaat kon echt niet....en nog steeds niet eigenlijk!
Wel schunnig ja...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit topic is al bijna 2 dagen oud en dat kan echt niet.
tja, Roskie, slowchatter optima forma, moest weer eens een weekend offline doorbrengen....quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit topic is al bijna 2 dagen oud en dat kan echt niet.
Nare kerelquote:Op zondag 13 februari 2011 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, Roskie, slowchatter optima forma, moest weer eens een weekend offline doorbrengen....
troela!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |