Idd... een gewilde 360 is heel iets anders dan zomaar een...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee
Zolang het maar weg te rijden is en er niet meer valt
Dat is toevallig, ik hou ook van goed samenspel.. en actie!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]... maar soms spelen ze wel zo..... Ik hou van actie op het veld en goed samenspel...
Goed zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dat is toevallig, ik hou ook van goed samenspel.. en actie!
Oeh, nicequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... vandaag is mijn actieve dag.... dus niet lui
Zeker nice..... maar dat betekent wel dingen doen he.... en niet Fok!en.... dus nog heel even mijn latte drinken en dan aan de slagquote:
Ik niet..... mijn bro...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan motocross deed?
Nouja als het al ligt valt het mee, regen is erger en dan vooral als het daarvoor droog was dat je erin rijdt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Idd... een gewilde 360 is heel iets anders dan zomaar een...
Ja dat is wel een prima plan, niet wat ik in gedachte had maar okquote:Zeker nice..... maar dat betekent wel dingen doen he.... en niet Fok!en.... dus nog heel even mijn latte drinken en dan aan de slag
Zie je nu wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet..... mijn bro...
Ik mag wel eens op de Quad...of ga wel eens met een groep karten
Ongewild slippen, dan schrik ik echt nog steeds. Maar als ik het wil, vind ik dat alleen maar GAAAAAAFquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
Nouja als het al ligt valt het mee, regen is erger en dan vooral als het daarvoor droog was dat je erin rijdt.
Voordat andere heb je iemand nodig jaquote:Ja dat is wel een prima plan, niet wat ik in gedachte had maar ok![]()
Ziet er wel mooi uitquote:
Oh, wat dan wel? Want ik zag je alweer met een zweep rondslaan.quote:
Nouja dat niet eens maar je hebt een bepaald ritme en grens opgezocht en dan kan je dus weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:35 schreef -Engel- het volgende:
Ongewild slippen, dan schrik ik echt nog steeds. Maar als ik het wil, vind ik dat alleen maar GAAAAAAF
Ik kreeg bij die zin meer een idee dat je zin had om schoon te maken of iets in die richting, sorryquote:Voordat andere heb je iemand nodig ja![]()
Barbaar! het is een circuit hoor, daar hoort een zonnetje te schijnen met mooi glad plakkend asfaltquote:Ziet er wel mooi uit
Als ik net wakker m'n grumpy old me ben?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dus 'n tevreden man..... of hoort daar nog een dame bij
Drama's. Ik gebruik die van je zus ook regelmatig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Daarom gebruik ik het bad van Zus als ik bij ze ben.
Ik heb geen zweepquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
Oh, wat dan wel? Want ik zag je alweer met een zweep rondslaan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:40 schreef S95Sedan het volgende:
Nouja dat niet eens maar je hebt een bepaald ritme en grens opgezocht en dan kan je dus weer opnieuw beginnen
Schoonmaken moet gebeuren ja... maar dat zou ik nu niet doen als er wat anders gedaan kon wordenquote:Ik kreeg bij die zin meer een idee dat je zin had om schoon te maken of iets in die richting, sorry![]()
Maar ok![]()
ja jaquote:Barbaar! het is een circuit hoor, daar hoort een zonnetje te schijnen met mooi glad plakkend asfalt![]()
+1 al sinds half 9 wakker en net pas onder de douche vandaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef missbehavin het volgende:
goeiemiddag.. ik kom maar niet op gang vandaag
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 al sinds half 9 wakker en net pas onder de douche vandaan
En toch: it's always dirty in my mindquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee schoon ben ik al een tijdje
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch: it's always dirty in your mind
Daar zijn wel wat dingen op te verzinnen net zoals afwassenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Schoonmaken moet gebeuren ja... maar dat zou ik nu niet doen als er wat anders gedaan kon worden
[..]
En toch: it's always dirty in my mind
[..]
En toch: it's always dirty in my mind
Waar het hoofd van vol is...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gek genoeg vandaag al de 2e keer dat dit ter sprake is gekomen. Zou toch niet aan mij liggen?
quote:
Ik denk het dus welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gek genoeg vandaag al de 2e keer dat dit ter sprake is gekomen. Zou toch niet aan mij liggen?
quote:
Niet waar ik bij was, dus als jij de enige overeenkomst was in die situatie, tsja...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet waar ik bij was, dus als jij de enige overeenkomst was in die situatie, tsja...
quote:
Ach je hebt geluk in de liefde toch? Was je al bij de schoonouders geweest?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg mie een portie beroerde kaarten..
quote:
Daar begint het meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |