Ik ben al misselijk na een glas chocomelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na die paar flessen in ieder geval wel
Hoe preuts.quote:
Dat is geen excuusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat mag ikwant het is vrijdagavond
T boeit me niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk na een glas chocomel
[..]
Hoe preuts.
In verhouding? Zeker nietquote:
Tot wat?quote:
1 glasquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik probeer alleen je kansen te vergroten.
Tsja...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, was gewoon lafjes. Ik zou ook een aantal nieuwe mensen ontmoeten die heel tof zouden zijn, maar ze wilden niet meer stappen
Nu jij nog.quote:
Dan is de nood dus nog niet hoog genoeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze wil niet eens fietsen
Iets met lui....
Fietsen is dan ook niet zo bevredigend als neuken. Dus ze heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ze wil niet eens fietsen
Iets met lui....
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze wil niet eens fietsen
Iets met lui....
Dat komt nog welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is de nood dus nog niet hoog genoeg.
Moet ik nou voor jou een excuus gaan bedenkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]....... bedenk eens een goede dan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fietsen is dan ook niet zo bevredigend als neuken. Dus ze heeft groot gelijk.
LOL, MI van CL die achter een fiets aan de kelder in duikeltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef CherryLips het volgende:
'Mijn' fiets is gemaakt, de ketting was volledig verroest
Was wel weer even wennen, zo'n terugtraprem. Vooral als je de fiets een paar treden naar beneden moet brengen naar de berging en de fiets dus eerder beneden is dan jij.
Ja.... dat vraag ik tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
Moet ik nou voor jou een excuus gaan bedenken![]()
zadel van pen verwijderenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fietsen is dan ook niet zo bevredigend als neuken. Dus ze heeft groot gelijk.
Geen idee, ik heb er geen 1e hands ervaringen mee, en niemand uit de 2e hand die t durft toe te geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat fietst echt rot... kan ik je vertellen..... het is niet te vergelijken
Dit was de soundtrack: 'kutkutkutkut'.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, MI van CL die achter een fiets aan de kelder in duikelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |