abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2002 @ 12:01:38 #1
27543 Illuminate
The everlasting
pi_4524759
Vrijdag avond weer niets te doen... Dus ging ik maar met een paar vrienden naar een Zeltfete hier in de buurt ('k woon namelijk in Duitsland en behalve dit soort dingen is er niets te doen). Het feest is wel relaxed, een beetje met anderen gepraat enzo. Maar rond tweeën wil een van m'n vrienden naar huis en vraagt of ik ff wil helpen zoeken naar de fietsen . En wij waren in iedergeval al behoorlijk aangeschoten en ineens beginnen een of andere randmongool uit het niets te trappen en te slaan, naar een minuut ofzo had ik 'm in een houtgreep en heb 'm stoot voor z'n kop gegeven en ben 'm maar genokt. Snel die andere gast gehaald om te gaan helpen, maar hem kwamen we halverwege de tent ook alweer tegen.
Waar slaat dit nou weer op, waarom???? Mijn avond was in iedergeval behoorlijk verziekt en de volgende ochtend zat er ook een heel leuk een blauwe plek op m'n neus (de vuile $%^@%#&^ klootzak ) 'k Denk als iemand me dit nu (in nuchtere toestand) zou flikken een rode doek voor m'n ogen krijg en hem echt helemaal verrot sla.

Wat vinden jullie ervan en wat zouden jullie doen??? Of wie is dit ook wel eens overkomen?

/ enchanted in the rapture of his sentimental sway, / but underneath the weels lie the skulls of every c.o.g. / the fickle fascination of an everlasting god [Smashing Pumpkins]
pi_4524795
persoonlijk vindt ik wel dat je goed gehandeld hebt. Zomaar iemand in het wilde weg slaan, slaat nergens op en je was jezelf aan het verdedigen (en je vriend)..
Wat kan je verder doen ? Negeren ? Dat helpt niet en als die persoon gewoon een slachtoffer voor doel had. Je was gewoon op dat moment op de verkeerde plek en tijd.
Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_4524863
ik ad hetzelfde gedaan als jij.

Gewoon terugrammen op dat soort gasten, flikker op met die hufters joh.

pi_4525021
sja begrijp niet wat dat soort mensen bezielt
pi_4525145
Ja, juiste reactie!! Dat ze dat soort mensen niet es effe snel op sluiten!! Eikels, ik had hem een paar goede meppen verkocht!! Onder het motto; 'wie niet horen wil moet maar hard voelen' !!
Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_4525175
Weet je zeker dat je niet al te enthousiast wat fietsen hebt verwijderd? Ik denk dat je wel goed gehandeld hebt.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  maandag 10 juni 2002 @ 13:14:26 #7
27543 Illuminate
The everlasting
pi_4525615
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:42 schreef julekes het volgende:
Weet je zeker dat je niet al te enthousiast wat fietsen hebt verwijderd? ...
Hahaha, nee dat niet . Maar we hadden onze fietsen in een klein greppeltje gelegd en die zat voor met onkruid. Het was daar echt pikkedonker, dus gestolen konden ze niet worden... (alles kan, maar het wordt moeilijker )
/ enchanted in the rapture of his sentimental sway, / but underneath the weels lie the skulls of every c.o.g. / the fickle fascination of an everlasting god [Smashing Pumpkins]
  zaterdag 15 juni 2002 @ 04:05:41 #8
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_4596285
Als ik jou was had ik gewoon een sterkere vriend erbij gehaald!!!!!

Ownee, ik was nog aan het feesten op dat moment.....

drie keer rechts is ook links
  dinsdag 18 juni 2002 @ 15:38:30 #9
28862 Kutkop
Honda-holic
pi_4639409
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 04:05 schreef MartijnGizmo het volgende:
Als ik jou was had ik gewoon een sterkere vriend erbij gehaald!!!!!

Ownee, ik was nog aan het feesten op dat moment.....

Ik spreek voor mezelf, maar IK ben mijn sterkere vriend.
Het klinkt arrogant, maar zo ben/bedoel ik absoluut niet.

Ik weet van mezelf dat als ik echt ergens achter sta, ik mijn standpunt ook hard maken/verdedigen.

zie ook topic "kun jij moorden" oid.
korte samenvatting van mijn post:
schoonvader slaat zoontje, ik ram hem tegen de grond (een klap
het was misschien niet goed, maar het luchtte wel op, en het hielp nog ook

weer ff ONtopic :
Ik had exact hetzelfde gedaan. no doubt.

Misschien wel de krent in JOUW pap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')