quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, maar ik zeg niet dat jullie er niet aan moeten beginnen! Juist wel, ga die uitdaging aan, wie weet wat het je oplevert!
Ik was serieus..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe eens lief
![]()
Of kom je ook eten
Oh, dank jequote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was serieus..
Is zo'n bodem peuterbestendig dan?
Die uit een pakje nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was serieus..
Is zo'n bodem peuterbestendig dan?
Wie vertelt jou die leugens?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
Jouw peuter is toch heel opgevoed en geciviliseerd?
misschien mijn interpretatiequote:
Peuter is leuk en lief en grappig. Maar, hij is wel drie. Écht drie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien mijn interpretatie![]()
Scheelt, kunnen mn huisgenoten t ook niet verder verpesten
Hier hou ik je aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vroeg beginnen, kunnen we altijd nog bestellen
we doen t wel hier, heb jij de troep niet
Dan zijn ze nog leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter is leuk en lief en grappig. Maar, hij is wel drie. Écht drie.
Kan dat niet meer als ze acht zijn dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog leukkan je ze nog in een doos proppen enzo.
Is goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan dat niet meer als ze acht zijn dan?
Ik kom graag een keertje mee-eten als ik oppas heb voor Peuter, is voor mij wat leuker.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom graag een keertje mee-eten als ik oppas heb voor Peuter, is voor mij wat leuker.
Die heb je als je langsgaat dan tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
ik zit t recept een beetje te lezen, maar als we rond 18 willen proberen te eten (om vervolgens te bestellen en pas een uur laten echt gaan eten) moeten we rond 15u beginnen met het deeg maken enzo. En ik heb volgens mij vrijwel niks er van in huisquote:
Wanneer ga je weg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goedga ik je aan houden voordat ik weg ben
Ik laat de kat wel oppassenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die heb je als je langsgaat dan toch
Eeuh, vanaf maart woon ik tijdelijk bij mn ouders in de achterhoek en dan nog maximaal 2 maanden in NL verwacht ik.quote:
lekker, veel plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
Oh, we moeten in bad van Zus.
Tot later liefjes!
Tot laterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
Tot later liefjes!
Altijd handig zon oppas next doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik laat de kat wel oppassenOoh en mn buurmeisje is helemaal gek op kleine kinderen
Hell no!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik laat de kat wel oppassenOoh en mn buurmeisje is helemaal gek op kleine kinderen
Enjoyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
Tot later liefjes!
Ik word al moe als ik eraan denkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit t recept een beetje te lezen, maar als we rond 18 willen proberen te eten (om vervolgens te bestellen en pas een uur laten echt gaan eten) moeten we rond 15u beginnen met het deeg maken enzo. En ik heb volgens mij vrijwel niks er van in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |